Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

+7
Happydobby
Susan
Bruintje Beer
Kat1980
Pussycat
Floor
PiP
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:04

... Hoe doet ze dat toch?

Ze werkt 2.5 dag in de week.
Is getrouwd en heeft 2 kinderen van 4 en 2 jaar oud.
Haar huis is altijd netjes.
En zelf is ze altijd helemaal verzorgt, leuke kleding, mooie make-up en haar nagels netjes.

Hoe doet ze dat toch, ik heb ook echt niet het idee dat haar kinderen iets te kort krijgen.
Ik werk zelf 3 dagen en heb een zoontje van 2, maar lijk altijd achter de feiten aan te lopen.

Herkenbaar?





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:05

Misschien denkt zij wel hetzelfde van jou? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:06

Ze zal vast niet "alles" onder controle hebben. Dat lijkt misschien zo voor jou maar daar kun je toch niet zomaar vanuit gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:08

Tja, vaak lijkt dat zo, of zit er ergens toch wel een flink verschil hoor, heeft de één veel meer verplichtingen dan de ander of veel minder behoefte aan tijd voor zichzelf.
Ik werk 3 dagen, studeer 1 dag, man werkt 4 dagen, is aan het afstuderen, we hebben 2 kinderen en we lopen hier tegenwoordig meestal achter de feiten aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  PiP vr 13 mei 2011 - 1:09

Mijn huis is ook altijd netjes als ik weet dat weet dat er mensen komen angel

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Floor vr 13 mei 2011 - 1:13

PiP schreef:Mijn huis is ook altijd netjes als ik weet dat weet dat er mensen komen angel

Very Happy +1 (vaak kan hier hier ook een bende zijn maar als ik weet dat er iemand komt ruim ik extra op)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:14

Herkenbaar ja, maar dat is helemaal niet reëel.

Ik werk ook, zie er ook goed verzorgd uit, heb als er visite komt ook altijd een schoon huis enzovoorts, en toch ben ik helemaal niet gelukkig.
Misschien is die vriendin ook helemaal niet gelukkig, maar lijkt dat maar zo. Tsja, zo kan ik het ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:15

PiP schreef:Mijn huis is ook altijd netjes als ik weet dat weet dat er mensen komen angel

+1, plus dat ik denk dat als je 2,5 dag werkt je ook wel tijd hebt om
alles netjes te hebben. En rustige kinderen dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Pussycat vr 13 mei 2011 - 1:16

Inderdaad het gras is niet altijd zo groen aan de overkant als dat het lijkt...
Mensen denken ook vaak dat ik alles voor elkaar heb en voelen vaak jaloerzie, maar als ik dan vertel wat ik bijvoorbeeld allemaal heb meegemaakt etc... dan denken ze wel anders. En zo heeft iedereen wel wat.... smile
Wees blij met wat je hebt

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:17

Stormpje, Stormpje, ik vind het steeds zo naar om te lezen dat jij niet gelukkig bent... Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Kat1980 vr 13 mei 2011 - 1:18

PiP schreef:Mijn huis is ook altijd netjes als ik weet dat weet dat er mensen komen angel

Hier precies zo... Jullie zouden mijn huis nu eens moeten zien Embarassed
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Bruintje Beer vr 13 mei 2011 - 1:30

PiP schreef:Mijn huis is ook altijd netjes als ik weet dat weet dat er mensen komen angel
Haha hier ook!!
Hou zelf niet van rommel. Maargoed met een kind dat loopt en speelt weet je dat eenmaal.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Susan vr 13 mei 2011 - 1:33

Giacomo schreef:
PiP schreef:Mijn huis is ook altijd netjes als ik weet dat weet dat er mensen komen angel

+1, plus dat ik denk dat als je 2,5 dag werkt je ook wel tijd hebt om
alles netjes te hebben. En rustige kinderen dan Wink

Als je vaker thuis bent heb je ook meer zooi, dus dat gaat niet helemaal op. Ik denk dat ze gewoon extra opruimt als er visite komt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:36

Ik ben ook super netjes,maar verwacht met de komst van de kleine,dat ik me ook maar meer moet overgeven aan rommeltjes her en der....al zou ik daar heel veel moeite voor moeten doen haha.


Laatst aangepast door Lieveheersbeestje op vr 13 mei 2011 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Happydobby vr 13 mei 2011 - 1:37

Ach mijn schoonzusje heeft geen werk, ze wonen op een appartement dus weinig schoon te maken en het is er altijd een bende. Ze zorgt wel goed voor haar zoontje en schaamt zich blijkbaar niet voor de troep.

tja toen ik nog niet zwanger was en 32 uur werkte en veel nachtdiensten draaide was het hier ook soms niet altijd schoon.

Maar idd hoeveel moeite kost het haar, wat voor werk heeft ze, helpt haar partner mee in het huishouden?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Mamsie vr 13 mei 2011 - 1:41

Hahahha heel herkenbaar. Als er visite komt is het hier netjes etc. Maar nu moet je bijvoorbeeld echt niet binnen komen!! De kinderen hebben vakantie en dan kan ik wel 1000 x stofzuigen etc maar dat heeft geen zin.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 1:47

Haha volgens mij heeft iedereen wel eens een huis dat op ontploffen staat nerd
Een vriendin van mij vertelde dat ze juist dat gevoel over mij had,, jong, 2 kids, huis, een leuke baan,goede relatie ect ect.
Kon haar toen mooi uit de droom helpen want ook hier is er een discussie over de pasta die niet op brood mag, het speelgoed dat door de kamer wordt gesmeten, ruzie in de nacht wie er uit bed moet, de wasmand die niet meer dicht kan, het stressen over wanneer en wie de kids ophaalt/wegbrengt, het racen om het eten op tijd op tafel te krijgen en kan nog wel even doorgaan angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  PapillonRose vr 13 mei 2011 - 1:48

Ook herkenbaar! Sinds ik mijn studie weer opgepakt heb loop ik ook regelmatig achter de feiten aan. En dat accepteer ik gewoon, het is soms niet anders. Ik merk wel dat ik me er beter bij voel wanneer ik het los kan laten.

En wat je ziet bij anderen is natuurlijk niet alles.. Op het oog kan het nog zo perfect lijken, maar vrijwel iedereen heeft wel iets en dat zie / hoor je niet altijd. Ik denk altijd wel 3x na voordat ik 'jaloers' zou worden op iemand, want je weet nooit zeker wat voor problemen achter het perfecte voorkomen schuil kunnen gaan (vast niet altijd hoor, maar kan wel).

Verder zie ik er ook in de regel verzorgd uit en probeer ik te zorgen dat A. niets te kort komt. En het huis ziet er netjes uit als er bezoek komt. Maar er is ook regelmatig een bomontploffing, alleen zorg ik meestal wel dat bezoek daar niets van meekrijgt :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 2:25

Ik ben net even vlug door het huis geweest na ik dit topic las en bedacht dat het hier ook een bende was. Nu ik het speelgoed opgeruimd heb en de bordjes enzo van het ontbijt ziet het er al een stuk beter uit :P Ik zorg ook altijd dat het er voor bezoek netjes uit ziet, maar als ik niks hoef, dan besteed ik mijn tijd liever aan spelen met Y, dan aan schoonmaken Very Happy En het heeft ook weinig nut, als ik de boel opruim, is het een half uur later toch weer een bende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Flip Fluitketel vr 13 mei 2011 - 2:53

PiP schreef:Mijn huis is ook altijd netjes als ik weet dat weet dat er mensen komen angel

+1. Je wilt het nu niet zien hier! Ga zo als een wervelwind even door de huiskamer. Vroeger (voor de geboorte van onze dochter) was ik best wel netjes en opgeruimd. Maar een kind laat nou eenmaal zijn sporen achter. Hoe jong of oud ze ook zijn.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 3:14

Als iedereen voor de buitenwereld blijft doen alsof ze alles aankunnen en alles onder controle hebben en dus ook voor bezoek het huis op orde laten lijken, dan blijft ook iedereen denken dat dát de norm is waar alleen zij niet aan voldoen.

Dus...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Susan vr 13 mei 2011 - 3:16

Ik denk niet dat mensen hun huis opruimen en zich mooi maken voor hun visite omdat ze graag de schijn op willen houden dat ze perfect zijn, meer omdat je dat gewoon doet. Ik ga niet iemand ontvangen in een ontplofte woonkamer als ik in de gelegenheid ben om het even aan kant te maken, dat lijkt me vrij normaal, en dat zal ook voor die vriendin en voor de meeste andere mensen gelden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 3:18

Smikkell schreef:Als iedereen voor de buitenwereld blijft doen alsof ze alles aankunnen en alles onder controle hebben en dus ook voor bezoek het huis op orde laten lijken, dan blijft ook iedereen denken dat dát de norm is waar alleen zij niet aan voldoen.

Dus...


Maar ik ga niet mijn huis een rommeltje laten zijn als er bezoek komt omdat sommige mensen tegen die norm aanlopen. Maar goed, ik vind het ook gewoon prettiger als het opgeruimd en schoon is. Aan de andere kant zal het me echt worst wezen als iemand anders zijn of haar huis niet heeft opgeruimd als ik langskom. Ik kom toch niet inspecteren?

Oh ja eens met Susan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 3:25

Maar het opruimen doe je op dat moment toch omdat je niet wilt dat de ander het ziet. Zelf wil je ook een schoon huis, maar dat lukt blijkbaar niet. Er wordt even snel opgeruimd zodat de visite de chaos niet ziet en dus ook niet ziet dat je niet alles onder controle hebt, of dat het bij jou soms een rommel is. Wat is er erg aan dat de visite dat ziet? Zelf maak ik me er ook schuldig aan, trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Susan vr 13 mei 2011 - 3:27

Omdat het er gewoon minder gezellig uitziet als het een pestbende is en de visite komt voor de gezelligheid, dus maak je het zo gezellig als je kunt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle... Empty Re: Mijn vriendin heeft altijd alles onder controle...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum