Oud papier
+4
Minx
Lies
Dennenappel
Angela_1986
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Re: Oud papier
Ik breng het altijd naar de container. De container voor oud papier (en glas) is minder ver lopen dan de container waar ik mijn afval moet laten.
Maar waarom twijfel je om het een dag eerder buiten te zetten?
Maar waarom twijfel je om het een dag eerder buiten te zetten?
Gast- Gast
Ja, als ik uberhaupt niet vergeet dat 't papier naar buiten moet, eigenlijk altijd want ze komen hier best vroeg, vaak al voordat ik ga werken en dus nog niet op ben. En ik was nou niet van plan om de wekker ruim 'n uur eerder te zetten om 't papier buiten te zetten...
Nee dat is niet stom hoor. Hier staat 't wel eens dágen eerder aan straat, dat vind ik wel 'n beetje raar...
Bij ons zijn er wel 'regels' voor het buiten zetten van de kliko's, papier, glas enz. qua tijdstippen maar die ken ik niet uit m'n hoofd haha!
Nee dat is niet stom hoor. Hier staat 't wel eens dágen eerder aan straat, dat vind ik wel 'n beetje raar...
Bij ons zijn er wel 'regels' voor het buiten zetten van de kliko's, papier, glas enz. qua tijdstippen maar die ken ik niet uit m'n hoofd haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zet mijn oud papier nooit buiten. Want als ze hier komen zijn de dozen al omgetrapt. Ik laat het ophalen en mjn ouders zetten het vervolgens aan de weg.
Gast- Gast
Isa schreef:Ik zet mijn oud papier nooit buiten. Want als ze hier komen zijn de dozen al omgetrapt. Ik laat het ophalen en mjn ouders zetten het vervolgens aan de weg.
Dat is ook niet handig dan :S
Maar oké het is niet raar dus. En nee dagen van te voren vind ik helemaal raar
Voor kliko hebben wij ook tijden idd, die zet ik ook pas de ochtend zelf, vaak moet ik dan toch werken.
Maar we hadden nu zoveel dozen dat vriend mee hielp en anders kan ik het morgen alleen doen. Had ik niet zo'n zin in
Gast- Gast
Hier hebben we containers voor het oud papier, gft en restafval en die moeten 's morgens tussen 5.30 en 7.30 uur geloof ik buiten gezet worden. Eerder buiten zetten kan een boete opleveren. Ik vind het echt zo'n onzin, alsof iemand er last van heeft midden in de nacht.
Gast- Gast
Alex> nee wij hebben geen container voor oud papier dus moet aan de weg. En ja stom is dat ook ja als je die dan s avonds aan de weg zet dat je boete krijgt.
Gast- Gast
Bij mij wordt het de derde woensdag van de maand opgehaald vanaf 18.00uur. Vanaf 17.00uur mag je oud papier buiten staan (ik heb het een keer opgezocht). Ik weet niet hoe dat bij jou zit.
Gast- Gast
Ik heb gezocht naar tijden maar die zag ik nergens staan. Ja wel dat er opgehaald wordt vanaf 9.00. Maar vanaf wanneer het buiten mag geen idee.
Gast- Gast
Hier is het tot nu toe een keer opgehaald, toen hebben we het 's morgens neergezet.
Bij mijn oude woning hadden wij een container ervoor.
Ik ken alle regels en tijdens erover niet.
Bij mijn oude woning hadden wij een container ervoor.
Ik ken alle regels en tijdens erover niet.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Weet je, het staat er nu en ik wacht wel af
Maar fijn om jullie reacties te lezen dat het niet stom is
Maar fijn om jullie reacties te lezen dat het niet stom is
Gast- Gast
Ik zet het altijd buiten omdat ik dat toevallig anderen dan zie doen
Dat is meestal de dag ervoor 's middags ofzo
Dat is meestal de dag ervoor 's middags ofzo
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Onnodig vroeg opstaan om het oud papier buiten te zetten is stom, dit niet
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:Onnodig vroeg opstaan om het oud papier buiten te zetten is stom, dit niet
whaha jaaa geheel mee eens
Gast- Gast
officieel mag het pas vanaf 6/7 uur. Als je een keer een verkeerde treft ben je echt de l*l. Helemaal met oud papier daar is meestal wel ergens een adres te vinden. Is met de gewone containers ook zo. Maar dat hoeft niet te zeggen dat het wel vaak gebeurt.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Het oud papier is opgehaald ...dus zal wel goed zijn denk ik
bedankt voor de reacties
bedankt voor de reacties
Gast- Gast
Hier wordt het niet opgehaald, maar moet je het zelf wegbrengen. Dus nee, zet het nooit op de stoep
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
dit is denk ik voor de katten die dan de vuilniszakken openmaken en een bende veroorzakenAlex167 schreef:Hier hebben we containers voor het oud papier, gft en restafval en die moeten 's morgens tussen 5.30 en 7.30 uur geloof ik buiten gezet worden. Eerder buiten zetten kan een boete opleveren. Ik vind het echt zo'n onzin, alsof iemand er last van heeft midden in de nacht.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Wij zetten zelfs de kliko een avond van tevoren buiten. Ik weet wel dat het officieel niet mag, maar hier doet de hele stad het.
Gast- Gast
Oke dus meer mensen doen het gewoon Gelukkig En ja de kliko doe ik heel soms ook avond van te voren, maar vaak moet ik toch vroeg werken en dan zet ik hem gelijk buiten op de dag zelf. Hij komt ook pas laat bij ons. Volgens mij in de middag pas, maar hij moet er wel vroeg staan
Gast- Gast
Ik heb zelf een kliko speciaal voor oud papier, zet deze meestal de avond van te voren aan de weg. Dat ik nog thuis woonden zetten wij het ook een avond van te voren aan de weg.
Lizet84- Fluisteraar
- Aantal berichten : 12
Punten : 23
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Oud papier bij het vuilnis?
» fotoboek bestellen, welk (foto)papier?
» Transfer papier
» Transfer papier
» Eindelijk eens op papier...
» fotoboek bestellen, welk (foto)papier?
» Transfer papier
» Transfer papier
» Eindelijk eens op papier...
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: