Tandjes.
+10
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
Rumble
schuddebuikje
Pien
Liadan
Limburg85
koNijntje
Steep
Aggi
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tandjes.
De titel zegt het al...
Vanaf welke leeftijd kregen jullie kindjes tandjes...
Mijn zoon is 4 mnd en 3 wkn, maar we hebben het idee dat het niet lang meer gaat duren of zijn tandjes gaan doorkomen...
Weet niet of dit al vroeg is...
Vanaf welke leeftijd kregen jullie kindjes tandjes...
Mijn zoon is 4 mnd en 3 wkn, maar we hebben het idee dat het niet lang meer gaat duren of zijn tandjes gaan doorkomen...
Weet niet of dit al vroeg is...
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Tandjes.
Waarom hebben jullie dat idee? Kwijlt hij veel? Ik kan me nog herinneren dat mijn zoon zo rond de 3,5 / 4 maand heel erg begon te kwijlen. Dit had volgens het cb met de speekselklieren te maken die echt goed gingen werken.
Mijn zoon had zijn eerste 2 tanden rond de 5/6 maanden.
Mijn zoon had zijn eerste 2 tanden rond de 5/6 maanden.
Gast- Gast
Er zijn 2 inieminie puntjes door, maar het staat al een paar weken stil. R. begon ook heel erg te kwijlen rond die tijd, maar wat Yvonne zegt klopt wel.. Speekselklieren begonnen te werken. Ik merkte het pas echt toen R. rode wangen kreeg, verhoging en de spuitluier op z'n tijd.. Hij had ook wat meer rode billetjes (vast in combo met de spuitluiers)..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
vanaf die tijd begon t. ook erg veel te kwijlen en hebben we regelmatig gezegd 'het zal niet lang meer duren', maar het eerste tandje is nu een kleine 2 weken door en de 2e lijkt er nu aan te komen..
dus met ongeveer 6 maanden..
(alleen laat hij ze niet zien, als ik wil kijken gaat hij zijn tong uit steken.. )
dus met ongeveer 6 maanden..
(alleen laat hij ze niet zien, als ik wil kijken gaat hij zijn tong uit steken.. )
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Het vermoeden door iedereen is er al vanaf 4 maanden, veel kwijlen, flinke bulten, flink kauwen op z'n vingers en alles, knal rode wangen maar tot heden is er nog geen tandje te bekennen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Yara kreeg met 8 maanden de eerste tanden. Kian met 5 maanden en nu heeft hij 5 tanden. Ik zag de tandjes trouwens vrij duidelijk onder het tandvlees eraan komen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij voelde al sinds dat ze 3maanden is 2bobbels beste bobbels. Na een huilerige nacht voelde mijn man 's ochtends ineens dat hij eindelijk door was. Dat was uiteindelijk toen ze 5maanden was. 2weken later kwam ook nummer 2 door. Hier overigens geen luieruitslag, spuitluiers of wat koorts. Alleen kwijlen en rode wangen, maar dat is dus al sinds dat ze 3maanden is!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
nick had met 4 maanden zijn 1ste ondertand. nu heeft hij er 7. 3 onder en 4 boven. erg snel dus
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb met 8,5 maand nog steeds een Koos Tandloos rondkruipen...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn dochter had met 6 maanden haar 1e tandjes.
Bij mijn zoontje zit er al vanaf dat hij 4 maanden is 2 witte puntjes. Op advies van het CB ben ik gaan poetsen om het tandvlees soepel te maken maar ze zijn nog steeds niet door en dat duurt nu bijna 4 maanden.
Bij mijn zoontje zit er al vanaf dat hij 4 maanden is 2 witte puntjes. Op advies van het CB ben ik gaan poetsen om het tandvlees soepel te maken maar ze zijn nog steeds niet door en dat duurt nu bijna 4 maanden.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
S. kreeg met 6 maanden zijn eerste tandjes. Nu is hij bijna 1,5 en hij heeft nu 8 tanden, 3 hoektanden en 4 kiesjes
Gast- Gast
J. kreeg haar 1e tandje toen ze rond de 7mnden was. Het heeft een hele tijd stil gestaan wat betreft tandjes krijgen, maar er zijn er nu na een paar maanden weer een ondertand en een kies bij. Ze heeft nu 7tanden en 1 kies en ze is vandaag precies 15 mnden.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
D. had met 4 maand 2 ondertanden, en pas bij 9 maand kwamen er meer tanden, toen kreeg ze er 6 in 1,5 week!
nu is ze 14 maand en heeft ze 8 tanden en 4 kiezen.
D. kwijlde verschrikkelijk maar had verder geen last van haar tandjes.
nu is ze 14 maand en heeft ze 8 tanden en 4 kiezen.
D. kwijlde verschrikkelijk maar had verder geen last van haar tandjes.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Onze zoon kwijlt zo nu en dan best al wel veel, naar wat ik hier lees kan het dus nog wel op zich laten wachten... mja ben benieuwd, we zullen t zien.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
T had met 4maand al twee ondertanden en daarna elke maand wel een tand. Met 11 maand heeft het een hele tijd stilgestaan en nu gaat het weer snel. Ze heeft nu 8 gewone tanden, 2 kiezen en de 2 hoektanden boven bijna door.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Hier kwamen de eerste tandjes ook zo rond de 4,5 mnd al. Hij is steeds erg snel geweest met tandjes krijgen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Bij de oudste kwam de 1e rond de 4 maanden.
Bij de 2e net voor zijn 1e verjaardag.
Bij de jongste 2 met 7 maanden, en in 2 weken tijd hadden ze 4 tandjes. Inmiddels zijn dit er bij beide al 8, gaat heel snel bij ze, en gelijk op tot nu toe, heel apart. Gelukkig hebben ze er geen last van gehad.
Bij de 2e net voor zijn 1e verjaardag.
Bij de jongste 2 met 7 maanden, en in 2 weken tijd hadden ze 4 tandjes. Inmiddels zijn dit er bij beide al 8, gaat heel snel bij ze, en gelijk op tot nu toe, heel apart. Gelukkig hebben ze er geen last van gehad.
Gast- Gast
Aggi schreef:Onze zoon kwijlt zo nu en dan best al wel veel, naar wat ik hier lees kan het dus nog wel op zich laten wachten... mja ben benieuwd, we zullen t zien.
Hier ook een ongelovelijke kwijlerd en tegenwoordig wordt zijn speen van voor tot achter ook op gesabbeld en gekauwd.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: