Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

+7
Happydobby
Susan
Bruintje Beer
Kat1980
Pussycat
Floor
PiP
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 3:29

Bij mij is het eigenlijk nooit een rommel, dat vind ik niet prettig (maar dat is dus puur bij mezelf, ik denk echt neit bij vriendinnen: goh wat is het hier een zooi). Ik denk dus ook niet dat anderen dat bij mij zouden denken. Ik ruim gewoon graag op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  mirrie vr 13 mei 2011 - 6:35

ik ben niet mega netjes maar ruim wel een paar keer per dag het speelgoed op. ook omdat alles uit de bakken getrokken wordt en ze met een klein autootje gaan zitten spelen. ze zien niet eens meer wat er om hun heen ligt.

iedere dag de stofzuiger door de huiskamer, keuken. beneden hou ik meer bij dan boven.

bordjes en bekers zet ik na gebruik meteen op het aanrecht en ruim de vaatwasser in en uit.

ik kan zelf niet zo goed tegen rommel. maar op de dagen dat ik werk blijft alles liggen en doe ik 's avonds ook echt niks.

waar ik nog het meeste hekel aan heb is die rot was. net alles weg gewerkt en de volgende berg ligt er alweer...... :affraid:
mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 6:54

Ik werk 2 dagen in de week. Mijn kind heeft nu een periode dat hij erg humeurig en druk is. Toch lukt het me om iedere dag een beetje huishouden te doen en m'n huisje zit er netjes en schoon uit. En qua uiterlijk/verzorging ben ik niks veranderd. Toch ben ik ook niet altijd even happy (mbt m'n werk en een trauma) maar dat laat ik niet zien aan de buitenkant.

Mensen kunnen heel goed acteren en kunnen perfect zijn aan de buitenkant. Er zijn vast mensen die ook dicht tegen het perfecte aan zitten maar er zijn meer mensen op deze aardbol die niet helemaal tevreden zijn met hun leven en soms erg ongelukkig zijn


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... - Pagina 2 Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum