Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Dat heeft ze een paar dagen terug al uitgelegdBrennuss schreef:Waarom ga je niet weg? Hij veranderd waarschijnlijk toch niet..
Dat heb ik niet meegekregen denk ik. Ik vind het echt heel naar voor je Storm.
Gast- Gast
Nee, en dat zal ook echt niet nodig zijn. Hij heeft nog nooit een vinger naar me uitgestoken op die manier en dat zal hij ook niet doen.
Gast- Gast
Zo de tering, ik zit in een huis met drie gillende en huilende kinderen, de ouders gooien overal deuren dicht en dingen op de grond en schreeuwen. Ik word er gewoon bang van, als 'volwassen vrouw', bah, hoe moeten die kindjes zich voelen dan
PM, wat fijn dat je naar huis mocht.
Storm, verlies jezelf niet Je zoon heeft ook een moeder nodig die het beste uit zichzelf haalt en ook haarzelf op 1 kan zetten, ook indirect voor het welzijn van haar zoon.
PM, wat fijn dat je naar huis mocht.
Storm, verlies jezelf niet Je zoon heeft ook een moeder nodig die het beste uit zichzelf haalt en ook haarzelf op 1 kan zetten, ook indirect voor het welzijn van haar zoon.
Gast- Gast
pfff verveel me dood! heb echt al een aantal mensen gesmst maar niemand reageert!
zit in mijn vriends huis (hijs is er niet) en zit zo te twijfelen of hier nog blijven of naar mijn eigen huis. Dan moet ik wel wat te doen hebben hier maja als niemand reageert... bah
zit in mijn vriends huis (hijs is er niet) en zit zo te twijfelen of hier nog blijven of naar mijn eigen huis. Dan moet ik wel wat te doen hebben hier maja als niemand reageert... bah
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maple schreef:Ohoh... ik heb bloed
?? wat heb je gedaan dan?
GekrabbeldExpressoB schreef:Maple schreef:Ohoh... ik heb bloed
Gast- Gast
Maple schreef:GekrabbeldExpressoB schreef:Maple schreef:Ohoh... ik heb bloed
eigen schuld haha
nah zeg .. waar is iedereen.....(contacten uit mijn telefoon..)
Moet je niet doen Maple..
Storm: Ik mag het helaas niet zeggen maar denk alsjeblief aan jezelf en aan je zoontje..
Je bent een sterke vrouw en er zal echt een dag aankomen dat je tegen hem op kan..
Storm: Ik mag het helaas niet zeggen maar denk alsjeblief aan jezelf en aan je zoontje..
Je bent een sterke vrouw en er zal echt een dag aankomen dat je tegen hem op kan..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben van mijn roze wolk afgevallen...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Viel je hard, of had je je parachute mee? Hom komt het? Verloor je je evenwicht?Chocolate Cookie schreef:Ik ben van mijn roze wolk afgevallen...
Gast- Gast
Ik verloor mijn evenwicht en het ging redelijk hard... Heb een bult op mijn hoofd en een paar blauwe plekken. Hopelijk verder niks gekneust.Maple schreef:Viel je hard, of had je je parachute mee? Hom komt het? Verloor je je evenwicht?Chocolate Cookie schreef:Ik ben van mijn roze wolk afgevallen...
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:Ik ben van mijn roze wolk afgevallen...
Jij gaat verdorie terug zitten ja!!!!
Maple: Nou zo veel leven ben ik niet Ben kei moe en heb nog steeds hoofdpijn...
Jordana- Ratel
Ach, blauw en roze past mooi bij elkaar.Chocolate Cookie schreef:Ik verloor mijn evenwicht en het ging redelijk hard... Heb een bult op mijn hoofd en een paar blauwe plekken. Hopelijk verder niks gekneust.Maple schreef:Viel je hard, of had je je parachute mee? Hom komt het? Verloor je je evenwicht?Chocolate Cookie schreef:Ik ben van mijn roze wolk afgevallen...
Jordana: je doorbreekt de stilte in elk geval
Gast- Gast
@ Jordana: Daar heb ik geloof ik nu heel wat hulp bij nodig van T.
@ Maple: Haha gelukkig wel, maar de wolk is nu wel erg hoog. Kan hem nog maar net zien...
@ Maple: Haha gelukkig wel, maar de wolk is nu wel erg hoog. Kan hem nog maar net zien...
Chocolate Cookie- Ratel
Soms kan ik mannen echt niet verstaan....
Ik ken een man die getrouwd en kinderen heeft achter iemand aan loopt waar hij kriebels voor heeft..
En ik krijg hem niet aan zijn verstand brengen dat hij echt keifout bezig is
Ik ken een man die getrouwd en kinderen heeft achter iemand aan loopt waar hij kriebels voor heeft..
En ik krijg hem niet aan zijn verstand brengen dat hij echt keifout bezig is
Jordana- Ratel
Springen? Een ladder? Ofofofof.... de ladderwagen van de brandweer? Of zit dara bovenop die wolk niet iemand met lange vlechten of met een heleboel lakens die aan elkaar geknoopt kunnen worden?
Gast- Gast
Maple schreef:Springen? Een ladder? Ofofofof.... de ladderwagen van de brandweer? Of zit dara bovenop die wolk niet iemand met lange vlechten of met een heleboel lakens die aan elkaar geknoopt kunnen worden?
Dat kan er maar eentje die Meneer TTTTTTTTTTTTTT
Jordana- Ratel
Geloof me, roze wolken bestaan niet. We willen er graag in geloven en zetten daarom een roze bril op zodat ze roze lijken...
Gast- Gast
Jullie hebben echt even helemaal niks aan me hoor. Sorry.Jordana schreef:Maple schreef:Springen? Een ladder? Ofofofof.... de ladderwagen van de brandweer? Of zit dara bovenop die wolk niet iemand met lange vlechten of met een heleboel lakens die aan elkaar geknoopt kunnen worden?
Dat kan er maar eentje die Meneer TTTTTTTTTTTTTT
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: