Update van gisteravond
+4
Sugarfall
_Nina
RYW
Melis_je
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Update van gisteravond
Wederom niet quoten aub!!
Omdat er toch een paar meiden meeleven, hier even een korte update.
Gister uiteten met mijn vriend. Na een uur hadden we 'daar' nog steeds niet over gesproken. En eigenwijs als ik ben...had ik zoiets van ik ben stééds degene die het gesprek opent dus ik hou nu mijn mond eens. Wat heel moeilijk was. Maar hij wilde wachten tot na het hoofdgerecht. Ik had liever dat ie dat gezegd had, nu wist ik niet waar ik aan toe was en bouw ik toch weer spanning op en vielen er ongemakkelijke stiltes.
Maar goed, na het hoofdgerecht zei hij dat hij ons nog een kans wilde geven. En....ik voelde geen blijdschap. Ik voelde niks eigenlijk. Als reactie ben ik vragen gaan stellen. Ik heb hem gevraagd wat hem dat heeft doen besluiten. Toen hoopte ik dat hij zou zeggen omdat ik de mooiste en de liefste was enzo. Maar hij vindt 9 jaar niet niks en ivm het sporten is het nu niet handig uit elkaar te gaan. Uuhm....dacht ik. Dus je doet het niet om mij? Hij voelde zich met deze vraag aangevallen, terwijl ik het wel een gewone vraag vond.
Anyway, we gaan naar een relatietherapeut. Eigenlijk ook omdat we allebei steeds wisselen in wel bij elkaar niet bij elkaar? En daar komen we zelf niet uit, denk ik. Wij komen niet samen tot een dieper level van nadenken zonder dat de ander zich aangevallen voelt.
Ik ga wel een beetje vaart zetten achter het maken en krijgen van een afspraak. Ik kan slecht tegen onduidelijkheid. Of we gaan 100% voor elkaar of niet. Een beetje telt niet, vind ik...
Omdat er toch een paar meiden meeleven, hier even een korte update.
Gister uiteten met mijn vriend. Na een uur hadden we 'daar' nog steeds niet over gesproken. En eigenwijs als ik ben...had ik zoiets van ik ben stééds degene die het gesprek opent dus ik hou nu mijn mond eens. Wat heel moeilijk was. Maar hij wilde wachten tot na het hoofdgerecht. Ik had liever dat ie dat gezegd had, nu wist ik niet waar ik aan toe was en bouw ik toch weer spanning op en vielen er ongemakkelijke stiltes.
Maar goed, na het hoofdgerecht zei hij dat hij ons nog een kans wilde geven. En....ik voelde geen blijdschap. Ik voelde niks eigenlijk. Als reactie ben ik vragen gaan stellen. Ik heb hem gevraagd wat hem dat heeft doen besluiten. Toen hoopte ik dat hij zou zeggen omdat ik de mooiste en de liefste was enzo. Maar hij vindt 9 jaar niet niks en ivm het sporten is het nu niet handig uit elkaar te gaan. Uuhm....dacht ik. Dus je doet het niet om mij? Hij voelde zich met deze vraag aangevallen, terwijl ik het wel een gewone vraag vond.
Anyway, we gaan naar een relatietherapeut. Eigenlijk ook omdat we allebei steeds wisselen in wel bij elkaar niet bij elkaar? En daar komen we zelf niet uit, denk ik. Wij komen niet samen tot een dieper level van nadenken zonder dat de ander zich aangevallen voelt.
Ik ga wel een beetje vaart zetten achter het maken en krijgen van een afspraak. Ik kan slecht tegen onduidelijkheid. Of we gaan 100% voor elkaar of niet. Een beetje telt niet, vind ik...
Gast- Gast
Re: Update van gisteravond
Lijkt me een vervelend gespek, ik kan me goed voorstellen dat je liever andere argumenten had gehoord. Succes met een afspraak/duidelijkheid krijgen!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Goh, klinkt niet echt enthousiast inderdaad... Alsof het meer praktisch is dan emotioneel. Ik kan me voorstellen dat je nou niet bepaald het 'we gaan ervoor' gevoel krijgt. Sterkte!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Maar... Als jij geen blijdschap voelt omdat hij het nog een kans wil geven, wil jij er dan nog wel voor gaan, en kún je er dan ook voor de volle 100% voor gaan, al zou die relatietherapie dan ook komen? In mijn ogen komt dit in dit geval een beetje over als uitstel van executie, van beide kanten af..
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Heb jij eigenlijk nog wel zin om in relatietherapie te gaan en er voor de 100% voor te gaan? Hij kan nu natuurlijk wel zeggen dat hij het nog een kans wil geven, maar jij moet dat ook echt willen. Dat je geen blijdschap voelde lijkt mij niet echt een goed teken, net zoals zijn argumenten niet echt positief zijn. Ik hoop dat jullie eruit komen, maar blijf niet aan een dood paard trekken.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Heb jij eigenlijk nog wel zin om in relatietherapie te gaan en er voor de 100% voor te gaan? Hij kan nu natuurlijk wel zeggen dat hij het nog een kans wil geven, maar jij moet dat ook echt willen. Dat je geen blijdschap voelde lijkt mij niet echt een goed teken, net zoals zijn argumenten niet echt positief zijn. Ik hoop dat jullie eruit komen, maar blijf niet aan een dood paard trekken.
Dit wilde ik ook zeggen.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Het ene moment denk ik Ja, ik wil er voor gaan... En dan gister tijdens zo'n gesprek denk ik weer Nee, laat allemaal maar... Dat hebben we allebei. Ook daarom wil ik hulp van iemand er bij.
Ik denk sowieso dat je bij zo'n therapie er iets aan hebt. Je leert wat je niet (meer) wil in een (eventueel volgende) relatie en wat je juist wel wil.
Ik denk sowieso dat je bij zo'n therapie er iets aan hebt. Je leert wat je niet (meer) wil in een (eventueel volgende) relatie en wat je juist wel wil.
Gast- Gast
Ja, dat is waar. Ik hoop dat je er samen met je vriend uitkomt en dat jullie er beide helemaal voor gaan, en zo niet dat je er dan voor jezelf nog iets aan hebt
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Mannen kunnen soms nogal lomp uit de hoek komen. Verder wil hij er nog niet over praten? Zit hij ook met zichzelf in de knoop trouwens?
Therapie met iemand van buiten af erbij kan erg fijn zijn. Denk dat jullie daar beiden sowieso wel wat aan hebben.
Therapie met iemand van buiten af erbij kan erg fijn zijn. Denk dat jullie daar beiden sowieso wel wat aan hebben.
Gast- Gast
Nee, hij zit niet met zichzelf in de knoop. Wel is er iets in hem 'geknapt' toen ik hem meldde dat ik niet wist of ik met 'm verder wilde.
Ik denk dat we er beiden ook wat aan hebben. Ben er nu ook wel klaar voor!
Ik denk dat we er beiden ook wat aan hebben. Ben er nu ook wel klaar voor!
Gast- Gast
Goed dat je vriend wel in therapie wil, Jip! Ik hoop voor jullie beiden dat het helpt. Veel sterkte ermee!
Loes263- Fluisteraar
- Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10
Succes met de therapie !
Maar idd een lompe opmerking over het sporten. Als dat echt de reden was om nog even niet uit elkaar te gaan, dan maakte ik er alsnog een einde aan.
Maar goed jij kent hem het beste en weet wat hij bedoelt.
Maar idd een lompe opmerking over het sporten. Als dat echt de reden was om nog even niet uit elkaar te gaan, dan maakte ik er alsnog een einde aan.
Maar goed jij kent hem het beste en weet wat hij bedoelt.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Wat een dubbel gevoel moet dat gesprek hebben gegeven. Als jullie er allebei niet uitkomen en samen ook niet vind ik een relatietherapeut een heel goed idee .
Ik hoop dat dat voor jullie, one way or the other, de oplossing is en dat jullie er samen op een goede manier uitkomen.
Ik hoop dat dat voor jullie, one way or the other, de oplossing is en dat jullie er samen op een goede manier uitkomen.
Gast- Gast
Dapper dat je het probeert en het zal heus een leerzame les worden voor (vooral) jou en hem. Maar om eerlijk te zijn vrees ik dat t gewoon meer goede bedoelingen naar elkaar toe zijn om nog moeite te doen dan de hoop op een opnieuw hervonden passionele liefdesrelatie.
Heel veel succes ermee in ieder geval, ga niet meer moeite doen dan je ervoor terug krijgt, dat is het enige wat ik nog wil toevoegen.
Heel veel succes ermee in ieder geval, ga niet meer moeite doen dan je ervoor terug krijgt, dat is het enige wat ik nog wil toevoegen.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Eens.Sugarfall schreef:Heb jij eigenlijk nog wel zin om in relatietherapie te gaan en er voor de 100% voor te gaan? Hij kan nu natuurlijk wel zeggen dat hij het nog een kans wil geven, maar jij moet dat ook echt willen. Dat je geen blijdschap voelde lijkt mij niet echt een goed teken, net zoals zijn argumenten niet echt positief zijn. Ik hoop dat jullie eruit komen, maar blijf niet aan een dood paard trekken.
Gast- Gast
Zelda schreef:Eens.Sugarfall schreef:Heb jij eigenlijk nog wel zin om in relatietherapie te gaan en er voor de 100% voor te gaan? Hij kan nu natuurlijk wel zeggen dat hij het nog een kans wil geven, maar jij moet dat ook echt willen. Dat je geen blijdschap voelde lijkt mij niet echt een goed teken, net zoals zijn argumenten niet echt positief zijn. Ik hoop dat jullie eruit komen, maar blijf niet aan een dood paard trekken.
Ook helemaal eens hoor. Maar ik wil er voor mijn gevoel alles aan gedaan hebben voor ik besluit al dan niet uit elkaar te gaan.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» gisteravond....
» update
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Raar tafereel gisteravond.
» Gisteravond de eerste echo gehad.
» update
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» Raar tafereel gisteravond.
» Gisteravond de eerste echo gehad.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: