Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

piemeltje schoonmaken

3 plaatsers

Ga naar beneden

piemeltje schoonmaken Empty piemeltje schoonmaken

Bericht  mauwmauw ma 9 mei 2011 - 22:57

mijn zoontje is bijna 7maanden,en ik weet dat je zijn voorhuid niet naar achter mag duwen nog,maar waarom is dit?me vriend had het over dat je op een gegeven moment wel moet doen,maar wist niet precies vanaf wanneer het wel mocht.weet iemand dit
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

piemeltje schoonmaken Empty Re: piemeltje schoonmaken

Bericht  Teddyaapje ma 9 mei 2011 - 23:05

Volgens mij zit het nu nog verkleefd. Ik weet niet vanaf wanneer het wel mag. Anders even op het cb vragen...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 23:28

Dat zit nog verkleeft. Daarnaast hoef je het piemeltje niet echt schoon te maken. Ik heb het bij Tygo zelfs nog niet eens gedaan en daar is het wel al 'los' bij. Soms als er wat viezigheid zit deed ik het wel eens met een doekje, maar dan zonder iets naar achteren te schuiven.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 0:11

Ik schuif ook niks naar achter, vind het heel akelig om te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 18:30

Lieskuh schreef:Dat zit nog verkleeft. Daarnaast hoef je het piemeltje niet echt schoon te maken. Ik heb het bij Tygo zelfs nog niet eens gedaan en daar is het wel al 'los' bij. Soms als er wat viezigheid zit deed ik het wel eens met een doekje, maar dan zonder iets naar achteren te schuiven.
Ik heb ook begrepen dat het nog verkleeft zit en pas na een jaar of 4 los kan komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 19:28

Ik had het toen na gevraagd op t CB. Je kan de huid zover trekken als het kan ( dus niet harder trekken want dan zit het verkleefd) En dan met een beetje water afspoelen onder de douche of in bad.

Gast
Gast

Bericht  knets di 10 mei 2011 - 22:41

Dolcis_ schreef:
Lieskuh schreef:Dat zit nog verkleeft. Daarnaast hoef je het piemeltje niet echt schoon te maken. Ik heb het bij Tygo zelfs nog niet eens gedaan en daar is het wel al 'los' bij. Soms als er wat viezigheid zit deed ik het wel eens met een doekje, maar dan zonder iets naar achteren te schuiven.
Ik heb ook begrepen dat het nog verkleeft zit en pas na een jaar of 4 los kan komen.

Bij Jason gaat het nu pas loskomen en hij is 9. Erg laat maar ik ben er al 2x mee naar de dokter geweest en pas als het na z'n 10e nog niet los zit moet ik weer terugkomen.. Maar gelukkig gaat het nu langzaam beter...
Bij Jordan lukt het loskomen nu ook pas. en hij is 5. Ik zit er zelf niet aan maar laat het de jongens zelf onder de douche doen..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud