Welk boek lees jij nu?
+199
Kreeftje
Enelya
Bay
Ellusss
ladycat
Davinia
M@niek
Minniemeisje
boekenwurm83
Miss_Jessii
Starla
Salander
Coco
Parisienne
litllejoy
SleepingBeauty
Shanna
Pipsqueak
anne87
dolfijntje24
Ifrah
sporty33
Happinaz
Kamperseboekenwurm
Chocoholic
Ooh La La!
Buddha88
M_as
Ziva
Joontjuh
Caro
Hoochie
Sushi
Pandora
Monte
dr_oupy
Kaboutertje
rapa nui
SoGood
Theezakje13
ThinkPink
Sorella
Jules
SarahKey
Jezzie
Burn
Sneeuwvlok
psv-forever
Lynn_
Carmen
Phileine
Summerlovin
Aziraphale
Nietjuuh
Inge
ixis
Oasis
Zininzon
Dennenappel
Cow
Marie
Printje
Vlinderjoy
Lindsya
Zora
ForeverLove
klavertje
May
Olijfje
Huppekee
Error
Pien
Verde
Baby
VeryCherry
bolus26
Melis1985
kimz
Kqip
SuperGrover
Juul
JD
annetje
Bolleke
Dikkie Dik
BJA
mzcharlotte
aniet
Chocolate Cookie
Shopelle
Lonne
Filoria
waterkers
Middleme
Heavenly
Guus
Tinus
PrimaBella
Lise_E
Cheesegirl
Goudlokje
Polly
Lavendel
Flippin' Bitch
Niki
sterrenmeisje
LoveMusic
studiebol
ShallY
sawasdee
girli
Droopy28
Nala
Carra
Eris
Benthe
leeuw
applestar
Pepper
Sterre
Happydobby
Tyrael
Glitter
Tullow
_DoI
Mysterious
Happy
nina
Japie
Zonnetje
Janelie
Yvonne30
Gigi_
Suus
Belle1985
Fayebella
Cha0s
Frappuccino
Sweety
Vanillivi
Mizzie
Blond
mosio
Winegum
SnowWhite
Caroow
Bliss
Novalee
mo-lola
Roxy89
Rovine
Blair
Tiana
Catootje
Zwoesj
Ilona
JoyceVL
_Lacey_
Susan
Makamba
Lady4
sanne-84
Effie_O
Coccinelle
jacje
Labeendje
Arwyn
Eliesje
Shisha
Raindrop
aardbeitje
Earane
Mermaid
Caresses
SparklingEyes
Sugarfall
me-girl
Jeanette
tayce
Kabouter
Maaike
Puk
Lion87
Roze Roos
Lotus
Beachgirl
Eva
smooch
Serena
patjuhhh
silly-one
Shy
Krullebol
Pannetoet
TNMN
xxDila
Fearie
Petteflet
Ugly Betty
203 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Welk boek lees jij nu?
Ik heb vandaag Singele&Sexy uitgelezen (geschreven door Mariëtte Middelbeek).. lekker luchtig en superleuk boek! Nog geen idee wat mijn volgende boek word..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Sweety schreef:Ik ga weer beginnen aan:
Vond hem zo leuk!
Deze heb ik vandaag in één ruk uitgelezen! Leest zo heerlijk weg.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Een half jaar geleden in begonnen en nu eindelijk weer mee verder
Het is een heel leuk boek, daar ligt het niet aan. Heb geen tijd/zin meer gehad om te lezen.
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Ontmoet Simone, een 34-jarige vrouw die de stap waagt om in het zuiden van Frankrijk een nieuw leven te beginnen. Samen met haar man en twee kinderen koopt ze een bouwvallig landhuis om op te knappen, erin te wonen en een deel ervan te verhuren als chambres d’hôtes.
De werkelijkheid haalt de droom in. Waar haal je goede werklui vandaan in een vreemd dorp waar je nog niet eens de bakker weet te vinden? Hoe stel je je kinderen gerust die de taal nog niet machtig zijn en al hun vriendjes hebben moeten achterlaten? Hoe houd je je relatie opwindend terwijl de stress van de verbouwing steeds zwaarder op je schouders drukt?
Terwijl de hectiek in en om het huis steeds groter wordt vlucht Simone – die er genoeg van heeft haar leven continu aan dat van haar man aan te passen – in een hartstochtelijke affaire met de aantrekkelijke twintigjarige Michel. Ze raakt daarbij echter langzaam maar zeker de controle over haar eens zo georganiseerde leven kwijt.
Gast- Gast
Birgit, die heb ik ook gelezen en vond hem heerlijk weg lezen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ben nu bezig in deze;
Ooh vondt ik een goed boek!Birgit schreef:
Ontmoet Simone, een 34-jarige vrouw die de stap waagt om in het zuiden van Frankrijk een nieuw leven te beginnen. Samen met haar man en twee kinderen koopt ze een bouwvallig landhuis om op te knappen, erin te wonen en een deel ervan te verhuren als chambres d’hôtes.
De werkelijkheid haalt de droom in. Waar haal je goede werklui vandaan in een vreemd dorp waar je nog niet eens de bakker weet te vinden? Hoe stel je je kinderen gerust die de taal nog niet machtig zijn en al hun vriendjes hebben moeten achterlaten? Hoe houd je je relatie opwindend terwijl de stress van de verbouwing steeds zwaarder op je schouders drukt?
Terwijl de hectiek in en om het huis steeds groter wordt vlucht Simone – die er genoeg van heeft haar leven continu aan dat van haar man aan te passen – in een hartstochtelijke affaire met de aantrekkelijke twintigjarige Michel. Ze raakt daarbij echter langzaam maar zeker de controle over haar eens zo georganiseerde leven kwijt.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben bezig in het Bernini mysterie van Dan Brown
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Rain schreef:Ik lees nu Bella Italia van Suzanne Vermeer
Is het wat?
Vanavond ga ik in dit boek beginnen:
Het eerste deel was ook erg leuk.
Het eerste deel was ook erg leuk.
Juul- Fluisteraar
Deze heb ik net uit, fantastisch boek! Heel spannend en verrassend genoeg ook erg grappig!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben net een tikkeltje doorgeslagen in de boekhandel, ik had de laatste maanden weinig tijd om te lezen en nu ga ik op vakantie dus ik dacht; ik neem het er eens van.
Suzanne Vermeer - Apres Ski
Suzanne Vermeer - Bella Italia
Tess Gerritsen - Verdwijn
Heleen van Royen - De Gelukkig Huisvrouw (Trekt me niet echt maar een vriendin stond erop dat ik het kocht)
Tatiana de Rosnay - Haar naam was Sarah (Al lang geleden gekocht en moet ik nog lezen, ligt al heel lang in de kast maar het genre trekt me niet zo)
En net al een boek terug gebracht omdat ik die al had gelezen. Hebben jullie dat probleem ook? Je leest zoveel, ruilt ook met anderen enzo.. Dat je op het laatst gewoon niet meer weet wat je hebt gelezen? Volgens mij zijn dit de boeken van Suzanne Vermeer die ik nog niet heb gelezen maar 100% zeker weten doe ik het niet.
Heleen van Royen - De Gelukkig Huisvrouw (Trekt me niet echt maar een vriendin stond erop dat ik het kocht)
Tatiana de Rosnay - Haar naam was Sarah (Al lang geleden gekocht en moet ik nog lezen, ligt al heel lang in de kast maar het genre trekt me niet zo)
En net al een boek terug gebracht omdat ik die al had gelezen. Hebben jullie dat probleem ook? Je leest zoveel, ruilt ook met anderen enzo.. Dat je op het laatst gewoon niet meer weet wat je hebt gelezen? Volgens mij zijn dit de boeken van Suzanne Vermeer die ik nog niet heb gelezen maar 100% zeker weten doe ik het niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik ben net een tikkeltje doorgeslagen in de boekhandel, ik had de laatste maanden weinig tijd om te lezen en nu ga ik op vakantie dus ik dacht; ik neem het er eens van.
Leuk lijstje Af en toe moet dat kunnen he?
Dat probleem ken ik ook!
Dan pak ik een boek en denk; ooh leuk en na de eerste paar pagina's kom ik er achter dat ik hem al gelezen heb!
Juul- Fluisteraar
Ik ga vandaag beginnen in Bella Italia van Suzanne Vermeer of in Vrijdag van Loes den Hollander.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Haha ik heb ook weleens dat ik in een boek begin te lezen en dan ineens denk ''Huh dit heb ik toch al gelezen?''
Ik ben nu dit boek aan het lezen.
Ik ben nu dit boek aan het lezen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Thirteen reasons why: een testament... van Jay Asher. Kon niet meer stoppen met lezen toen ik eenmaal begonnen was.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
@Sogood: als ik een nieuw boek koop ben ik ook snel geneigd om er een paar te kopen hoor
Gast- Gast
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik ben Blauwe maandag van Nicci French aan het lezen. Tot nu toe vind ik hem nog niet zo pakkend als andere boeken van hen, maar misschien komt dat nog. Heeft iemand hem hier al uit?
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Shygirl85 schreef:Ooh vondt ik een goed boek!Birgit schreef:
+1
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik lees nu Mortuarium, de nieuwste Kay Scarpetta thriller van Patricia Cornwell.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek vinden jullie goed?
» Welk boek lees jij nu?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
» Welk boek lees jij nu?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» Wat lees je nu, nu de Yes er niet meer is?
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: