Ben jij links- of rechtshandig?
+31
Middleme
Huppekee
_Lacey_
Zonnetje
lyke
Lotus
Sjaantje
Chocolate Cookie
Moezie
Tyrael
Jezzie
VeryCherry
Caramba
Caroow
MAS
Janelie
Phileine
Zwerver
Serena
Ambivalence
Susan
Suus
Mari
sonly
Flippin' Bitch
miss piggy
Cheesegirl
Blond
Ugly Betty
Jeanette
Lady4
35 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ben jij links- of rechtshandig?
Ben benieuwd, het merendeel zal wel rechtshandig zijn.
Voor de linkshandigen, wat doe jij met rechts?
Voor de rechtshandigen, wat doe jij met links?
Ik ben linkshandig en doe vrijwel alles met links, ook bijvoorbeeld een bal gooien. Knippen doe ik zowel rechts als links, maar toch vaker met rechts dan met links.
Bestek gebruiken is bij mij een verhaal apart: Als ik alleen een mes gebruik, dan heb ik dit in mijn linkerhand. Als ik met mes en vork eet, dan heb ik het mes in mijn rechterhand en de vork links. Lepel gebruik ik wel links.
Voor de linkshandigen, wat doe jij met rechts?
Voor de rechtshandigen, wat doe jij met links?
Ik ben linkshandig en doe vrijwel alles met links, ook bijvoorbeeld een bal gooien. Knippen doe ik zowel rechts als links, maar toch vaker met rechts dan met links.
Bestek gebruiken is bij mij een verhaal apart: Als ik alleen een mes gebruik, dan heb ik dit in mijn linkerhand. Als ik met mes en vork eet, dan heb ik het mes in mijn rechterhand en de vork links. Lepel gebruik ik wel links.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ben jij links- of rechtshandig?
Ik ben rechtshandig en het enige wat ik met links doe is roken en schieten.
Gast- Gast
Een hele belangrijke! Ik rookte btw ook met links._Donnaa schreef:Ik ben rechtshandig en het enige wat ik met links doe is roken en schieten.
Lady4- Ratel
ik ben rechtshandig. Roken doe ik aan beide kanten eigenlijk.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben rechts, ik geloof dat ik alles rechts doe... Zal er vandaag een extra op letten, ben wel benieuwd.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ik ben rechtshandig.
Als ik rook doe ik dat ook altijd met links. Met sporten ben ik ook meer linksgeörienteerd (linkerbeen voorzetten bij een sprintje bijvoorbeeld).
Als ik rook doe ik dat ook altijd met links. Met sporten ben ik ook meer linksgeörienteerd (linkerbeen voorzetten bij een sprintje bijvoorbeeld).
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik ben links en doe ook alles links. Kan niks bedenken wat ik met rechts doe.
Wilde met autorijden in het begin ook alles met links doen, maar dat ging niet goed haha...
Wilde met autorijden in het begin ook alles met links doen, maar dat ging niet goed haha...
Gast- Gast
ik ben rechtshandig en doe geloof ik ook alles met rechts.
Gast- Gast
En wazig, mijn linkerbeen is juist leniger dan het rechtse been, terwijl ik rechts ben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben rechts.
Nu ik in het gips zit met links, merk ik dat ik normaal veel dingen ook met links doe of met beide handen. Behoorlijk vervelend dus
Nu ik in het gips zit met links, merk ik dat ik normaal veel dingen ook met links doe of met beide handen. Behoorlijk vervelend dus
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
rechts en voor zover ik kan bedenken doe ik niks met links
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben rechts. Ijsjes met stokjes eten doe ik met links en als ik een pot opendraai, pak ik de pot met rechts en draai ik de deksel met links. Eet ik alleen met vork/lepel dan pak ik 'm met rechts. Moet ik snijden, dan gaat de vork naar links.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik ben rechts. Gek genoeg viel het me gisteren op dat ik op het werk deuren open met links. Verder wil ik ook nog wel eens voorwerpen pakken met links, meestal om ze daarna door te geven aan rechts haha. Verder weet ik het zo niet precies.
Gast- Gast
Ik ben links.
Ik knip wel met rechts. (vroeger geleerd dat je met links dan gewoon het papier kan bewegen) ik kan ook echt niet netjes met links knippen.
Met mes en vork eten doe ik bijna nooit (meestal alleen vork) maar met vlees snijden heb ik de vork rechts en het mes links.
Computermuis ook gewoon met rechts (gewoon zo aangeleerd)
Voor de rest doe ik geloof ik verder wel alles met links.
Een vriendin van mij die links is doet wel echt alles met links. Ook knippen (met een linkse schaar) en de muis legt ze aan de linkerkant neer.
Ik knip wel met rechts. (vroeger geleerd dat je met links dan gewoon het papier kan bewegen) ik kan ook echt niet netjes met links knippen.
Met mes en vork eten doe ik bijna nooit (meestal alleen vork) maar met vlees snijden heb ik de vork rechts en het mes links.
Computermuis ook gewoon met rechts (gewoon zo aangeleerd)
Voor de rest doe ik geloof ik verder wel alles met links.
Een vriendin van mij die links is doet wel echt alles met links. Ook knippen (met een linkse schaar) en de muis legt ze aan de linkerkant neer.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik ben Links, en ik doe bijna alles links, het enige wat ik wel kan is ''normaal'' eten met bestek, (behalve een lepel, die pak ik links).
Mijn schoonmoeder kan niet ''normaal'' eten snijden, ziet er zo maf uit, steeds wisselt ze haar vork en mes in dr handen
Mijn schoonmoeder kan niet ''normaal'' eten snijden, ziet er zo maf uit, steeds wisselt ze haar vork en mes in dr handen
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben rechts, maar doe ook redelijk veel dingen met links of afwisselend met links of rechts.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Rechts, en ik doe alles met rechts, alleen als ik een tafeltje schoonmaak dan hou ik het doekje in mijn linkerhand en de schoonmaakspray in mijn rechterhand.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben links en doe volgens mij echt niks met rechts. Vork houd ik trouwens met links vast, mes in mijn rechterhand, dat is hoe het 'hoort' toch?
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Ik ben rechts, doe ook alles met rechts geloof ik... stap alleen met links op de fiets
Owja en met mes en vork doe ik ook altijd dat wisselen, als ik moet snijden, mes rechts vork links, anders mes in linkerhand en vork in rechterhand
Owja en met mes en vork doe ik ook altijd dat wisselen, als ik moet snijden, mes rechts vork links, anders mes in linkerhand en vork in rechterhand
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
De wereld is voornamelijk rechts georiënteerd. Neem nou, heel belangrijk, een plastic vorkje met snijrandje uit de snackbar. Eet daar als linkshandige maar eens een kroket mee op
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:De wereld is voornamelijk rechts georiënteerd. Neem nou, heel belangrijk, een plastic vorkje met snijrandje uit de snackbar. Eet daar als linkshandige maar eens een kroket mee op
Oh dat wil wel hoor, ik draai gewoon het vorkje om!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Mari schreef:
Ik kan ook niet goed met bestek eten. Vork met links is al helemaal een drama. Hier thuis is dat niet zo'n punt maar als we bij mijn schoonouders gaan eten dan wordt er wel een soort van verwacht dat er wel netjes met bestek wordt gegeten. Dat lukt dan niet zo goed en dat vind ik wel vervelend.
Gast- Gast
Ik ben rechts, maar ik doe ook heel veel dingen met links!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik ben rechtshandig, maar doe ook veel met links of gecombineerd.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: