Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Zit nu overigens op computer van vriend, en heb nog een mini laptopje..
Dus red me op zich wel, maar al mijn bestanden staan wel op dat grote ding en daar kan ik nu niet bij natuurlijk...
Dus red me op zich wel, maar al mijn bestanden staan wel op dat grote ding en daar kan ik nu niet bij natuurlijk...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb sinds kort, alles dubbel opgeslagen, op de hardeschijf en op een stickje. Ik synchroniseer ze eens in de zoveel dagen. Ben de laatste tijd maar wat vaak spullen kwijtgeraakt door problemen met de laptop, dat ik dat risico neit meer wil lopen (en het is verdomd makkelijk dat ik ook op m'n werk verder kan met m'n verslagen)
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Ik had een avondafspraak, omdat het gezin bleef aangegeven dat het vooral de avonden waren. Paar keer overdag, vond ik al vrij behoorlijk, maar nu snap ik dat het om de avonden gaat. De oudste (4), had na afloop twee rode afdrukken in haar nek van dr vader. Omdat, vaders woorden, het dan weer even maanden goed gaat na zo'n escalatie. Sure. Ik weet dat het in bad en bed ritueel vaak stressvol is en wat chaotisch soms. Maar dit hysterische en bange gegil van alledrie de kindjes was echt heel naar.
Gast- Gast
Klinkt niet gezond Reva, wat gebeurd daar nu verder mee?
Luthien- Prater
Luthien schreef:Ik heb sinds kort, alles dubbel opgeslagen, op de hardeschijf en op een stickje. Ik synchroniseer ze eens in de zoveel dagen. Ben de laatste tijd maar wat vaak spullen kwijtgeraakt door problemen met de laptop, dat ik dat risico neit meer wil lopen (en het is verdomd makkelijk dat ik ook op m'n werk verder kan met m'n verslagen)
Ik heb ook een externe harde schijf waar de belangrijkste dingen op staan, en ben mn spullen ook niet kwijt, kan ze alleen niet openen nu.
Maar zoals de laatste dingetjes voor mijn werk, het programma om bestandjes te maken voor op het smartboard, daar kan ik nu niet bij!
En daarbij baal ik er gewoon van dat het kapot is...
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik was ook echt dagen chagrijnig, toen mijn laptop het niet deed. Ik ga trouwens volgende week ook maar het programma van het smartboard op m'n laptop zetten, vind het heel irritant dat ik het thuis niet voor kan bereiden. Moet allemaal 's ochtends voordat de kinderen er zijn of 's middags, maar dan liggen er nog zoveel andere taken te wachten...
Luthien- Prater
Luthien schreef:Ik was ook echt dagen chagrijnig, toen mijn laptop het niet deed. Ik ga trouwens volgende week ook maar het programma van het smartboard op m'n laptop zetten, vind het heel irritant dat ik het thuis niet voor kan bereiden. Moet allemaal 's ochtends voordat de kinderen er zijn of 's middags, maar dan liggen er nog zoveel andere taken te wachten...
Ja, is ideaal!! Je kunt er echt zoooveeel leuke dingen mee.
Had donderdag een jarige en had wat moois gemaakt op het smartboard, kind straalde helemaal haha!!
Ja, het gaat me gewoon om het feit dat er WEER wat kapot is. En omdat we de laatste restjes bij elkaar aan het sparen zijn voor de auto kan ik nu gewoon nog geen nieuwe kopen.. Pas in augustus...
Lejow- Lady Post-a-lot
same here, same here. Maar m'n man heeft m'n laptop donderdag gepimpt (lees extra geheugen geplaatst) dus kan er weer even tegenaan. Hij was zo traag als dikke str*nt. Nu gaat het wel weer. Maar ik krijg na m'n afstuderen (en na terug komst van man) een nieuwe! Hij werkt al sinds ik em heb niet zonder netstroom (ja 5 minuten). Is trouwens een tweede handsje (nooooit meer).
Luthien- Prater
Met mij goed hoor. En met jou?
Luthien- Prater
Luthien schreef:same here, same here. Maar m'n man heeft m'n laptop donderdag gepimpt (lees extra geheugen geplaatst) dus kan er weer even tegenaan. Hij was zo traag als dikke str*nt. Nu gaat het wel weer. Maar ik krijg na m'n afstuderen (en na terug komst van man) een nieuwe! Hij werkt al sinds ik em heb niet zonder netstroom (ja 5 minuten). Is trouwens een tweede handsje (nooooit meer).
Ik heb ook echt spijt van dit ding. Mn muisknopje was al heel snel kapot, maar was de bon kwijt (zat in mn gejatte portemonnee), dus kon niets.
En al vrij snel gezeik met de accu / lader enz.
Maar ik baal wel, want ik had deze laptop aan mijn nichtje beloofd... Die hem nodig heeft voor hyves, spelletjes en schoolwerkjes.
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh das wel jammer voor je nichtje.
Ik vind het ook leuk om leuke dingen te doen met het smartboard, maar kan er nu dus thuis niets mee. Voor verjaardagen vind ik het ook heel leuk, maar kan daar nu niet meer mee beginnen, wil geen scheve gezichten van de kinderen die al jarig zijn geweest.
Ik vind het ook leuk om leuke dingen te doen met het smartboard, maar kan er nu dus thuis niets mee. Voor verjaardagen vind ik het ook heel leuk, maar kan daar nu niet meer mee beginnen, wil geen scheve gezichten van de kinderen die al jarig zijn geweest.
Luthien- Prater
bedoel je van je haar?
Luthien- Prater
ja dat heb ik al gedaan en wou nu aan de make-up beginnen maar m`n oogpotloodje is kwijt :S
Gast- Gast
Luthien schreef:Oh das wel jammer voor je nichtje.
Oh, daar reageerden ze bij mij totaal niet op, ze vonden het allemaal even prachtig hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Ja wel toch? Kunnen we misschien wel wat later afspreken? ( rond half 2 ) moet namelijk nog even naar de winkel toe om wat terug te brengen en die gaat pas om 12 uur open weet dus niet of ik 1 uur redt.Anousch schreef:Sweety schreef:
Joehoeee, zullen we het gewoon gokken morgen?? (wilde smsen maar heb geen btg meer hahaha)
@ Reva: Dat is een latertje geworden! Ook zielig voor de kleine die plekken in de nek.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Oh das wel fijn. Ik weet niet hoe ze zouden reageren eigenlijk. Vind het wel leuk om een leuk plaatje als dagopening op het bord te zetten (met nog even herinnering aan wat ze ookal weer om half 9 klaar moeten hebben liggen).
Wij hebben nu trouwens via een of andere site bewegende screensavers gedownload die om de 5 minuten wisselen, vinden ze zo geweldig. Vooral als het geluid aan staat. Hoor je opeens een kikker door de klas.
Wij hebben nu trouwens via een of andere site bewegende screensavers gedownload die om de 5 minuten wisselen, vinden ze zo geweldig. Vooral als het geluid aan staat. Hoor je opeens een kikker door de klas.
Luthien- Prater
Whaha die is zeker leuk
Ik ben nog op zoek naar een site met zo'n aquarium soort screensaver, dat je die op je smartboard ziet
ga nu boodschappen doen x
Ik ben nog op zoek naar een site met zo'n aquarium soort screensaver, dat je die op je smartboard ziet
ga nu boodschappen doen x
Lejow- Lady Post-a-lot
Bah Reva, hoe oud waren die kindjes? Jij komt dus bij gezinnen thuis waar het niet goed bij gaat?
Gast- Gast
Storm schreef:Bah Reva, hoe oud waren die kindjes? Jij komt dus bij gezinnen thuis waar het niet goed bij gaat?
Ja, maar niet met de intentie om gezinnen uit elkaar te trekken of iets in die richting, dan gaat het naar 'hogere macht'. Echt om te zoeken naar oplossingen, adviezen, gesprekken etc. Zijn ook lang niet allemaal gezinnen met dit soort nare situaties. De kids zijn 2,3,4.
Gast- Gast
Reva schreef:Lily, wat had je geprobeerd?
nah m`n haar zit nu anders, zal ik zo wel een foto van posten. En had zwart oogpotloodje geprobeert met mascara maar dat was te hard of hoe beschrijf je dat.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: