Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Ze is niet gay hoorTheedoosje schreef:En ABE hoeveel mensen hebben een one night stand? Misschien past het niet bij jou, het zal je nu niet meer gebeuren Iedereen doet wel eens iets waarvan je later denkt dat je dat beter niet had kunnen doen
hahah oeps Zo, veranderd
Gast- Gast
Dat is informatie welke je wilt weten van je oma, Reva. Maar toch mooi dat ze dat even zo duidelijk heeft verteld.
Gast- Gast
Reva schreef:Pffff, mn oma is langdradig. En ze hoeft geen seks meer zei ze
whaha mjn god
Gast- Gast
Ik wacht nog steeds op m'n vriendin.. Ik vind het inmiddels al behoorlijk eind van de middag
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Ken je dat carnavalsnummer niet? Seks in de bejaardenflat?_Donnaa schreef:Mijn oma is opnieuw getrouwd, zou ze dan ook ehhh?
Gast- Gast
Ik woon in FrieslandProudMama schreef:Ken je dat carnavalsnummer niet? Seks in de bejaardenflat?_Donnaa schreef:Mijn oma is opnieuw getrouwd, zou ze dan ook ehhh?
Gast- Gast
Hahaha.. De enige zekerheid die ik heb is dat ik een nieuwe auto ga kopen als al m`n opa`s en oma`s er niet meer zijn..Smikkell schreef:Mijn oma's en opa's leven allemaal niet meer, dat geeft een hoop zekerheid
Gast- Gast
Pcies, als ze alle details van d'r seksleven zou gaan vertellen.. ieuw!ABE schreef:Dat is informatie welke je wilt weten van je oma, Reva. Maar toch mooi dat ze dat even zo duidelijk heeft verteld.
ABE: Wat vervelend meis, hoop dat je snel weer een beter gevoel hebt
Lekker je bed verschonen, zorgen voor een lekker geurtje in huis...
Gast- Gast
Maple schreef:Volgens mij heb ik een gaatje en kom ik straks niet meer onder een tandartsbezoek uit
Nu heb ik me daar toch een banale opmerking op het puntje van mijn tong....
Gast- Gast
Ik ook niet in Brabant hoor, maar heb het ergens op een zeeeeeer foute CD staan._Donnaa schreef:Ik woon in FrieslandProudMama schreef:Ken je dat carnavalsnummer niet? Seks in de bejaardenflat?_Donnaa schreef:Mijn oma is opnieuw getrouwd, zou ze dan ook ehhh?
Gast- Gast
ABE schreef:Maple schreef:Volgens mij heb ik een gaatje en kom ik straks niet meer onder een tandartsbezoek uit
Nu heb ik me daar toch een banale opmerking op het puntje van mijn tong....Ook daar moeten weleens gaatjes worden gevuldSlaat dus kant noch wal, maar ehmz... Was natuurlijk weer het eerste wat in mij opkwam....
Die van jou voorlopig niet meer
Gast- Gast
Nou nee ik ken het nummer gelukkig niet.. Foute muziek gaat meestal aan mij voorbij..ProudMama schreef:Ik ook niet in Brabant hoor, maar heb het ergens op een zeeeeeer foute CD staan._Donnaa schreef:Ik woon in FrieslandProudMama schreef:Ken je dat carnavalsnummer niet? Seks in de bejaardenflat?_Donnaa schreef:Mijn oma is opnieuw getrouwd, zou ze dan ook ehhh?
Gast- Gast
ZegABE schreef:Maple schreef:Volgens mij heb ik een gaatje en kom ik straks niet meer onder een tandartsbezoek uit
Nu heb ik me daar toch een banale opmerking op het puntje van mijn tong....Ook daar moeten weleens gaatjes worden gevuldSlaat dus kant noch wal, maar ehmz... Was natuurlijk weer het eerste wat in mij opkwam....
Mijn tandarts is een vrouw En een ouder van m'n werk, dus zelfs al zou het een man zijn is het een no-go-area
Gast- Gast
Wees blij, ik zit nu door jullie met dat nummer in mijn hoofd...
Alle ouwe taartuhhhhh, met een oude...
Alle ouwe taartuhhhhh, met een oude...
Gast- Gast
Niet? dat gat is nu allemaal nog maar groter, na zo'n nacht. Bij de tandarts hebben grotere gaten meer aandacht nodigReva schreef:ABE schreef:Maple schreef:Volgens mij heb ik een gaatje en kom ik straks niet meer onder een tandartsbezoek uit
Die van jou voorlopig niet meer
Gast- Gast
Maple schreef:ZegABE schreef:Maple schreef:Volgens mij heb ik een gaatje en kom ik straks niet meer onder een tandartsbezoek uit
Mijn tandarts is een vrouw En een ouder van m'n werk, dus zelfs al zou het een man zijn is het een no-go-area
Hahaha, maar deze vrouw weet vast ook hoe ze gaatjes vult. Dat bewijst ze volgens mij dagelijks, als tandarts zijnde.
Ik moet trouwens een nieuwe tandarts. Ik ben al twee jaar niet geweest en durf/wil niet terug naar mijn eigen tandarts. Ik had al aan mijn moeder gevraagd of de zus van Ruud Gullit (dat is geen leugen) nog plaats voor mij heeft in haar praktijk, maar dat wist ze niet. Dus maandag even bellen. Tanden zijn toch wel een heilig iets.
Gast- Gast
Hoe is het met jou, Smikkel?
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
NeeBrennuss schreef:Hoi!
Is het erg dat ik mijn vriend aan het koken heb gezet?
Tenzij je met de zweep achter hem staat...
Gast- Gast
Brennuss schreef:Hoi!
Is het erg dat ik mijn vriend aan het koken heb gezet?
Nee, heel goed toch?
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: