Kan dit allemaal door tandjes ?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Kan dit allemaal door tandjes ?
Mijn dochter is al de hele week niet lekker eraan, was de afgelopen dagen vaak hangerig, en had paar keer wat verhoging, ze wil veel slapen , vrijdag ben ik nog met haar naar de huisarts geweest, toen was het gewoon echt de hele dag alleen maar ergens tegenaan hangen en koorts en niets willen eten of drinken, de huisarts heeft haar onderzocht maar kon niets vinden, alleen dat dat haar tandjes doorkomen, maar goed dat wist ik al...
Maar vandaag is ze er nog niet echt helemaal goed aan,ze eet ern drinkt nu wel normaal en speelt ook wel wat, maar ze is nog steeds best snel moe, maar gister zag ik dat ze gewoon 5 tanden tegelijk krijgt, kan het zijn dat dit er allemaal mee te maken heeft ?
Maar vandaag is ze er nog niet echt helemaal goed aan,ze eet ern drinkt nu wel normaal en speelt ook wel wat, maar ze is nog steeds best snel moe, maar gister zag ik dat ze gewoon 5 tanden tegelijk krijgt, kan het zijn dat dit er allemaal mee te maken heeft ?
Gast- Gast
Re: Kan dit allemaal door tandjes ?
Ja kan inderdaad. Hier ook zon drama bij de eerste 6 tanden.
Kiesjes zijn ook geen pretje.
Hopelijk zijn ze snel door!
Kiesjes zijn ook geen pretje.
Hopelijk zijn ze snel door!
Gast- Gast
Ik vermoed van wel ja.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
hmm oke, dan wachten we nog maar even af,
hoop dat het niet bij alle tanden zo gaat worden,
Bij mijn zoon heb ik er nooit veel van gemerkt, die kwijlde alleen maar de hele dag, jammer dat mijn dochter er zo'n last van heeft
hoop dat het niet bij alle tanden zo gaat worden,
Bij mijn zoon heb ik er nooit veel van gemerkt, die kwijlde alleen maar de hele dag, jammer dat mijn dochter er zo'n last van heeft
Gast- Gast
Ja dat kan zeker. Op dit moment komen er bij S. ook 3 tantjes door (waarvan er 2 kiezen zijn) en hij is nu ook snelle moe, humeurig, slaapt s'avonds minder goed en niks is goed. Gelukkig heeft hij geen koorts en eet en drinkt hij goed.
Misschien kan je dit eens proberen? Ik heb het idee dat het bij S. namelijk goed werkt !
Misschien kan je dit eens proberen? Ik heb het idee dat het bij S. namelijk goed werkt !
Gast- Gast
Wij hebben dat ook vaak gehad bij beiden. Zij kregen dan ook 5-6 tandjes tegelijk door en dat is gewoon ff een ellende. Scheelt wel dat je er zo sneller vanaf bent dan dat er 1 tandje per keer doorkomt. Schrale troost voor nu, maar het is wel zo. Sterkte...
Gast- Gast
Mijn eerste gedachte, ooow wat heerlijk gelijk 5 tanden tegelijk doe mij dat ook even Hier heeft M.ara nu 7 tanden en iedere tand was weer een drama van koorts/huilen in de nacht/hangen/niets willen/boos zijn etc. zo ook vannacht weer pfff om de 1,5 uur werd ze wakker,huilen niets was goed en daar was vanmorgen tand nummer 8
Gast- Gast
Ja dat kan zeker! Hier is meneer ook al 2 weken wat onrustiger en ik zie bij hem in zijn mondje 6 dikke bulten, denk dat die allemaal binnenkort door gaan komen.
Gast- Gast
Hier precies zo met de tanden.
Duurt bij Tristan gemiddeld 1 week voor 1 tand.. Hij heeft nu net nummer 7 door;)
Duurt bij Tristan gemiddeld 1 week voor 1 tand.. Hij heeft nu net nummer 7 door;)
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» koorts door tandjes
» minder drinken door doorkomende tandjes?
» Tandjes.
» Auw, tandjes
» Kan dit?! Tandjes..
» minder drinken door doorkomende tandjes?
» Tandjes.
» Auw, tandjes
» Kan dit?! Tandjes..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: