Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Nee, heb ik niet... maar als je snel rent, de supermarkten zijn nog open, de supermarkt hier heeft een slijterij, misschien bij jou ook?Storm schreef:Jammer, ik zoek toch iets sterkers :-) Rum ofzo..Maple schreef:Storm schreef:Heeft er iemand nog sterke drank, ik heb zin om dronken te worden en me roekeloos te gedragen.
Ik heb nog een dichte fles rosé, maar niks sterkers dan dat, sorry
Gast- Gast
Shary-An, maar die vond ik nou niet superslank en die was jonger.Patriesje schreef:Ik heb hier nog van alles lekkers te staan, maar vind het saai om thuis in m´n eentje te drinken.
Grmbl ik kan maar niet vinden wie er gister naast marc forno stond
Het is een donker meisje (25-30)
Heeft aan een zingiets mee gedaan (niet gewonnen)
Ze is niet zo lang (1.65 gok ik) Slank
Heeft lang haar met een rechte pony.
Gast- Gast
Mij is verteld dat je gevoelens en angsten beter kan ervaren ipv wegdrinken..Maple schreef:Nee, heb ik niet... maar als je snel rent, de supermarkten zijn nog open, de supermarkt hier heeft een slijterij, misschien bij jou ook?Storm schreef:Jammer, ik zoek toch iets sterkers :-) Rum ofzo..Maple schreef:Storm schreef:Heeft er iemand nog sterke drank, ik heb zin om dronken te worden en me roekeloos te gedragen.
Gast- Gast
Maar Storm voelde zich vandaag goed, begreep ik?Smikkell schreef:Mij is verteld dat je gevoelens en angsten beter kan ervaren ipv wegdrinken..Maple schreef:Nee, heb ik niet... maar als je snel rent, de supermarkten zijn nog open, de supermarkt hier heeft een slijterij, misschien bij jou ook?Storm schreef:Jammer, ik zoek toch iets sterkers :-) Rum ofzo..Maple schreef:Storm schreef:Heeft er iemand nog sterke drank, ik heb zin om dronken te worden en me roekeloos te gedragen.
Gast- Gast
ach, dat is ook een gevoelMaple schreef:Maar Storm voelde zich vandaag goed, begreep ik?Smikkell schreef:Mij is verteld dat je gevoelens en angsten beter kan ervaren ipv wegdrinken..Maple schreef:Nee, heb ik niet... maar als je snel rent, de supermarkten zijn nog open, de supermarkt hier heeft een slijterij, misschien bij jou ook?Storm schreef:Jammer, ik zoek toch iets sterkers :-) Rum ofzo..Maple schreef:Storm schreef:Heeft er iemand nog sterke drank, ik heb zin om dronken te worden en me roekeloos te gedragen.
Gast- Gast
Ben aan het zoeken...Reva schreef:Hee Smikk, weet je nog onze conversatie over Zero via pm? 1-0 voor mij
Gast- Gast
Storm schreef:Haha ExpressoB...een week zonder je vriend heb je geen moeite mee maar een weekend wel?? :cyclops:
ik zie hem normaal van donderdag avond t/m maandag avond.. vrijdags ben ik de hele dag 'werken' en maandag zie ik 'm alleen nog ff savonds
dus eigenlijk hebben we altijd alleen het weekend echt samen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maple schreef:Haha, ja, zoiets!
Mijn man is begin dit jaar een weekend weg geweest, en hoewel ik 'm miste vond ik het aan de andere kant stiekem heerlijk. Alleen soms wel saai, geen aanspraak in huis...
Waar is hij heen?
vraag je dat aan mij?!
italie voor 3 weken met z'n werk
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
hallo allemaal, ik ben er ook weer.
Enne storm, die drankvoorraad staat hier nog steeds hoor
Enne storm, die drankvoorraad staat hier nog steeds hoor
Gast- Gast
Heb die PM niet meer, dus die 1-0 kan ik niet accepteren.Smikkell schreef:Ben aan het zoeken...Reva schreef:Hee Smikk, weet je nog onze conversatie over Zero via pm? 1-0 voor mij
Gast- Gast
En 0 was het aan mijn kant sowieso nietSmikkell schreef:Heb die PM niet meer, dus die 1-0 kan ik niet accepteren.Smikkell schreef:Ben aan het zoeken...Reva schreef:Hee Smikk, weet je nog onze conversatie over Zero via pm? 1-0 voor mij
Gast- Gast
Zo ik heb weer niets te doen, dus ik ga hier eens buurten....
Hoest hier met iedereen?
Hoest hier met iedereen?
Gast- Gast
Niet meer aan denken... (Of was het CBL?)Patriesje schreef:Smikkell schreef:Rafaela?
Nope ook niet.
Ze is niet zo hele bekend...
Gast- Gast
Sjaan gaat afwassen en dan naar bed. De pijp is he-le-maal leeg
Fijne avond!
Fijne avond!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Oude tijden herleven. Ik zit weer eens op het forum, de afwas komt weer eens tot aan het plafond, zelfs op de stofzuiger ligt een laagje stof. Normaal had ik er alleen nog een fles (of 3) *plop* bij. En die mis ik dan nu ook wel een beetje..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Niet meer aan denken... (Of was het CBL?)
Hmm dat zou ook nog kunnen... haha nee die was het ook niet.
Vind het zo vervelend dat ik er niet op komen kan.
Zal als ik weer eens bij mijn ouders ben wel even kijken of ze ook ergens op de foto erbij op staat
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: