Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Originele opening goede sollicitatiebrief

Ga naar beneden

Originele opening goede sollicitatiebrief Empty Originele opening goede sollicitatiebrief

Bericht  SoGood do 12 mei 2011 - 20:38

Hoewel ik op dit moment een goede baan heb, ben ik toch weer aan het rondkijken voor banen waarvoor ik ook daadwerkelijk ben opgeleid. Ik heb nu 2 geweldige vacatures gevonden (speld in een hooiberg-idee) Anyway, mijn openingen zijn al nooit heel standaard maar volgens mij kan het altijd beter, iemand een idee of andere sollicitatietips? Op internet kom ik niet veel verder. Ik zou hier toch eigenlijk een expert in moeten zijn na een jaar solliciteren..

Edit: Verkeerde pijler, sorry.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Originele opening goede sollicitatiebrief Empty Re: Originele opening goede sollicitatiebrief

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:52

Hoe heb je de sollicitatie gevonden? Misschien kan je (of kunnen we) daar wat mee verzinnen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Originele opening goede sollicitatiebrief Empty Re: Originele opening goede sollicitatiebrief

Bericht  SoGood do 12 mei 2011 - 21:14

Via een algemene internetlink. Soort vacaturebank zeg maar, niet spannend dus. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Originele opening goede sollicitatiebrief Empty Re: Originele opening goede sollicitatiebrief

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum