Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat ik nu weer meegemaakt heb

+12
ExpressoB
Susan
Toet
Mamsie
Xanna
Atelier Madame
SnowWhite
BJA
Jeanette
Janelie
Lotus
applestar
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat ik nu weer meegemaakt heb - Pagina 2 Empty Re: Wat ik nu weer meegemaakt heb

Bericht  Susan za 14 mei 2011 - 5:03

Bij schaduwen zie ik iemand voor me met een gleufhoed en een grijze regenjas met ceintuur en zo'n krant met twee gaatjes.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat ik nu weer meegemaakt heb - Pagina 2 Empty Re: Wat ik nu weer meegemaakt heb

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 5:08

Susan schreef:Bij schaduwen zie ik iemand voor me met een gleufhoed en een grijze regenjas met ceintuur en zo'n krant met twee gaatjes.
Haha, ik niet eens een beeld bij schaduwen, maar nu wel Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 5:09

maar wordt dat allemaal verteld dan, dat schaduwen en die helicopter enz?

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB za 14 mei 2011 - 5:32

nah zeg! nou ja eind goed al goed, ze hebben het lekker mis:P

ik had van de week in mijn vriends huis 2 mensen van de gemeente aan de deur! ze wouden het huis doorzoeken en wat vragen stellen..
In het verleden is dat huis namelijk wel betrapt op een wiet plantage, die mensen sliepen in de woonkamer en hadden de slaapkamer vol met wiet!
Ze hadden opdracht gekregen van de gemeente om weer eens het huis te doorzoeken..

ik heb ze niet binnen gelaten, omdat ik daar niet woon (en mijn vriend zit in het buitenland)
moest mijn paspoort laten zien en er werd een notitie gemaakt. Een andere keer komen ze terug..
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Janelie za 14 mei 2011 - 5:34

Smikkell schreef:maar wordt dat allemaal verteld dan, dat schaduwen en die helicopter enz?

Schijnbaar.. Ik dacht ook altijd dat ze dat soort informatie voor zich zouden houden. Vraag me niet waarom hoor. :P Ik hoorde bij het lezen van het schaduwen ook dat muziekje van inspector Gadget haha.. Hebben je ouders niks gemerkt van een hoge rekening? Als het opeens hoger is dan moet het hen ook opvallen, maar dat zou wel niet dan.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 5:47

Goh, ze hebben zich wel goed voor laten lichten dan nerd
Wel een rotstreek van de persoon die de tip heeft gegeven. Ik zou ook erg benieuwd zijn van wie die tip gekomen is, maar dat vertellen ze zeker niet?

Gast
Gast

Bericht  luisa za 14 mei 2011 - 6:04

Jeetje zeg, dan kijk je ook raar op. Achteraf zal het best grappig zijn,maar neem aan dat het ook wel enigzins schrikken was. Doet me denken aan een bepaalde reclame, doen ze inval bij verkeerde huis.

Vind het overigens niet asociaal dat de politie geen excuses aangeboden heeft. Waarom moeten ze dat doen, alleen uit beleefdheid? De politie heeft alleen haar werk gedaan, en ook nog grondig lijkt mij. Ze krijgen een tip en trekken alles na. Waarschijnlijk dat ze er al langer mee bezig waren want voor schaduwen en een inval hebben ze ook toestemming nodig.
Blijft uiteraard vervelend voor jullie, maar goed jullie hebben er verder toch geen ook schade van.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  applestar za 14 mei 2011 - 6:24

Smikkell schreef:maar wordt dat allemaal verteld dan, dat schaduwen en die helicopter enz?

Ja uiteindelijk wel. In eerste instantie wilde ze dat niet doen maar omdat de politie toch wel snel door had dat er eigenlijk niets was bij ons thuis hebben ze het toch verteld.
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  ExpressoB za 14 mei 2011 - 6:27

hadden jullie die lui van de gemeente wel binnen gelaten?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Angela_1986 za 14 mei 2011 - 6:39

:shock: Ik zou me echt rot schrikken!

Maar dat jullie energieverbruik hoger ligt dan gemiddeld, ok. Misschien tapt iemand inderdaad stroom van jullie of hebben jullie energievretende apparaten, of weet ik veel wat. Maar blijkbaar was het gedrag van je vader dan ook nog 'opvallend' genoeg om daadwerkelijk 'n inval te doen... Ik zou me dan als ik je vader was toch wel afvragen wat ik deed dat zo opvallend is. Wat 'n akelig idee zeg, dat je gevolgt bent door de politie... silent

Gelukkig dat jullie er nu om kunnen lachen. Maar dit is vast 'n vrijdag de 13e die jullie nóóit meer vergeten! :P
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 6:53

Wat vreemd dat ik dit nu lees, een vriend van mijn zusje is afgelopen week precies hetzelfde overkomen! Politie had een tip gekregen over een hennepkwekerij en ook ineens allemaal politie bij hem op de stoep en een inval gedaan. Echt apart.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 6:58

Haha nou je zal het maar meemaken! Laughing Ik zou dr ook wel om kunnen lachen denk ik Wink

Volgens mij zijn ze zich weer erg aan het verdiepen in wietplantage's. Er is er hier 2 weken geleden ook een inval gedaan en de boel opgedoekt.

Gast
Gast

Bericht  Phileine za 14 mei 2011 - 8:41

In ons vorige huis heb ik dit ook eens meegemaakt. Politie aan de deur en ze wilden ook binnen kijken. Was wel even schrikken.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sarah1985 za 14 mei 2011 - 8:48

zo wat erg zeg, ik heb eens gezien bij onze buren dat ze een inval deden.

Wij hadden vandaag op de snelweg we gingen eraf en stonden allemaal auto's stil, liep er een kalfje op de weg. Geprobeert hem te pakken met nog wat mensen maar beestje liep weer de snelweg op, toen de politie gebeld ben benieuwt hoe het afgelopen is
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Toet za 14 mei 2011 - 21:41

Maple schreef:
toetje_ schreef:
Maple schreef:Ik geloof dat ik not amused zou zijn als ik je vader zou zijn en de politie vertelde dat ze me geschaduwd hebben. Ik zou daar zelfs heel kwaad om kunnen worden. Kom dan eerder aan de deur Rolling Eyes

Ze kunnen toch niet zomaar na één melding bij iemand aan de deur komen. Natuurlijk gaan ze dan eerst dingen controleren/natrekken en dit was daar blijkbaar voor nodig.
Maar energieverbruik nachecken en met een helikopter boven je huis hangen is ook al controleren. Dan zou ik langskomen. Schaduwen vind ik eigenlijk een onnodige zet... Waren ze direct langs gekomen, hadden ze het meteen al geweten en hadden ze al die tijd en moeite (én kosten) kunnen besparen.

Ja maar die twee dingen bleken dus niet genoeg om een inval te doen. Wel knap trouwens dat jij kan zeggen wat nodige en onnodige dingen zijn. Ze doen dit soort dingen heus niet voor niks en wachten vaak tot het juiste moment. Nu zijn het toevallig onschuldigen mensen, maar 9 v/d 10 keer is het wel raak, dan kunnen ze ook niet onvoorbereid aan de deur komen.

Laatst aangepast door toetje_ op za 14 mei 2011 - 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  luisa za 14 mei 2011 - 22:17

toetje_ schreef:
Maple schreef:
toetje_ schreef:
Maple schreef:Ik geloof dat ik not amused zou zijn als ik je vader zou zijn en de politie vertelde dat ze me geschaduwd hebben. Ik zou daar zelfs heel kwaad om kunnen worden. Kom dan eerder aan de deur Rolling Eyes

Ze kunnen toch niet zomaar na één melding bij iemand aan de deur komen. Natuurlijk gaan ze dan eerst dingen controleren/natrekken en dit was daar blijkbaar voor nodig.
Maar energieverbruik nachecken en met een helikopter boven je huis hangen is ook al controleren. Dan zou ik langskomen. Schaduwen vind ik eigenlijk een onnodige zet... Waren ze direct langs gekomen, hadden ze het meteen al geweten en hadden ze al die tijd en moeite (én kosten) kunnen besparen.

Ja maar die twee dingen bleken dus niet genoeg om een inval te doen. Wel knap trouwens dat jij kan zeggen wat nodige en onnodige dingen zijn. Ze doen dit soort dingen heus niet voor niks en wachten vaak tot het juiste moment. Nu zijn het toevallig onschuldigen mensen, maar 9 v/d 10 keer is het wel raar, dan kunnen ze ook niet onvoorbereid aan de deur komen.

Een met toetje, en schaduwen zal er ongetwijfeld mee te maken hebben eventuele medeplegers op te sporen en bewijs te verzamelen. Weten wij veel. Dat kan jij dan wel onnodig vinden, maar had in een rechtzaak toch van belang kunnen zijn. Nu gaat het welliswaar bij onschuldigen, maar dat is natuurlijk niet het uitgangspunt van de politie.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Mamsie zo 15 mei 2011 - 1:14

Bij ons zeiden ze ook dat ze warmte meting hadden gedaan etc. en dat ons dak warmer was dan bij de rest van de mensen. Heel knap want we hadden daar niks staan dan alleen was en zooi.
Ze vroegen of dat we een zonnebank, droger, afwasmachine enzo hadden. Hadden we allemaal niet.

Ze vertelde dat er een melding was gedaan en toen wisten wij al genoeg. De buurvrouw was echt een zeikmens en ze vond het maar raar dat mijn vriend vaak 's nachts weg was ( werkte toen in ploegen ), hij een dure auto reed en ik niet werkte en we toch rond kwamen met 2 kinderen. Oohja en omdat er vuilniszakken in de tuin stonden ( daar had ik onkruid in gedaan zodat niet meteen mijn kliko vol zat).
Echt onzin want als we 3x per jaar op vakantie zouden gaan dan zou dat geen ergwaan opwekken. Het is maar net hoe je je geld besteed.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: