Nog wat leuks meegemaakt vandaag?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Vanavond ging ik nog even een rondje fietsen, en bedacht me dat ik ook wel weer eens bij mijn vader langs kon gaan op het bedrijf. Daar hadden net twee jongens de auto's gelost.
Kreeg mijn vader later op de avond een berichtje van een van de jongens met de vraag of hij mijn nummer mocht, aangezien hij mij zo leuk en spontaan vond.
Ik voelde me toch een beetje gevleid , ook al heb ik een hele lieve vriend
Kreeg mijn vader later op de avond een berichtje van een van de jongens met de vraag of hij mijn nummer mocht, aangezien hij mij zo leuk en spontaan vond.
Ik voelde me toch een beetje gevleid , ook al heb ik een hele lieve vriend
Magenta- Fluisteraar
- Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12
Re: Nog wat leuks meegemaakt vandaag?
Ik heb vandaag sinds maanden weer kunnen fietsen! Ik mag nog maar kleine stukjes van m'n fysio, maar ik vond het heerlijk. Nu kon ik zelf even weg van huis zonder dat ik afhankelijk was van mijn vriend die me weg moest brengen.
Ik ben naar mijn oom en tante gefietst en heb daar heel gezellig met nog meer ooms en tantes wat gedronken
Ik ben naar mijn oom en tante gefietst en heb daar heel gezellig met nog meer ooms en tantes wat gedronken
Gast- Gast
mijn broertje heeft een vliegtuigbom opgevist in N.ijverdal.
de commotie daarom heen was erg leuk, hij staat in de krant en kwam op tv en uit eindelijk bleek er geen kruit in de bom te zitten naar dat de EOD de bom wou laten ontploffen.
maar wij waren allemaal trots op hem dat hij nu eindelijk een keer de politie belde als hij munitie vond, dit is namelijk niet de eerste keer dat hij munitie vind.
de commotie daarom heen was erg leuk, hij staat in de krant en kwam op tv en uit eindelijk bleek er geen kruit in de bom te zitten naar dat de EOD de bom wou laten ontploffen.
maar wij waren allemaal trots op hem dat hij nu eindelijk een keer de politie belde als hij munitie vond, dit is namelijk niet de eerste keer dat hij munitie vind.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wat fijn Jackie!
Ik kan helemaal blij worden van mijn kleine katertje.. Hij kan zo lekker dollen en klieren maar ook heerlijk in mijn nek slapen. Lekker kroelen.
Ik kan helemaal blij worden van mijn kleine katertje.. Hij kan zo lekker dollen en klieren maar ook heerlijk in mijn nek slapen. Lekker kroelen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» hebben jullie iets leuks gekocht op de rommelmarkt vandaag?
» Vandaag iets leuks doen (indoor) in Z-Holland, idee?
» Nog nooit meegemaakt..!
» Wat ik nu weer meegemaakt heb
» Filmpje voor iedereen die iets ingrijpends heeft meegemaakt.
» Vandaag iets leuks doen (indoor) in Z-Holland, idee?
» Nog nooit meegemaakt..!
» Wat ik nu weer meegemaakt heb
» Filmpje voor iedereen die iets ingrijpends heeft meegemaakt.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: