Gourmetten
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gourmetten
Met kerstmis gaan wij twee keer gourmetten, omdat dat het gemakkelijkste is met eten met een grote(re) groep. Nu ben ik me beetje aan het orienteren wat we aan boodschappen nodig hebben; dus wie heeft er nog tips? Het is voor 8 personen per keer, waarvan 2 vegetarisch.
Gast- Gast
Re: Gourmetten
Ik heb van de week 'n topic over gourmetten voorbij zien komen, daar stonden lekkere tips in!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lastig... tenminste ik weet dat ik zelf altijd veel te veel heb
Maar goed je kan natuurlijk het 1 en ander in de vriezer doen, bekijken hoeveel je de ene dag gebruikt en dat uit de vriezer halen
er is ook een topic over gourmetten he
Maar goed je kan natuurlijk het 1 en ander in de vriezer doen, bekijken hoeveel je de ene dag gebruikt en dat uit de vriezer halen
er is ook een topic over gourmetten he
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou het vlees vooral lekker kruiden, het water loopt me al in de mond als ik er aan denk maar mijn vriend is hier van de kruiden, ik heb geen idee wat hij allemaal doet haha .
Gast- Gast
Ik hou zelf niet van gourmetten, maar daar gaat dit topic niet over.
Minella, jouw vriend kan toch goed koken .. Ik had hierdoor wel iets 'originelers' verwacht.
Maar okee, de man van Lucky kon ook goed koken, en ook zei kozen voor de gourmet.
Minella, jouw vriend kan toch goed koken .. Ik had hierdoor wel iets 'originelers' verwacht.
Maar okee, de man van Lucky kon ook goed koken, en ook zei kozen voor de gourmet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik hou zelf niet van gourmetten, maar daar gaat dit topic niet over.
Uhm? Ik weet van niks? Mijn vriend kan niet goed koken.
Gast- Gast
Ow, dan ben ik in de war.Minella schreef:Smikkell schreef:Ik hou zelf niet van gourmetten, maar daar gaat dit topic niet over.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, dan ben ik in de war.Minella schreef:Smikkell schreef:Ik hou zelf niet van gourmetten, maar daar gaat dit topic niet over.
Mijn ex kon daarintegen wel goed koken, die was dan ook kok.
Gast- Gast
Aaah, kijk daar ging het fout. IK heb het een en ander door elkaar gehaald.Minella schreef:Smikkell schreef:Ow, dan ben ik in de war.Minella schreef:Smikkell schreef:Ik hou zelf niet van gourmetten, maar daar gaat dit topic niet over.
Mijn ex kon daarintegen wel goed koken, die was dan ook kok.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gourmetten
» Gourmetten vs kerstdiner
» Gourmetten (stank in huis)
» Kleine kindjes en gourmetten
» gourmetten hoeveel gram per persoon?
» Gourmetten vs kerstdiner
» Gourmetten (stank in huis)
» Kleine kindjes en gourmetten
» gourmetten hoeveel gram per persoon?
Pagina 1 van 1