Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Alleen zwart maakt het inderdaad wel makkelijk zwaar en hard. Ben wel benieuwd naar je haar.
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
whaaah ik heb nog steeds niet mijn nieuwe pas grrr. En nu kan ik geen boodschappen doen. OUders komen straks thuis van vakantie en kan gelukkig lenen maar baal hier zo van
Mijn pas was verlopen en had geen nieuwe gehad. Ik vorige week donderdag gebeld (niet afgelopen maar die er voor) en binnen 5 werkdagen zou hij er zijn. Nu is die tijd dus verstreken en heb nks gehad. Maandag maar weer bellen. Ik kan nu niks, want op mijn andere rekening waarvan de pas wel werkt daar staat bijna niks op en ik kan met die pas niks over zetten.
Zoow moest het ff kwijt.
Mijn pas was verlopen en had geen nieuwe gehad. Ik vorige week donderdag gebeld (niet afgelopen maar die er voor) en binnen 5 werkdagen zou hij er zijn. Nu is die tijd dus verstreken en heb nks gehad. Maandag maar weer bellen. Ik kan nu niks, want op mijn andere rekening waarvan de pas wel werkt daar staat bijna niks op en ik kan met die pas niks over zetten.
Zoow moest het ff kwijt.
Gast- Gast
Maar je bent wél bezig met je morning-bounce, zie ikMaple schreef:Maple komt binnenvallen en het toic valt stil
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Gadverdarrie, ik val hier bijna op kantoor in slaap!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oooo Theedoosje balen zeg! Wel fijn dat je iig iets van je ouders kunt lenen maar toch..
Gast- Gast
Storm schreef:Oooo Theedoosje balen zeg! Wel fijn dat je iig iets van je ouders kunt lenen maar toch..
Ja echt zo frustrerend Hoop dat de post nu nog moet komen en hij er bij zit...maar ben bang van niet.
Gast- Gast
Wat is het toch heerlijk om thuis te zijn!
Storm: Hoe is het met je vandaag?
Maple: Red jij het nog een beetje? Las dat je man (vriend?) goed bezig was qua werk zoeken?
Storm: Hoe is het met je vandaag?
Maple: Red jij het nog een beetje? Las dat je man (vriend?) goed bezig was qua werk zoeken?
Gast- Gast
Sjaan: Jaaaaaaaa, goed bezig, he?
PM: Ja, het gaat wel. We praten nu gelukkig veel, begin van de week lukte dat echt niet en werd elke vorm van advies/steun/gesprek van mijn kant compleet afgeketst. Maar nu zoekt hij me gelukkig wel vaker op om even z'n ei kwijt te kunnen. We hebben een hoop sollicitatie-opties, de meesten zijn wel open sollicitaties, maar het zijn er zóveel dat ik er voorzichtig wel vertrouwen in durf te hebben.
PM: Ja, het gaat wel. We praten nu gelukkig veel, begin van de week lukte dat echt niet en werd elke vorm van advies/steun/gesprek van mijn kant compleet afgeketst. Maar nu zoekt hij me gelukkig wel vaker op om even z'n ei kwijt te kunnen. We hebben een hoop sollicitatie-opties, de meesten zijn wel open sollicitaties, maar het zijn er zóveel dat ik er voorzichtig wel vertrouwen in durf te hebben.
Gast- Gast
Da's goed om te lezen Maple!! Was het nou je vriend of was jij ook getrouwd?
(zwangerschapsdementie )
(zwangerschapsdementie )
Gast- Gast
Ik ga zo maar eens anakleden en even een boodschap doen. Zonde van m'n dag dat ik nu nog in joggingbroek zit
Gast- Gast
Ik kleed me niet eens meer aan, zit toch thuis.
Lekker een huisbroekje en een jurkje aan. Jurkje valt qua lengte als shirt nu haha, heb echt een groeispurt gehad door het liggen in het ziekenhuis:
Niet qouten, haal m hier weer weg
Lekker een huisbroekje en een jurkje aan. Jurkje valt qua lengte als shirt nu haha, heb echt een groeispurt gehad door het liggen in het ziekenhuis:
Niet qouten, haal m hier weer weg
Gast- Gast
Ik vind je buik echt mooi PM, staat volgens mij vooral naar voren en niet opzij, of lijkt dat maar zo?
Hoi allemaal trouwens
Hoi allemaal trouwens
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Mooie buik PM en leuk jurkje
Damn over een uur zijn mijn ouders pas thuis en kan ik pas boodschappen doen Hoop dat er dan nog brood te vinden is.
Voor degenen die op zondag boodschappen doen, is er dan ook brood?
Damn over een uur zijn mijn ouders pas thuis en kan ik pas boodschappen doen Hoop dat er dan nog brood te vinden is.
Voor degenen die op zondag boodschappen doen, is er dan ook brood?
Gast- Gast
Klopt, aan de achterkant zie je niet eens echt dat ik zwanger ben, alles zit voor.
Gast- Gast
Theedoosje: Wij deden vaak zaterdagavond boodschappen, en dan was er gewoon nog brood hoor. Geen 15 soorten, maar altijd nog wel iets.
Gast- Gast
Bij ons is er dan altijd wel brood ja, nooit problemen mee.
Weet je trouwens al wat het gaat worden PM, qua geslacht?
Weet je trouwens al wat het gaat worden PM, qua geslacht?
Zwoesj- Ratel
Ja, dat weten we al hoor, wel zo makkelijk!
En met zoveel echo's is het ook wel moeilijk om het niet te zien hoor, wil ook altijd alles zien en weten
En met zoveel echo's is het ook wel moeilijk om het niet te zien hoor, wil ook altijd alles zien en weten
Gast- Gast
Heb je dan geen moeite om het voor je te houden? Of weet iedereen het al en stel ik nu vragen die zo dom zijn als die van een koe?
Zwoesj- Ratel
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: