Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Zwoesj schreef:
Hoe gaat het met je huisje ABE?
Alles is bijna in kannen en kruiken. Alleen de badkamer nog een sausje, de kozijnen nog wit, één wand in de slaapkamer wit en als ik verf overheb een achterwand donkerbruin. Dus als je tijd hebt....
Gast- Gast
Haha als jij daarna bij mij komt helpen met de tuin aan te leggen, dan hebben we een deal
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
ABE schreef:Reva schreef:Ik vind het te saai om iets te posten.
Maak het dan niet saai reva. Aan jou de eer!
Ik ben saai. En op.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Haha als jij daarna bij mij komt helpen met de tuin aan te leggen, dan hebben we een deal
Kijk, en daar heb ik dan weer een vader voor. Maar is goed, zelf kan ik niets... Maar heb een vader ter uitleen... Of althans, iemand die me tips kan geven hoe het groen en mooi kan worden.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Reva schreef:Ik vind het te saai om iets te posten.
Maak het dan niet saai reva. Aan jou de eer!
Ik ben saai. En op.
Drukke dag gehad?
Gast- Gast
Had ik maar zo'n vader... Echt het wordt een hels karwei, die tuin... Denk dat ik hem toch maar door iemand ga laten aanleggen, anders zie ik het wel weer voor me dat de afwatering ipv naar het pad naar het huis loopt
Reev, je bent niet saai, kom op
Reev, je bent niet saai, kom op
Zwoesj- Ratel
Op dit punt zou ik willen dat ik een tuin had. Want qua tuinplannen weet ik precies hoe het moet. (Red; Ik ben jaren meegenomen naar tuinen incl. vijvers, straten (die paps heeft aangelegd) etc)
Gast- Gast
Goed, vertel, hoe zou je het doen, want ik heb mn god geen idee
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Goed, vertel, hoe zou je het doen, want ik heb mn god geen idee
Dan wil ik eerst een foto zien!
Gast- Gast
Dat gaat lastig worden zo, aangezien het nu pikdonker buiten is.
Het is in ieder geval een tuin van 11 meter diep, 5.4 meter lang, en er staat een schuurtje in van 3x3
Hier ligt een strand (oftewel al wel afgegraven met zand) en is omheind met schuttingen
Het is in ieder geval een tuin van 11 meter diep, 5.4 meter lang, en er staat een schuurtje in van 3x3
Hier ligt een strand (oftewel al wel afgegraven met zand) en is omheind met schuttingen
Zwoesj- Ratel
Zo onderhoudsvrij mogelijk, maar dan wel met iets aan groen. En dan bedoel ik niet 1 lullige pot in een hoekje, maar wel wat meer groen. En verder vinden we tegels sowieso mooi, gras komt er niet in Veel te veel aanleiding voor mn vriend om zo'n zitmaaiertje te willen hebben
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Zo onderhoudsvrij mogelijk, maar dan wel met iets aan groen. En dan bedoel ik niet 1 lullige pot in een hoekje, maar wel wat meer groen. En verder vinden we tegels sowieso mooi, gras komt er niet in Veel te veel aanleiding voor mn vriend om zo'n zitmaaiertje te willen hebben
Onderhoudsvrij; Dan zou ik kiezen voor paden met mooie klinkers of keien. En dan kronkelend i.p.v. in rechte linie. En i.p.v. één padje, maar drie padjes of meer, in verschillende kleuren, in één paadje.
Zoiets (beter plaatje kon ik even niet vinden)
Door het gekronkel, waarvan het eerste padje naar het tuinhuisje loopt, houd je aan de zijkanten genoeg ruimte over om daar banden te plaatsen. Banden, waardoor je aan de zijkanten kleine tuintjes kunt plaatsen. En daarin zou je dan bloemen kunnen plaatsen.
Lekker vaag uitgelegd.....
Gast- Gast
HeeeyBrennuss schreef:He smikkel!
Gast- Gast
Denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld, maar is dat niet veel mooier bij een grotere tuin met een iets ouder huis? Zal je morgen, als ik het niet vergeet, wel een foto van onze tuin sturen.
Zwoesj- Ratel
Ik heb écht geen verstand van jurkjes en dingen en weet ik veel. Ik kan gewoon níets leuks vinden.
Gast- Gast
Ik zit nu lekker een knoflook stokbrood te eten
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Zwoesj schreef:Denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld, maar is dat niet veel mooier bij een grotere tuin met een iets ouder huis? Zal je morgen, als ik het niet vergeet, wel een foto van onze tuin sturen.
Nee, als je het met 'moderne' kleuren/keien/klinkers doet, is het juist heel erg modern en maakt het een kleine tuin juist erg ruim. Maar ik zie graag een foto tegemoet.
Laatst aangepast door ABE op vr 13 mei 2011 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahah, goed dat je hem hier plaatst. Ik zat ook nog even te denken of ik hem wilde delen. Normaals bedankt voor het sturen, ik werd er echt blij van.Feline schreef:
Heerlijk hoe die mannen zich even schaamteloos laten gaan. Dat zouden we allemaal en veel vaker moeten doen. Doet me ook denken aan de fijne avond laatst bij Merai thuis.
Gast- Gast
En dan ben ik weer erg benieuwd naar uw bevindingen
Zwoesj- Ratel
Trouwens, ik beken hier even dat ik vandaag de traanbuizen weer open heb gehad op het werk....
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: