Ben jij bang voor de dood?
+25
Kaboutertje
_Lacey_
Sterre
sterremaan
Caramba
Lilou
SuperGrover
luisa
sonly
Ugly Betty
Sjonno
poppetje
Arwyn
TGR
Paper Crown
Serena
mo-lola
Moezie
Lotus
Pussycat
Beachgirl
Polly
Merai
Jeanette
_Femme
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ben jij bang voor de dood?
_Donnaa schreef:Ja tuurlijk, je kan ook bang zijn voor spinnen, terwijl het niet hoeft.
Maar ik ben dus niet bang, om die reden
Ja maar ik bedoelde meer wat je zei over dat het het enige is dat zeker is. Dat is ook zo, daar niet van.
Gast- Gast
Oh haha.. Misschien een dooddoener, maar aan de andere kant beseffen heel veel mensen niet dat het echt zo is..
Gast- Gast
nee, maar wel voor de manier waarop. En ik ben ook bang voor dat familie/vrienden dood gaan..
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Het schijnt dat je niet langer dan intensief aan je eigen dood kan denken dan een paar luttele seconden.
Ik ben niet bang voor de dood, ben wel bang voor de dood van mijn dierbaren. Als ik doodga, dan is dat maar zo. Ik geniet van elke dag en ik word heel verdrietig als ik denk dat ooit mijn ouders zal verliezen, of mijn man.. Mijn broertje en zusje.. Bah!!
Ik ben niet bang voor de dood, ben wel bang voor de dood van mijn dierbaren. Als ik doodga, dan is dat maar zo. Ik geniet van elke dag en ik word heel verdrietig als ik denk dat ooit mijn ouders zal verliezen, of mijn man.. Mijn broertje en zusje.. Bah!!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
_Donnaa schreef:Oh haha.. Misschien een dooddoener, maar aan de andere kant beseffen heel veel mensen niet dat het echt zo is..
Dooddoener ha ha
Ik ben niet bang voor mijn dood. Ik hoop onder invloed van lsd of xtc te overlijden.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Nee.
Als ik dood ga, is dat maar zo, als het maar niet op een pijnlijke manier gebeurd, hopelijk in mijn slaap of zo. Mijn dood vind ik toch echt erger voor mijn naasten dan voor mijzelf.
Ik ben eerder bang voor de dood van dierbaren, daar moet ik echt niet aan denken..
Als ik dood ga, is dat maar zo, als het maar niet op een pijnlijke manier gebeurd, hopelijk in mijn slaap of zo. Mijn dood vind ik toch echt erger voor mijn naasten dan voor mijzelf.
Ik ben eerder bang voor de dood van dierbaren, daar moet ik echt niet aan denken..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja.
Maar meer bang om ''te'' vroeg dood te gaan. er zijn afgelopen jaar mensen in mijn omgeving jong (28 en 32) overleden, en daarvan krijg ik het helemaal benauwd en raak ik in paniek.
ik denk dan constant wat als... nou dan ben ik nog niet eens in New York geweest, dan heb ik nog geen kinderen... ik word er gek van.
Maar meer bang om ''te'' vroeg dood te gaan. er zijn afgelopen jaar mensen in mijn omgeving jong (28 en 32) overleden, en daarvan krijg ik het helemaal benauwd en raak ik in paniek.
ik denk dan constant wat als... nou dan ben ik nog niet eens in New York geweest, dan heb ik nog geen kinderen... ik word er gek van.
poppetje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 114
Ik ben bang om vroeg dood te gaan.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
Beachgirl_24 schreef:Nee totaal niet. Ben wel bang voor de dood van mijn geliefden zoals ouders, zussen, vriend etc.
+1
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ja, ik ben enorm bang voor de dood. Als ik daaraan denk, of aan het overlijden van familie/vrienden, dan word ik heel emotioneel.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Ik snap 't ook nooit zo goed als mensen bang zijn voor de dood.. Ben je dan zo gek op 't leven, dat je als de dood bent voor de dood? (Ach mijn woordspelingen... It cracks me up)
Dit dus.
Alleen snap ik ergens ook weer wel dat ze bang zijn, maar ben ik het zelf gewoon niet.
Vind het veel "enger" dat ik bepaalde dierbaren in de toekomst misschien zou moeten missen. Al is dat niet iets waar ik doodsbang van wordt, maar wat ik gewoon eigenlijk niet wil als ik het zelf voor het zeggen zou hebben.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik hou wel van het leven ja, jij niet Bazinga?
Bovendien ben ik ook wel banger voor het verliezen van anderen, maar dat is toch ook "de dood"? Dus ja, ik ben bang voor de dood dan.
Bovendien ben ik ook wel banger voor het verliezen van anderen, maar dat is toch ook "de dood"? Dus ja, ik ben bang voor de dood dan.
Gast- Gast
Ik ben vooral bang om vrienden te moeten begraven.. Dat heb ik al wat te vaak gedaan, helaas..
Gast- Gast
Nee, ben er ook totaal niet mee bezig. Dood ga ik toch wel een keer.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Nee niet echt. Ik ben alleen misschien een beetje bang om hoe ik uiteindelijk dood ga. Ik hoop snel en met niet zo veel pijn !
Ik ben wel heel erg bang voor de dood van dierbaren zoals m'n ouders. Ik moet er niet aan denken eigenlijk
maar helaas gaat het toch ooit gebeuren
Ik ben wel heel erg bang voor de dood van dierbaren zoals m'n ouders. Ik moet er niet aan denken eigenlijk
maar helaas gaat het toch ooit gebeuren
Gast- Gast
Wat gebeurt er dan na die paar seconden? Krijg je dan een nervous breakdown, ga je spontaan dood, denk je dan weer aan komende zondag? Ik durf te wedden dat ik zeker een uur over mijn eigen dood kan nadenken, en er gezellig over kan keuvelen.2CKC2 schreef:Het schijnt dat je niet langer dan intensief aan je eigen dood kan denken dan een paar luttele seconden.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, vooral om onverwacht en te vroeg te overlijden. Zowel voor mijzelf als de mensen om mij heen.
Ik raak ook in paniek bij het idee dat ik mijn vriend zou moeten missen of er iets met mijn zusjes gebeurt, bah.
Voor mijzelf ben ik bang om door verstikking te overlijden door mijn ziekte. Ik hoop echter dat ik oud, gerimpeld en gelukkig ben als ik overlijd.
Ik raak ook in paniek bij het idee dat ik mijn vriend zou moeten missen of er iets met mijn zusjes gebeurt, bah.
Voor mijzelf ben ik bang om door verstikking te overlijden door mijn ziekte. Ik hoop echter dat ik oud, gerimpeld en gelukkig ben als ik overlijd.
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Sinds ik kinderen heb ben ik er wel bang voor. Enerzijds angst om onze kinderen te verliezen. Anderzijds angst dat zij mijn man en/of mij verliezen en zonder ouder(s) moeten opgroeien.
Gast- Gast
Ik ben er niet bang voor. Zie alleen een zwart gat voor me, omdat ik dus niet weet wat erna is.
wel ben ik bang om dierbaren te verliezen aan de dood. Paar keer meegemaakt, en nog altijd (9 jaar) er treurig en verdrietig onder.
wel ben ik bang om dierbaren te verliezen aan de dood. Paar keer meegemaakt, en nog altijd (9 jaar) er treurig en verdrietig onder.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Nee ik ben niet bang om dood te gaan.
Voor mij ligt deze vraag nog wel gevoelig eigenlijk. Heb echt zitten denken ga ik hem beantwoorden of niet. Maar dacht doe het wel.
Dus nee ben niet bang
Voor mij ligt deze vraag nog wel gevoelig eigenlijk. Heb echt zitten denken ga ik hem beantwoorden of niet. Maar dacht doe het wel.
Dus nee ben niet bang
Zero schreef:Niet voor de dood zelf, meer het feit dat ik dan veel zal missen. Man, huis, kinderen... ik ben bang om 'te vroeg' dood te gaan, maar dood gaan zelf niet.
+1, al realiseer je het dan ook niet meer dus je mist het niet bewust. Ik ben niet bang voor de dood, wel voor bijvoorbeeld ziektes waarbij het duidelijk is dat je er aan dood zult gaan. Liever weet ik het niet, en gebeurt het plotseling (over een jaar of 60 ;-) )
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ben wel bang voor de dood, het onbekende. En nee, ik ben niet bang voor volgende week, omdat ik kan voorspellen wat er dan gaat gebeuren. Over de dood en waar je dan blijft weet ik niets. Ik vind het een hele beangstigende gedachte dat ik er dan misschien niet meer ben, dat ik niks ben, dat ik niet meer besta.
Gast- Gast
Ik ben niet bang voor het dood zijn, maar wel bang voor het doodgaan. Lijkt me heel eng en paniekerig, die laatste seconden.
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: