Transfer papier
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Transfer papier
Zijn er hier nog dames die zelf kleding 'pimpen' door middel van transfer papier?
Ik heb vandaag voor het eerst een setje papier gekocht en meteen uitgetest. Erg leuk!
Ik heb vandaag voor het eerst een setje papier gekocht en meteen uitgetest. Erg leuk!
Gast- Gast
Re: Transfer papier
Hoe werkt het dan precies? En kun je ook kleuren ermee opdrukken en blijven deze dan zitten in de was? Niet dat ik na een aantal wasbeurten een t-shirt met verlopen/geen print heb.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Wij doen het wel eens met cadeautjes, bijvoorbeeld kraamcadeautjes, kleertjes met de naam of iets anders persoonlijks.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Monte, je kan er inderdaad ook kleurenprints mee maken. Het papier stop je in je printer, je print je ontwerp er op, knipt het uit, legt het op een shirt, bakpapier er over heen, een minuut tot anderhalve minuut strijken en dan voorzichtig de bovenste laag van het papier verwijderen. Hoe goed de print blijft na meerdere keren wassen weet ik niet. Je moet het textiel dan sowieso binnenstebuiten wassen.
Susan, wat leuk om met zoiets persoonlijke cadeautjes te maken! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Susan, wat leuk om met zoiets persoonlijke cadeautjes te maken! Daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Gast- Gast
Papier is te krijgen van de Action toch? Lijkt mij ook wel eens grapppig om te proberen
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het van Action. Ze hebben twee verschillende maten, A4 (EUR 3,49 voor 5 velletjes) en A6 (EUR 1,39 voor 8 velletjes).
Bij de set voor A4 zijn het 4 velletjes voor op licht textiel en 1 velletje voor donker textiel. Bij A6 zijn er 2 velletjes voor donker textiel, de overige 6 zijn voor licht textiel.
Bij de set voor A4 zijn het 4 velletjes voor op licht textiel en 1 velletje voor donker textiel. Bij A6 zijn er 2 velletjes voor donker textiel, de overige 6 zijn voor licht textiel.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Transfer papier
» Oud papier
» Oud papier bij het vuilnis?
» Papier in de wasmachine?
» Eindelijk eens op papier...
» Oud papier
» Oud papier bij het vuilnis?
» Papier in de wasmachine?
» Eindelijk eens op papier...
Pagina 1 van 1