Een goede sollicitatiebrief..
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een goede sollicitatiebrief..
Ik heb twee hele leuk functies gezien bij een groot en bekend bedrijf. Ongetwijfeld komen daar honderden reacties op binnen. Hoe zorg ik ervoor dat mijn brief opvalt? Ik ben sowieso van plan om het schriftelijk te doen i.p.v. per email. Of is dit juist dom?
En hoe bouw ik mijn brief een beetje op een originele manier op? Ik wil eigenlijk iets anders als: bij deze reageer ik op de vacature...blabla..die website..blabla..
Iemand goede tips?
En hoe bouw ik mijn brief een beetje op een originele manier op? Ik wil eigenlijk iets anders als: bij deze reageer ik op de vacature...blabla..die website..blabla..
Iemand goede tips?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Een goede sollicitatiebrief..
Wat voor gevoel riep de vacature bij je op?
Bij de baan waar ik nu voor aan ben genomen ben ik begonnen met ongeveer deze zin.
Werken op .... is al jaren één van mijn dromen, vandaar dat ik meteen aan deze brief ben begonnen toen ik via de website .... zag dat u op zoek bent naar.....
En ik denk dat schriftelijk juist meer opvalt als via de mail.
Succes!
Bij de baan waar ik nu voor aan ben genomen ben ik begonnen met ongeveer deze zin.
Werken op .... is al jaren één van mijn dromen, vandaar dat ik meteen aan deze brief ben begonnen toen ik via de website .... zag dat u op zoek bent naar.....
En ik denk dat schriftelijk juist meer opvalt als via de mail.
Succes!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt Lizardje.. het gaat om een functie in de media.. heb gelukkig ervaring en goede contacten want eigenlijk draait alles om netwerken.
Ik weet ongeveer wel wat ik erin wil zetten maar ik wil gewoon een pakkende openingszin en dat vind ik altijd zo lastig. Bij jouw functie snap ik jouw openingszin.. bij mijn functie komt 't denk ik een beetje nep over. Lastig!
Ik weet ongeveer wel wat ik erin wil zetten maar ik wil gewoon een pakkende openingszin en dat vind ik altijd zo lastig. Bij jouw functie snap ik jouw openingszin.. bij mijn functie komt 't denk ik een beetje nep over. Lastig!
Feline- Kletskop
haha klopt dat je dit niet voor elke brief kan gebruiken. Maar je kunt bv wel aangeven dat het dus iets is wat je al langer heel graag wilt als opening. denk dat het altijd goed is als je motivatie er vanaf het begin doorheen komt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt een leuk gezicht, plak er een fotootje bij! Op je cv.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Jen, geen pm gehad van mij?
Jawel, vergeet steeds te reageren. Ga ik NU doen!
Gast- Gast
Reageren hoeft niet perse hoor.Het gaat om de inhoud................muts
Gast- Gast
Jen_ schreef:Je hebt een leuk gezicht, plak er een fotootje bij! Op je cv.
Haha.. tnx.. Nu nog een representatieve foto vinden. Ga eigenlijk nooit op de foto!
Feline- Kletskop
Ben benieuwd wat voor functies het zijn. Meestal kan je het daarop aanpassen.
CrazyGrace- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe maak je een goede sollicitatiebrief?
» lay out sollicitatiebrief
» Sollicitatiebrief
» Sollicitatiebrief
» sollicitatiebrief
» lay out sollicitatiebrief
» Sollicitatiebrief
» Sollicitatiebrief
» sollicitatiebrief
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: