Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Geloof me, roze wolken bestaan niet. We willen er graag in geloven en zetten daarom een roze bril op zodat ze roze lijken...
Waar verkopen ze die? Gewoon bij de Action ofzo?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Overal. Gewoon in pot roze verf dopen...Chocolate Cookie schreef:ProudMama schreef:Geloof me, roze wolken bestaan niet. We willen er graag in geloven en zetten daarom een roze bril op zodat ze roze lijken...
Waar verkopen ze die? Gewoon bij de Action ofzo?
Gast- Gast
goeieavond meiden! ik ben helemaal op... vanavond maar vroeg naar bed, maar nu al de avond ronde doen met de honden is wel een beetje vroeg...
Luthien- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10
Hoi!
Wat is dat een wondermiddel, dat prednisolon. Ik voel me helemaal waus in mijn hoofd. Met dit spul op deelnemen aan het verkeer is volgens mij vele malen gevaarlijker dan met een glas alcohol oprijden... Maar ja, moest toch naar huis...
Wat is dat een wondermiddel, dat prednisolon. Ik voel me helemaal waus in mijn hoofd. Met dit spul op deelnemen aan het verkeer is volgens mij vele malen gevaarlijker dan met een glas alcohol oprijden... Maar ja, moest toch naar huis...
Gast- Gast
Ik ben er weer. Was even bij de visite gaan zitten...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Hoi!
hahahahhahaha stuur mij wat op:P
ik heb een blowtje gerookt(blijf toch maar in m'n vriends huis nog voor een nachtje) nu kan ik iniedergeval niet meer rijden.. athans niet verstandig
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, met een blow op lijkt het me ook niet verstandig om de weg op te gaan. De laatste keer dat ik heb geblowt, lag ik binnen no time op bed. Dat was nog een middag met de buurman op het balkon. Hij was voor ons nog een biertje aan het halen en toen hij terugkwam, was ik vertrokken.
Het voelt eigenlijk nu net zo..... Wat heb ik gelachen om mezelf. Al is het niet gezond natuurlijk. Maar slapen kan ik vannacht dan weer wel, haha!
Het voelt eigenlijk nu net zo..... Wat heb ik gelachen om mezelf. Al is het niet gezond natuurlijk. Maar slapen kan ik vannacht dan weer wel, haha!
Gast- Gast
ABE schreef:Nee, met een blow op lijkt het me ook niet verstandig om de weg op te gaan. De laatste keer dat ik heb geblowt, lag ik binnen no time op bed. Dat was nog een middag met de buurman op het balkon. Hij was voor ons nog een biertje aan het halen en toen hij terugkwam, was ik vertrokken.
heb wel is gereden met een blowtje op en dat ging elke keer een beetje ....
zette mijn auto wel een paar keer in z'n 5, dacht dat die in een verkeerde versnelling stond, want mijn auto maakte zoveel lawaai haha
of een keer reed ik heel hard! en toen weer heel zacht
oef heb echt veel fouten/halve woorden moeten verbeteren in dit bovenste stukje haha, typen gaat dus al niet meer:P
Weten jullie nog sites/winkels waar ik leuke jurkjes kan kopen? Niet te kort, het is voor een bruiloft volgende maand.
Gast- Gast
Als dat al gebeurd, dan kun je de auto beter thuis laten als je een blowtje rookt. Je bent natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor anderen.
Nu klink ik als een oud wijf, maar ik meen het wel. Dat van mij was ook niet verantwoord te noemen, zeker niet, maar ik had niet door dat de medicatie zo'n impact op me zou maken. Daarnaast moest ik het innemen na het avondeten en dat avondeten deed ik op het werk.
Sjees, sorry... Het klinkt als een preek, maar zo is het niet bedoeld....
Nu klink ik als een oud wijf, maar ik meen het wel. Dat van mij was ook niet verantwoord te noemen, zeker niet, maar ik had niet door dat de medicatie zo'n impact op me zou maken. Daarnaast moest ik het innemen na het avondeten en dat avondeten deed ik op het werk.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Weten jullie nog sites/winkels waar ik leuke jurkjes kan kopen? Niet te kort, het is voor een bruiloft volgende maand.
www.kenzaa.nl, www.steps.nl, www.hm.com, www.wehkamp.nl, www.otto.nl, www.shoebyfashion.nl, www.okay.nl, www.hema.nl, www.cena.nl en www.asos.com, www.zalando.nl.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Weten jullie nog sites/winkels waar ik leuke jurkjes kan kopen? Niet te kort, het is voor een bruiloft volgende maand.
er zijn genoeg topics hier waar jurkjes in staan! ff rondje zoeken
met ook websites van winkels
Brennuss schreef:Kan iemand je niet brengen ABE?
Ik zou onverhoopt met mijn moeder mee kunnen rijden. Dus ik ga dit weekend even kijken welke impact de medicatie verder nog heeft, want anders kies ik echt eieren voor mijn geld.
Woensdag bijna een ongeluk door het continu niezen, wat al niet verantwoord was. En vandaag werd ik zo raar in mijn hoofd, dat het opeens heel erg aanlokkelijk leek om eens te kijken hoe koud het water van het kanaal was. Noem het gek, maar werd even gek van het gevoel in mijn hoofd.
Gast- Gast
ABE schreef:Als dat al gebeurd, dan kun je de auto beter thuis laten als je een blowtje rookt. Je bent natuurlijk niet alleen verantwoordelijk voor jezelf, maar ook voor anderen.
hahahaha nou zo erg is het nou ook weer niet
ABE schreef:Brennuss schreef:Kan iemand je niet brengen ABE?
Ik zou onverhoopt met mijn moeder mee kunnen rijden. Dus ik ga dit weekend even kijken welke impact de medicatie verder nog heeft, want anders kies ik echt eieren voor mijn geld.
Woensdag bijna een ongeluk door het continu niezen, wat al niet verantwoord was. En vandaag werd ik zo raar in mijn hoofd, dat het opeens heel erg aanlokkelijk leek om eens te kijken hoe koud het water van het kanaal was. Noem het gek, maar werd even gek van het gevoel in mijn hoofd.
whoops.. dan zeker niet gaan rijden
ExpressoB schreef:
whoops.. dan zeker niet gaan rijden
Voor mij het geluk dat ik toen al bijna thuis was.
Gast- Gast
ijskoude voeten...heb al een dekentje over me benen/voeten heen maar ze worden niet warm
en nu heb ik trek in iets lekkers! en dat heb ik niet hier, omdat ik vanaaf te lui was om te halen haha
en nu heb ik trek in iets lekkers! en dat heb ik niet hier, omdat ik vanaaf te lui was om te halen haha
Hmmz, geen crackers in huis? Ik heb geen trek in lekkers. Ik heb het wel in huis. Maar ja....
Voor jou een rondje Mc?
Voor jou een rondje Mc?
Gast- Gast
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: