Dagcafé
+21
Sarah1985
Sweety
Sjaantje
Kaboutertje
Feline
Zwoesj
Luthien
ExpressoB
Lejow
Elsje
Chocolate Cookie
Kqip
Caroow
_Lacey_
Suus
Jordana
Burn
Jeanette
Lotus
Tullow
VeryCherry
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Great, de anti-jeukpillen zijn op en de jeuk is back....
Nog steeds joh? Dat is niet gezond. Maar goed, dat had jezelf natuurlijk ook allang door. Kun je niet langs een weekendapotheek o.i.d.?
Gast- Gast
ProudMama schreef:ABE: Klinkt meer als SM bij jou haha...
Sssstttt, ik ben nog niet uit de kast.
Gast- Gast
ABE schreef:Maple schreef:Great, de anti-jeukpillen zijn op en de jeuk is back....
Nog steeds joh? Dat is niet gezond. Maar goed, dat had jezelf natuurlijk ook allang door. Kun je niet langs een weekendapotheek o.i.d.?
't Is een allergische reactie op medicatie die ik eerder gehad heb, daar ben ik nu mee gestopt, maar het schijnt dat 't nog tot zo'n 6 weken later in m'n bloed kan blijven.
Ik kijk het een week aan, moest morgen eigenlijk weer beginnen met die andere medicatie (waar ik dus jeuk van krijg), maar dat doe ik lekker maar niet meer.
Gast- Gast
Maple schreef:ABE schreef:Maple schreef:Great, de anti-jeukpillen zijn op en de jeuk is back....
't Is een allergische reactie op medicatie die ik eerder gehad heb, daar ben ik nu mee gestopt, maar het schijnt dat 't nog tot zo'n 6 weken later in m'n bloed kan blijven.
Ik kijk het een week aan, moest morgen eigenlijk weer beginnen met die andere medicatie (waar ik dus jeuk van krijg), maar dat doe ik lekker maar niet meer.
Lijkt me ook inderdaad niet handig. Pijn is niet fijn, maar jeuk is vele malen helser.
Gast- Gast
Rammelde ik met de strontemmer? Nee?Reva schreef:Riep er iemand?
Bemoei je er dan niet mee.
Gast- Gast
BwhahahaProudMama schreef:Rammelde ik met de strontemmer? Nee?Reva schreef:Riep er iemand?
Bemoei je er dan niet mee.
Gast- Gast
* doet de deur weer dicht *ABE schreef:ProudMama schreef:ABE: Klinkt meer als SM bij jou haha...
Gast- Gast
ABE schreef:Maple schreef:ABE schreef:Maple schreef:Great, de anti-jeukpillen zijn op en de jeuk is back....
Lijkt me ook inderdaad niet handig. Pijn is niet fijn, maar jeuk is vele malen helser.
Nouja, het waren maar pilletjes tegen een schimmelnagel. Jammer dan, dan blijf ik m'n teennagels wel gewoon lakken
Gast- Gast
ProudMama schreef:* doet de deur weer dicht *ABE schreef:ProudMama schreef:ABE: Klinkt meer als SM bij jou haha...
Gast- Gast
Maple schreef:
Nouja, het waren maar pilletjes tegen een schimmelnagel. Jammer dan, dan blijf ik m'n teennagels wel gewoon lakken
Zijn daar medicijnen voor, joh? Nooit geweten.
Ik vijl en lak mijn teennagels om die reden al jaren. Althans, ik heb erfelijk het genoeg geen echte teennagels te hebben, behalve op de grote teen, maar die vijl en lak ik dan ook.
Gast- Gast
Ik heb mn hangtuig opgevoed
Stonden er weer een stuk of 5 bij het tuinhek (ijzer, 3 meter hoog). Gewoon te staan (al vind ik dat al irritant). Begon er eentje aan het slot te kloten (volleerde criminelen, want het lukt ze altijd), zegt een ander 'Nee nee nee niet doen, want die vrouw daar maakt altijd foto's dan'
Stonden er weer een stuk of 5 bij het tuinhek (ijzer, 3 meter hoog). Gewoon te staan (al vind ik dat al irritant). Begon er eentje aan het slot te kloten (volleerde criminelen, want het lukt ze altijd), zegt een ander 'Nee nee nee niet doen, want die vrouw daar maakt altijd foto's dan'
Gast- Gast
Die is leuheuk!Reva schreef:Maple schreef:Reva schreef:Piemelhoofden.
Whahahahaha
Gast- Gast
Hahahaha.... Reva, Good Job!
En toch las ik weer; Ik heb mijn hangtuig opgevoerd. En ik dacht al van:"Huh?" Maar nu is het helder.
En toch las ik weer; Ik heb mijn hangtuig opgevoerd. En ik dacht al van:"Huh?" Maar nu is het helder.
Gast- Gast
Wat heb je allemaal uitgespookt dan? Wezen stappen?Maple schreef:Ik ben moe... Maar ja, wat wil je als je vannacht om 3:00 bent gaan slapen
Gast- Gast
Dat is heel normaal toch?!Maple schreef:Ik ben moe... Maar ja, wat wil je als je vannacht om 3:00 bent gaan slapen
Gast- Gast
ProudMama schreef:Geweldig Reva!
Die mevrouw... haha, dan voel ik me altijd zo oud!
Soms is het ook hoer of 1 of ander wijf, dan verkies ik 'vrouw'.
Gast- Gast
Nog 58 minuten!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: