Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

minder drinken door doorkomende tandjes?

3 plaatsers

Ga naar beneden

minder drinken door doorkomende tandjes? Empty minder drinken door doorkomende tandjes?

Bericht  Teddyaapje za 11 jun 2011 - 1:25

Mijn zoontje drinkt sinds een aantal dagen minder dan normaal. Hij werd zelfs vannacht wakker voor een voeding terwijl hij al 5 maanden doorslaapt. Hij krijgt bv en zowel de borst als de fles (gekolfde melk) weigert hij na een beetje gedronken te hebben.
We hebben het net met een beker geprobeerd en dan drinkt hij wel. We zagen dat hij benenden weer een tandje aant krijgen is. Zou het hiermee te maken kunnen hebben? Dat het zuigen nog meer druk geeft in zn onderkaak?

Hij is er verder wel redelijk goed aan. Gewoon vrolijk, alleen slapen gaat wel lastiger, maar dat komt misschien ook wel omdat hij dan toch nog wat honger heeft.

xx teddy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

minder drinken door doorkomende tandjes? Empty Re: minder drinken door doorkomende tandjes?

Bericht  loesje za 11 jun 2011 - 1:28

het kan best hoor. alex eet nou een stuk minder goed als normaal. en wil niet slapen door dat er een tandje door moet komen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

minder drinken door doorkomende tandjes? Empty Re: minder drinken door doorkomende tandjes?

Bericht  Teddyaapje za 11 jun 2011 - 1:48

zouden jullie hetdan zo laten of de melk op een andere manier geven door bijv. pap van de melk te maken?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

minder drinken door doorkomende tandjes? Empty Re: minder drinken door doorkomende tandjes?

Bericht  Gast za 11 jun 2011 - 1:53

S. drinkt deze week ook echt veel minder dan normaal. Zijn flesjes drink hij niet helemaal op en naar zijn diksap heeft hij geen omkijk. Ik probeer hem wel dadelijks aan de 500 ml melk te krijgen. Dan maar een halve boterham dan een hele en dan maar een keer geen soepstengel of liga maar dan krijgt hij gewoon wat melk. Ik heb geen idee of het aan zijn tandjes ligt want (warm) eten doen hij dan weer wel goed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

minder drinken door doorkomende tandjes? Empty Re: minder drinken door doorkomende tandjes?

Bericht  Teddyaapje za 11 jun 2011 - 2:35

T. heeft ook gewoon interesse in de bijvoeding. Hij krijgt het volgens rapley en dus krijgt hij de ene keer meer binnen dan de andere keer. Hierdoor kan het ook zijn dat hij wat minder drinkt overdag (omdat hij misschien meer binnenkrijgt van vastvoedsel en minder trek in melk heeft) maar aangezien hij bij de eerste voeding ook niet veel dronk kan het niet alleen daar aan liggen denk ik.
500ml zal hij wel redden denk ik, hij zat normaal tegen een liter aan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

minder drinken door doorkomende tandjes? Empty Re: minder drinken door doorkomende tandjes?

Bericht  nillis zo 12 jun 2011 - 0:53

Hoi Teddy

ik zou het gewoon zo laten. Als hij echt honger heeft dan komt hij wel. Gewoon op de vaste tijden blijven aanbieden. Ze krijgen nog wel genoeg binnen. En denk ook dat het van de tandjes komt. T heeft dat ook heel sterk.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

minder drinken door doorkomende tandjes? Empty Re: minder drinken door doorkomende tandjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum