Ben jij links- of rechtshandig?
+31
Middleme
Huppekee
_Lacey_
Zonnetje
lyke
Lotus
Sjaantje
Chocolate Cookie
Moezie
Tyrael
Jezzie
VeryCherry
Caramba
Caroow
MAS
Janelie
Phileine
Zwerver
Serena
Ambivalence
Susan
Suus
Mari
sonly
Flippin' Bitch
miss piggy
Cheesegirl
Blond
Ugly Betty
Jeanette
Lady4
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben jij links- of rechtshandig?
Ik ben rechtshandig, maar bel met links. Dat heeft overigens ook te maken met het gehoor aan mijn linker oor.
Gast- Gast
Ik ben rechtshandig, maar ik poets mijn tanden met links en ik voetbal met links (voor zover ik dat ooit doe).
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben linkshandig, maar kan ook leesbaar met rechts schrijven.
Voor de linkshandigen, wat doe jij met rechts?
- knippen
- muizen (die van de pc)
- gooien
Verder sta ik er eigenlijk niet zo bij stil wat ik met links of rechts doe.
Ik ben de oudste thuis.
Voor de linkshandigen, wat doe jij met rechts?
- knippen
- muizen (die van de pc)
- gooien
Verder sta ik er eigenlijk niet zo bij stil wat ik met links of rechts doe.
Ik ben de oudste thuis.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
rechtshandig
Doe ook alles met rechts
Doe ook alles met rechts
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben rechts en doe eigenlijk voorzoverikhetweet alles met rechts...
Gast- Gast
Ik schrijf links, knip rechts, mousepad met rechts, heb mijn vork in mijn linkerhand, kan figuurzagen met links én rechts, snij groente (komkommer bijv.) met links, dunschiller voor aardappels doe ik weer met rechts, omdat we nooit een linkse dunschiller hadden. Ik vind mezelf altijd een combinatie van links en rechts
Gast- Gast
Ik ben rechts!
Schrijven kan ik wel redelijk met links. Vork doe ik, afhankelijk of ik een mes gebruik, met links of rechts. Ademhalen met zwemmen doe ik liefst links. Mijn been waar ik beter op kan staan is ook mijn linker..
Schrijven kan ik wel redelijk met links. Vork doe ik, afhankelijk of ik een mes gebruik, met links of rechts. Ademhalen met zwemmen doe ik liefst links. Mijn been waar ik beter op kan staan is ook mijn linker..
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Alles linkshandig, behalve knippen doe ik rechtshandig.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik ben rechtshandig maar doe een aantal dingen ook met links.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Ik ben links en rechts (ambidexter). Ik kan met beide handen het zelfde en voelt niet tegennatuurlijk. Mijn voorkeurshand is wel links en daar schijf ik dan ook mee, verder doe ik niks met links. Op school was het wel handig met bijv. wiskunde. Links het antwoorden blad en met rechts kladblaadje onderkladden met berekeningen. Verder heb je er niks aan om tweehandig te zijn.
Vanilla Queen- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10
Bazyle schreef:Ik schrijf links, knip rechts, mousepad met rechts, heb mijn vork in mijn linkerhand, kan figuurzagen met links én rechts, snij groente (komkommer bijv.) met links, dunschiller voor aardappels doe ik weer met rechts, omdat we nooit een linkse dunschiller hadden. Ik vind mezelf altijd een combinatie van links en rechts
Oh dat deed ik bij m'n vader altijd (hadden alleen een rechtse dunschiller) echt waar, wat een hell zeg, aardappels schillen! Ik deed er echt 5 keer zo lang over als ieder normaal mens! En zere vingers! Nu heb ik een die je met links en rechts kan gebruiken en gaat het al een stuk sneller. (nog steeds niet snel want ik doe het ook niet zo vaak, dus je wordt er niet snel handig in, maar het scheelt wel)
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Linkshandig. Mijn fijne motoriek rechts ontbreekt helemaal. Soep eten met rechts kan ik echt niet, dat wordt een grote knoeiboel. Het bestek gebruik in net zoals Lady4.
Doe eigenlijk alles met links. Behalve de muis bedienen bij een computer. Het touchpad op de laptop bedien ik echter wel met links. Mijn ouders zijn allebei rechtshandig, maar mijn broer is ook linkshandig.
Doe eigenlijk alles met links. Behalve de muis bedienen bij een computer. Het touchpad op de laptop bedien ik echter wel met links. Mijn ouders zijn allebei rechtshandig, maar mijn broer is ook linkshandig.
muppet- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 23-02-11
Ik ben rechts, geloof niet dat ik ook maar iets van links doe...
Gast- Gast
ik heb een dunschiller die niet voor linkshandig gebruikt is maar die ik wel kan gebruiken. Is zo'n ouderwets ding. Ik hou de dunschiller gewoon andersom en dat gaat prima.
muppet- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 23-02-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: