Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

+2
icon
Lejow
6 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Lejow wo 11 mei 2011 - 0:42

Vorig jaar toen ik naar M.B. (friends concert) ging, heb ik op de een of andere manier gratis kunnen parkeren in een of ander soort 'parkeer/dek/garage achtig gevalletje.
Ik heb natuurlijk geen idee meer hoe ik daar gekomen ben.
Heeft iemand enig idee of je ergens in Arnhem bij het Gelredome gratis kan parkeren, of herkent iemand de plaats waar ik het over heb?

Of ben ik de sjaak en zal ik 12 euro voor het belachelijke parkeerticket moeten betalen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  icon wo 11 mei 2011 - 2:10

Ik denk dat je het over Kronenburg hebt. Dat is een overdekt winkelcentrum met een overdekte, gratis, parkeerplaats. En dat is idd vlakbij het Gelredome, het is aan de andere kant van de weg. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of je daar 's avonds ook kunt parkeren. Maar je moet dus winkelcentrum Kronenburg aanhouden. Succes

icon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 37
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Winegum wo 11 mei 2011 - 2:22

Ik denk ook dat je Kronenburg bedoelt, maar dacht altijd dat die 's avonds wordt afgesloten.. Ik parkeer de auto altijd bij mijn tante in de straat. Maar daar mag je officieel niet komen, omdat het met dit soort dingen is afgesloten. Ik zeg dan altijd dat ik op familiebezoek ga :P
Maarja, daar heb je ook niet zoveel aan.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  widko wo 11 mei 2011 - 2:32

Hoe het omschreven word lijkt het me inderdaad kronenburg. Kronenburg sluit normaal gezien om 23.00 uur, Maar ik weet dat er wel veel mensen parkeren voor het Gelredome dus neem aan dat ze die tijd niet streng aan houden. Ik twijfel ook of kronenburg wel of niet bij de parkeer route word genoemd.

Over parkeren in de wijk er tegen over (ik woon er zelf) ze vragen bij het inrijden altijd of je voor het Gelredome komt, Nee is dan makkelijk gezegd en je mag door rijden eventueel zeg je inderdaad familie bezoek.

Veel plezier vanavond.

widko
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 2:36

Hee Lejow, jij bent zeker een echte Hollander, dat je gratis wilt parkeren :P Nou ja, snap ik ook wel hoor, pfff 12,- voor een parkeerkaartje! Nou ja, ik heb verder geen parkeerinfo, de laatste x dat ik er was, tien jaar geleden ofzo met Bon Jovi, mocht ik gratis parkeren maar dat kwam misschien doordat ik op een invalidenparkeerplaats stond, geen idee meer hoe dat toen zat.

Anyway, je hebt hier niks aan maar ik wil jou en Lexie heel veel plezier wensen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 2:55

Trouwens, over het sluiten van een parkeergarage: Ik weet dat het soms zo is dat je dan vanaf een bepaalde tijd niet meer kunt INrijden maar er wel altijd UIT kunt, wellicht is dat met Kronenburg ook zo? Dat je er na 23.00 niet meer in mag maar er wel uit kunt?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 4:17

Die parkeergarage kronenburg zou om 21.30 normaal sluiten. Maar met concerten is dat niet meer. Het is aan de overkant van het Gelredome. En probeer dichtbij de uitgang te parkeren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Jeanette wo 11 mei 2011 - 10:26

icon schreef:Ik denk dat je het over Kronenburg hebt. Dat is een overdekt winkelcentrum met een overdekte, gratis, parkeerplaats. En dat is idd vlakbij het Gelredome, het is aan de andere kant van de weg. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of je daar 's avonds ook kunt parkeren. Maar je moet dus winkelcentrum Kronenburg aanhouden. Succes

Het is al even geleden dat ik daar geweest ben (voor het laatst met Tina Turner geloof ik..) en bij die parkeergarage (volgens mij is het die) zit daarachter ook gewone parkeerplekken ergens en dat kost dan niks. Maar ik durf niet 100% te zeggen dat het bij die garage is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Lejow wo 11 mei 2011 - 17:41

Nou alles in de omgeving van het Gelredome aan parkeerplaatsen hadden ze afgezet en kon je mooi 12 euro voor betalen (zo ook het zwembad en de Rijnhal), tot wij de hoek om kwamen om aan te sluiten in de rij voor de Rijnhal en er ineens 10 parkeerplaatsen naast de weg lagen... Waar er nog zo'n 4 van vrij waren.
Dus hier hebben we hartstikke gratis geparkeerd Very Happy Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Jeanette wo 11 mei 2011 - 20:31

Dat is helemaal beter! Very Happy Absurd wat ze voor parkeren vragen he!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Lejow do 12 mei 2011 - 6:13

Ik vond het echt om te schamen zo ongeveer.. Als je voor die 12 euro nou voor het Gelredome staat.. Maar nee, je moet nog best een stuk lopen ook
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ?? Empty Re: Iemand bekend in Arnhem (Gelredome) ??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum