Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tot wanneer hadden jullie de box staan?

+11
Mida4you
Mikki
Thunder
pantuf
Wennes
Susan
Liadan
Bruintje Beer
Tania
Parisienne
Printje
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Printje wo 11 mei 2011 - 21:47

loesje schreef:ik twijfel er wel eens mee of ik hem weg ga halen want onze zoon wil niet in de box spelen alleen op een kleed op de grond. dus ja de box staat er een beetje voor de sier. maarja het schijnt dat ze zich makkelijker kunnen optrekken in de box dus daarom laat ik hem nog maar even staan

Dat klopt wel van dat optrekken, hier is mijn zoontje toen ook begonnen met optrekken in de box, daarna werd het langs de spijlen lopen etc etc.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 21:52

Hier staat hij ook nog voor Mas, hij zit er nog regelmatig in te spelen.
We noemen het ook wel zijn kantoor. Voorlopig zal die er dus ook nog staan, Amé ligt voornamelijk op een kleed in de kamer. Ik denk dat als we volgend jaar verhuizen dat ie dan pas weg gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Susan wo 11 mei 2011 - 22:11

Omdat Yrsa de box totaal niet leuk vond had ik voor haar een speelkleed gekocht van Haba waarvan je de randen omhoog kunt klappen, met aan de binnenkant allemaal leuke speeltjes en toeters en bellen. Ik had dat ding nog maar net aangeschaft of ze ging tijgeren en ze wilde niets meer van welk kleed dan ook weten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Sjonno wo 11 mei 2011 - 22:38

Rick heeft de box nooit leuk gevonden. Lisa vond het wel prima in de box. Toen ze konden lopen hebben we de box weggehaald.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Filoria do 12 mei 2011 - 18:33

Tomas was gek op de box! We gaan nu verhuizen en nemen 'm niet mee, maar hij speelde er elke ochtend in als ik ging douchen. Dan vond hij het jammer als ik hem er weer uit kwam halen Very Happy

We hebben de box vorige week teruggegeven aan de mensen van wie we 'm geleend hadden en toen was Tomas dus 2 jaar en 5 maanden. Toen hij zag dat de box weg was vroeg hij meteen 'waar is de box nou gebleven?' Sad
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  PiP do 12 mei 2011 - 19:47

Hij staat hier nog wel, maar we roepen al een paar maand dat hij eigenlijk wel weg kan.
Denk dat ik hem vanmiddag maar eens uit elkaar ga halen, op het moment zitten de tuinstoelkussens erin...
Als even snel naar boven ga dan zit ze ook in haar kinderstoel.
`s ochtens zit ze nog aan haar ontbijt(Dan ga ik altijd tandenpoetsen als ik mijn brood op heb) en als het `s middag gebeurd dan geef ik haar krijtjes en een kleurplaat.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:43

Vanaf dat uk hier 7 maanden is, hebben wij de box al niet meer staan. En de eerste 7 maanden wilde hij er ook niet in. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 0:30

Hij staat hier nog steeds (D. is ruim anderhalf), maar doet al erg lang dienst als opslagplaats voor speelgoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 2:34

Hier staat ie ook nog steeds.
Heb `m op vakantie af en toe best gemist eigenlijk.

als ik aan het koken ben wil ik gewoon niet dat ze om me heen loopt.
Ik vind het veel te eng en te gevaarlijk.

Weet je al wat je doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 2:42

ik zit er al een paar weken over te twijfelen om 'm weg te halen, ze zit er bijna nooit in, ze speelt altijd op de grond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tot wanneer hadden jullie de box staan? - Pagina 2 Empty Re: Tot wanneer hadden jullie de box staan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum