Welk boek lees jij nu?
+199
Kreeftje
Enelya
Bay
Ellusss
ladycat
Davinia
M@niek
Minniemeisje
boekenwurm83
Miss_Jessii
Starla
Salander
Coco
Parisienne
litllejoy
SleepingBeauty
Shanna
Pipsqueak
anne87
dolfijntje24
Ifrah
sporty33
Happinaz
Kamperseboekenwurm
Chocoholic
Ooh La La!
Buddha88
M_as
Ziva
Joontjuh
Caro
Hoochie
Sushi
Pandora
Monte
dr_oupy
Kaboutertje
rapa nui
SoGood
Theezakje13
ThinkPink
Sorella
Jules
SarahKey
Jezzie
Burn
Sneeuwvlok
psv-forever
Lynn_
Carmen
Phileine
Summerlovin
Aziraphale
Nietjuuh
Inge
ixis
Oasis
Zininzon
Dennenappel
Cow
Marie
Printje
Vlinderjoy
Lindsya
Zora
ForeverLove
klavertje
May
Olijfje
Huppekee
Error
Pien
Verde
Baby
VeryCherry
bolus26
Melis1985
kimz
Kqip
SuperGrover
Juul
JD
annetje
Bolleke
Dikkie Dik
BJA
mzcharlotte
aniet
Chocolate Cookie
Shopelle
Lonne
Filoria
waterkers
Middleme
Heavenly
Guus
Tinus
PrimaBella
Lise_E
Cheesegirl
Goudlokje
Polly
Lavendel
Flippin' Bitch
Niki
sterrenmeisje
LoveMusic
studiebol
ShallY
sawasdee
girli
Droopy28
Nala
Carra
Eris
Benthe
leeuw
applestar
Pepper
Sterre
Happydobby
Tyrael
Glitter
Tullow
_DoI
Mysterious
Happy
nina
Japie
Zonnetje
Janelie
Yvonne30
Gigi_
Suus
Belle1985
Fayebella
Cha0s
Frappuccino
Sweety
Vanillivi
Mizzie
Blond
mosio
Winegum
SnowWhite
Caroow
Bliss
Novalee
mo-lola
Roxy89
Rovine
Blair
Tiana
Catootje
Zwoesj
Ilona
JoyceVL
_Lacey_
Susan
Makamba
Lady4
sanne-84
Effie_O
Coccinelle
jacje
Labeendje
Arwyn
Eliesje
Shisha
Raindrop
aardbeitje
Earane
Mermaid
Caresses
SparklingEyes
Sugarfall
me-girl
Jeanette
tayce
Kabouter
Maaike
Puk
Lion87
Roze Roos
Lotus
Beachgirl
Eva
smooch
Serena
patjuhhh
silly-one
Shy
Krullebol
Pannetoet
TNMN
xxDila
Fearie
Petteflet
Ugly Betty
203 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Welk boek lees jij nu?
Ik lees op dit moment een boek met verschillende reisverhalen van reizigers.
Gast- Gast
Ben ik nu ook in bezig. Mooi boek. Je moet er wel even inkomen inderdaad.Effie_O schreef:
Hiervoor gelezen (en die had ik echt in één dag uit):
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik ga beginnen aan Bloemen op Zolder van Virginia Andrews. Ik heb het boek als omnibus maar ook los op de e-reader staan. Is wat makkelijker te lezen op mijn werk
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Ik ga beginnen aan Bloemen op Zolder van Virginia Andrews. Ik heb het boek als omnibus maar ook los op de e-reader staan. Is wat makkelijker te lezen op mijn werk
Geweldig boek . Ga je de hele serie lezen? Want 1 en 2 zijn geweldig, 3 en 4 lijken geen einde aan te komen maar deel 5 is toch wel de klapper. Wat een boek .
Gast- Gast
De boeken van Chantal van Gastel zijn ook helemaal geweldig!!
Zwaar verliefd - Zwaar beproeft - Geknipt voor jou
Ik heb de laatste nu bijna uit, je zou er zelf verliefd van worden als je helemaal in het boek zit haha een echte aanrader!
Ik heb de laatste nu bijna uit, je zou er zelf verliefd van worden als je helemaal in het boek zit haha een echte aanrader!
Lonne- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 316
Registratiedatum : 02-01-11
Ja ik wil ze idd allemaal gaan lezen. Heb alle boeken van haar tot nu toe. Maar ik hoorde vaak dat je dit boek moet hebben gelezen dus ik ga er nu toch echt aan beginnen. Ben echt benieuwd ernaarZusje van Bert schreef:Sweety schreef:Ik ga beginnen aan Bloemen op Zolder van Virginia Andrews. Ik heb het boek als omnibus maar ook los op de e-reader staan. Is wat makkelijker te lezen op mijn werk
Geweldig boek . Ga je de hele serie lezen? Want 1 en 2 zijn geweldig, 3 en 4 lijken geen einde aan te komen maar deel 5 is toch wel de klapper. Wat een boek .
Ik vond de Dawn serie ook erg goed van haar.
Sweety- Ratel
Leuk zijn ze he! Ik vind het zo jammer dat ze uit waren. Kijk nu alweer uit naar een nieuw boek van haar.Lonne schreef:De boeken van Chantal van Gastel zijn ook helemaal geweldig!!
Sweety- Ratel
@ Sweety, Ja anders ik wel haha!! Heb je misschien nog tips voor boeken die een beetje in de buurt komen van Chantal van Gastel. Ben namelijk even inspiratieloos...
Lonne- Fluisteraar
@ Lonne, Nieuw sms-bericht van Paige Toon was ook leuk. Oh en Laat mij maar even van Jennifer Crusie. Dat is wel beetje ( en dan klein beetje ) detective erbij want ze werkt bij een detective bureau maar wel chicklit.
Ik zal nog eens even denken en mocht ik er nog meer hebben dan laat ik het weten
Edit:
Dit boek is ook leuk : Seks, moord en een vanilla latte van Kyra Davis
Thrillerauteur Sophie Katz mag dan een kenner zijn op het gebied van moord en doodslag, wanneer ze rare telefoontjes krijgt en ze erachter komt dat iemand in haar flat heeft rondgeneusd, wordt ze toch een tikje nerveus. Nou ja, een tikje... ze is zo van slag, dat zelfs haar dagelijkse beker Iced Vanilla latte mét slagroom haar niet kan geruststellen.
Oorzaak van haar angst is de dood van een bevriende filmmaker. Volgens de politie was het zelfmoord, maar de omstandigheden lijken wel héél erg op die van een moordscène uit een van zijn films. Voor Sophie is het overduidelijk: hier is een copycat aan het werk - en zij is zijn volgende slachtoffer!
Hoe moet ze anders verklaren dat de dingen die haar overkomen, verdacht veel lijken op scènes uit Sex, Drugs and Murder, haar laatste boek? Gelukkig lijkt haar nieuwe vlam, Anatoly Darinsky, haar te geloven en er alles aan te willen doen om haar te beschermen. Maar eerlijk is eerlijk, als het om een thriller zou gaan, zou hij boven aan haar lijst met verdachten staan!
Ik zal nog eens even denken en mocht ik er nog meer hebben dan laat ik het weten
Edit:
Dit boek is ook leuk : Seks, moord en een vanilla latte van Kyra Davis
Thrillerauteur Sophie Katz mag dan een kenner zijn op het gebied van moord en doodslag, wanneer ze rare telefoontjes krijgt en ze erachter komt dat iemand in haar flat heeft rondgeneusd, wordt ze toch een tikje nerveus. Nou ja, een tikje... ze is zo van slag, dat zelfs haar dagelijkse beker Iced Vanilla latte mét slagroom haar niet kan geruststellen.
Oorzaak van haar angst is de dood van een bevriende filmmaker. Volgens de politie was het zelfmoord, maar de omstandigheden lijken wel héél erg op die van een moordscène uit een van zijn films. Voor Sophie is het overduidelijk: hier is een copycat aan het werk - en zij is zijn volgende slachtoffer!
Hoe moet ze anders verklaren dat de dingen die haar overkomen, verdacht veel lijken op scènes uit Sex, Drugs and Murder, haar laatste boek? Gelukkig lijkt haar nieuwe vlam, Anatoly Darinsky, haar te geloven en er alles aan te willen doen om haar te beschermen. Maar eerlijk is eerlijk, als het om een thriller zou gaan, zou hij boven aan haar lijst met verdachten staan!
Sweety- Ratel
En nog eentje:
Jane Green - Zomeravonden
Nan, die in haar huis boven aan de kliffen woont, staat bekend als zonderling. Het kan haar niet schelen wat mensen denken. Als de buren niet thuis zijn, waarom zou ze dan niet naakt in hun zwembad liggen of hun bloemen plukken? Het bevalt haar prima. Maar als haar geld op raakt en ze haar geliefde huis dreigt te verliezen, is het tijd voor verandering. Ze zet een advertentie: KAMERS TE HUUR VOOR HET ZOMERSEIZOEN , KARAKTERISTIEK STRANDHUIS. Zodra de huurders zich beginnen te melden, komt haar huis langzaam tot leven. Nan krijgt er een compleet nieuwe – en zeer gevarieerde – familie bij. Ook haar zoon komt thuis voor de zomer. Maar dan gooit een onverwachte gast ieders leven overhoop.
Jane Green - Zomeravonden
Nan, die in haar huis boven aan de kliffen woont, staat bekend als zonderling. Het kan haar niet schelen wat mensen denken. Als de buren niet thuis zijn, waarom zou ze dan niet naakt in hun zwembad liggen of hun bloemen plukken? Het bevalt haar prima. Maar als haar geld op raakt en ze haar geliefde huis dreigt te verliezen, is het tijd voor verandering. Ze zet een advertentie: KAMERS TE HUUR VOOR HET ZOMERSEIZOEN , KARAKTERISTIEK STRANDHUIS. Zodra de huurders zich beginnen te melden, komt haar huis langzaam tot leven. Nan krijgt er een compleet nieuwe – en zeer gevarieerde – familie bij. Ook haar zoon komt thuis voor de zomer. Maar dan gooit een onverwachte gast ieders leven overhoop.
Sweety- Ratel
Lonne schreef:Heb je misschien nog tips voor boeken die een beetje in de buurt komen van Chantal van Gastel. Ben namelijk even inspiratieloos...
Sophie Kinsella
Mariëtte Middelbeek
Rianne Verwoert
Dat zijn ook hele leuke schrijfsters Vind je thrillers ook leuk? Dan zou ik je Suzanne Vermeer aan kunnen raden!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lees nu: De smaak te pakken... van Jill Mansell..
Heeft iemand het boek van Herman Koch al gelezen, zomerhuis..?
Heeft iemand het boek van Herman Koch al gelezen, zomerhuis..?
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
@Sweety Nieuw smsbericht is ook al zo'n heerlijk boek, die heb ik ook al met veel plezier gelezen.
Maar toch bedankt voor de tip, heb die andere ook even op mn lijstje gezet ;-)
@Ik_zelf_87 Die boeken heb ik inderdaad ook allemaal al gelezen behalve Rianne Verwoert kenden ik nog niet, dus heb ik ook even opgeschreven.
Leuk dat jullie allemaal tips hebben, kan ik voorlopig weer even verder!!
Maar toch bedankt voor de tip, heb die andere ook even op mn lijstje gezet ;-)
@Ik_zelf_87 Die boeken heb ik inderdaad ook allemaal al gelezen behalve Rianne Verwoert kenden ik nog niet, dus heb ik ook even opgeschreven.
Leuk dat jullie allemaal tips hebben, kan ik voorlopig weer even verder!!
Lonne- Fluisteraar
Ik heb ein-de-lijk het boek Noord & Zuid van Elizabeth Gaskell uit.. De ontknoping was wat ik er van gedacht had, maar ik vond het wel afgeraffeld, zo plotseling tot een einde komend.. Jammer! Ik was wel nieuwschierig naar hoe het verder verging met de hoofdpersonen.. Maar ik heb de dvd's nog, die zitten achter in het boek. Ik ben erg benieuwd hoe de serie zich verhoudt tot het boek!
Gast- Gast
Lonne schreef:
Ik weet nog veel meer schrijfsters maar soms zie ik zelf door de bomen het bos niet meer omdat het er zoveel zijn Maar hier heb je er nog een paar:
Lindsey Kelk: Ik hou van New York (Zij heeft ook nog 2 vervolgboeken daarvan alleen heb ik die nog niet gelezen! Ik hou van Hollywood en Ik hou van Parijs
Karyn Bosnak: Nummer Twintig
Saskia Noort: Nieuwe buren (Heel mooi boek maar ook behoorlijk veel seks én een heel raar eind) en het boek De verbouwing
Amanda Kerlin: Manhattens volgende topmodel
Simone v/d Vlugt: Blauw water
Mariëtte Middelbeek: Dior & Dennebomen - Lovalicious
Rianne Verwoert: Liever niet verliefd - Exit liefdesverdriet
Iris Boter: Gelukkig gestoord
Astrid Harrewijn: Ja kun je krijgen - In zeven sloten
Suzanne Vermeer: Apres ski - Cruise
Esther Verhoef: Deja vu
Judith Visser: Stuk
Els Ruiters: Liefde in de steigers
Uuh..ik weet er nog veeeel meer maar die zal je tot nu toe besparen Anders word het echt een mega lange lijst haha
Pannetoet- Kletskop
Ik ben net gister begonnen met sneeuwval van tess gerritsen. Ziet er spannend uit dus ben benieuwd
jacje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 35
Registratiedatum : 27-11-10
Sweety schreef:Ik ga beginnen aan Bloemen op Zolder van Virginia Andrews. Ik heb het boek als omnibus maar ook los op de e-reader staan. Is wat makkelijker te lezen op mijn werk
Oeh, die is echt ge-wel-dig! De hele serie lezen hoor! Dit eerste deel is het beste deel overigens. Je wordt gewoon helemaal meegesleept. Veel leesplezier!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Als je van chicklits houdt moet je echt Brave Meiden van Karen M. Lutz hebben gelezen, dat is zo'n grappig boek!
Daar ga ik vanavond in beginnen..
Daar ga ik vanavond in beginnen..
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik ben Brieven aan Doornroosje van Toon Tellegen aan het lezen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik heb mijn Gossip Girl boek aan de kant geschoven, het werd me even wat te langdradig. Ben nu bezig in Revanche in New York van Mariette Middelbeek
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Chocolate Cookie schreef:Ben nu bezig in Revanche in New York van Mariette Middelbeek
Oeh die is leuk!
Ik ben nog steeds bezig in Shopaholic&Baby!
Pannetoet- Kletskop
Ik ben nu bezig in een spannend boek: Monddood van Erica Spindler!
Hiervoor heb ik Nanny slaat terug van Nicola Kraus en Emma Mc (huppeldepup) gelezen en die was ook weer erg leuk!!
Hiervoor heb ik Nanny slaat terug van Nicola Kraus en Emma Mc (huppeldepup) gelezen en die was ook weer erg leuk!!
Droopy28- Fluisteraar
- Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Welk boek vinden jullie goed?
» Welk boek lees jij nu?
» Welk boek/cd/dvd zou je kiezen als je er nu 1 uit mag zoeken
» welk boek over gezonde voeding?
» Welk boek moet ik lezen?
» Welk boek lees jij nu?