Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 20 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lejow vr 13 mei 2011 - 20:55

Zit nu overigens op computer van vriend, en heb nog een mini laptopje..
Dus red me op zich wel, maar al mijn bestanden staan wel op dat grote ding en daar kan ik nu niet bij natuurlijk...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 20:57

Ik heb sinds kort, alles dubbel opgeslagen, op de hardeschijf en op een stickje. Ik synchroniseer ze eens in de zoveel dagen. Ben de laatste tijd maar wat vaak spullen kwijtgeraakt door problemen met de laptop, dat ik dat risico neit meer wil lopen (en het is verdomd makkelijk dat ik ook op m'n werk verder kan met m'n verslagen)
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 20:57

Ik had een avondafspraak, omdat het gezin bleef aangegeven dat het vooral de avonden waren. Paar keer overdag, vond ik al vrij behoorlijk, maar nu snap ik dat het om de avonden gaat. De oudste (4), had na afloop twee rode afdrukken in haar nek van dr vader. Omdat, vaders woorden, het dan weer even maanden goed gaat na zo'n escalatie. Sure. Ik weet dat het in bad en bed ritueel vaak stressvol is en wat chaotisch soms. Maar dit hysterische en bange gegil van alledrie de kindjes was echt heel naar.

Gast
Gast

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 20:59

Klinkt niet gezond Reva, wat gebeurd daar nu verder mee?
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 13 mei 2011 - 21:02

Luthien schreef:Ik heb sinds kort, alles dubbel opgeslagen, op de hardeschijf en op een stickje. Ik synchroniseer ze eens in de zoveel dagen. Ben de laatste tijd maar wat vaak spullen kwijtgeraakt door problemen met de laptop, dat ik dat risico neit meer wil lopen (en het is verdomd makkelijk dat ik ook op m'n werk verder kan met m'n verslagen)

Ik heb ook een externe harde schijf waar de belangrijkste dingen op staan, en ben mn spullen ook niet kwijt, kan ze alleen niet openen nu.
Maar zoals de laatste dingetjes voor mijn werk, het programma om bestandjes te maken voor op het smartboard, daar kan ik nu niet bij!
En daarbij baal ik er gewoon van dat het kapot is...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 21:11

Ik was ook echt dagen chagrijnig, toen mijn laptop het niet deed. Ik ga trouwens volgende week ook maar het programma van het smartboard op m'n laptop zetten, vind het heel irritant dat ik het thuis niet voor kan bereiden. Moet allemaal 's ochtends voordat de kinderen er zijn of 's middags, maar dan liggen er nog zoveel andere taken te wachten...
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 13 mei 2011 - 21:12

Luthien schreef:Ik was ook echt dagen chagrijnig, toen mijn laptop het niet deed. Ik ga trouwens volgende week ook maar het programma van het smartboard op m'n laptop zetten, vind het heel irritant dat ik het thuis niet voor kan bereiden. Moet allemaal 's ochtends voordat de kinderen er zijn of 's middags, maar dan liggen er nog zoveel andere taken te wachten...

Ja, is ideaal!! Je kunt er echt zoooveeel leuke dingen mee.
Had donderdag een jarige en had wat moois gemaakt op het smartboard, kind straalde helemaal haha!!

Ja, het gaat me gewoon om het feit dat er WEER wat kapot is. En omdat we de laatste restjes bij elkaar aan het sparen zijn voor de auto kan ik nu gewoon nog geen nieuwe kopen.. Pas in augustus...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:14

goedemorgen, hoe is het hier?

Gast
Gast

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 21:17

same here, same here. Maar m'n man heeft m'n laptop donderdag gepimpt (lees extra geheugen geplaatst) dus kan er weer even tegenaan. Hij was zo traag als dikke str*nt. Nu gaat het wel weer. Maar ik krijg na m'n afstuderen (en na terug komst van man) een nieuwe! Hij werkt al sinds ik em heb niet zonder netstroom (ja 5 minuten). Is trouwens een tweede handsje (nooooit meer).
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 21:18

Met mij goed hoor. En met jou?
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 13 mei 2011 - 21:20

Luthien schreef:same here, same here. Maar m'n man heeft m'n laptop donderdag gepimpt (lees extra geheugen geplaatst) dus kan er weer even tegenaan. Hij was zo traag als dikke str*nt. Nu gaat het wel weer. Maar ik krijg na m'n afstuderen (en na terug komst van man) een nieuwe! Hij werkt al sinds ik em heb niet zonder netstroom (ja 5 minuten). Is trouwens een tweede handsje (nooooit meer).

Ik heb ook echt spijt van dit ding. Mn muisknopje was al heel snel kapot, maar was de bon kwijt (zat in mn gejatte portemonnee), dus kon niets.
En al vrij snel gezeik met de accu / lader enz.
Maar ik baal wel, want ik had deze laptop aan mijn nichtje beloofd... Die hem nodig heeft voor hyves, spelletjes en schoolwerkjes.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:21

ook goed he smile ben een poging aan het wagen om de tips op de volgen uit m`n topic.

Gast
Gast

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 21:25

Oh das wel jammer voor je nichtje.

Ik vind het ook leuk om leuke dingen te doen met het smartboard, maar kan er nu dus thuis niets mee. Voor verjaardagen vind ik het ook heel leuk, maar kan daar nu niet meer mee beginnen, wil geen scheve gezichten van de kinderen die al jarig zijn geweest.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 21:25

bedoel je van je haar?
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:26

ja dat heb ik al gedaan :P en wou nu aan de make-up beginnen maar m`n oogpotloodje is kwijt :S

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 13 mei 2011 - 21:26

Luthien schreef:Oh das wel jammer voor je nichtje.

Ik vind het ook leuk om leuke dingen te doen met het smartboard, maar kan er nu dus thuis niets mee. Voor verjaardagen vind ik het ook heel leuk, maar kan daar nu niet meer mee beginnen, wil geen scheve gezichten van de kinderen die al jarig zijn geweest.

Oh, daar reageerden ze bij mij totaal niet op, ze vonden het allemaal even prachtig hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sweety vr 13 mei 2011 - 21:32

Anousch schreef:
Sweety schreef:

Joehoeee, zullen we het gewoon gokken morgen?? smile (wilde smsen maar heb geen btg meer hahaha)
Ja wel toch? Kunnen we misschien wel wat later afspreken? ( rond half 2 ) moet namelijk nog even naar de winkel toe om wat terug te brengen en die gaat pas om 12 uur open weet dus niet of ik 1 uur redt.

@ Reva: Dat is een latertje geworden! Ook zielig voor de kleine die plekken in de nek.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Luthien vr 13 mei 2011 - 21:32

Oh das wel fijn. Ik weet niet hoe ze zouden reageren eigenlijk. Vind het wel leuk om een leuk plaatje als dagopening op het bord te zetten (met nog even herinnering aan wat ze ookal weer om half 9 klaar moeten hebben liggen).

Wij hebben nu trouwens via een of andere site bewegende screensavers gedownload die om de 5 minuten wisselen, vinden ze zo geweldig. Vooral als het geluid aan staat. Hoor je opeens een kikker door de klas.
Luthien
Luthien
Prater
Prater

Bericht  Lejow vr 13 mei 2011 - 21:35

Whaha die is zeker leuk
Ik ben nog op zoek naar een site met zo'n aquarium soort screensaver, dat je die op je smartboard ziet Very Happy

ga nu boodschappen doen x
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:37

Bah Reva, hoe oud waren die kindjes? Jij komt dus bij gezinnen thuis waar het niet goed bij gaat?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:52

nah de make-up was geen succes, lekker wel een wasbeertje :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:54

Storm schreef:Bah Reva, hoe oud waren die kindjes? Jij komt dus bij gezinnen thuis waar het niet goed bij gaat?

Ja, maar niet met de intentie om gezinnen uit elkaar te trekken of iets in die richting, dan gaat het naar 'hogere macht'. Echt om te zoeken naar oplossingen, adviezen, gesprekken etc. Zijn ook lang niet allemaal gezinnen met dit soort nare situaties. De kids zijn 2,3,4.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:55

Lily, wat had je geprobeerd? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:56

Zo'n werk wil ik ook doen, Reva.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:57

Reva schreef:Lily, wat had je geprobeerd? Very Happy

nah m`n haar zit nu anders, zal ik zo wel een foto van posten. En had zwart oogpotloodje geprobeert met mascara maar dat was te hard of hoe beschrijf je dat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: