Continu aan piemeltje zitten (jongensmama's?)
+13
Bruintje Beer
Happydobby
chipa
Theeleut
Mamsie
Floor
Filoria
Annemie
*Lookie*
Thunder
-Ieniemienie-
maiadebij
koNijntje
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Continu aan piemeltje zitten (jongensmama's?)
Mijn zoon is nu 3 jaar en we zijn al een tijdje bezig met zindelijk te worden. Ik laat hem vaak met blote billen door het huis lopen als ik vrij ben. Dan plast en poept hij ook gewoon op de wc.
Hij zit alleen héél veel aan zijn piemeltje te 'friemelen'. Als hij tv kijkt, als hij loopt, eigenlijk altijd als hij in zijn blote billen loopt
Mijn schoonmoeder en mijn vriend zeggen dat dit normaal is, en dat hij gewoon aan het ontdekken is.
Doet jullie kind dit ook?
Hij zit alleen héél veel aan zijn piemeltje te 'friemelen'. Als hij tv kijkt, als hij loopt, eigenlijk altijd als hij in zijn blote billen loopt
Mijn schoonmoeder en mijn vriend zeggen dat dit normaal is, en dat hij gewoon aan het ontdekken is.
Doet jullie kind dit ook?
Gast- Gast
Re: Continu aan piemeltje zitten (jongensmama's?)
mijn zoontje is nog geen 3, maar doet dit ook wel eens als hij bijv. in bad zit..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Herkenbaar! N heeft dit ook een tijd lang gedaan, nu jij er zo over schrijft realiseer ik me dat hij het de laatste tijd niet meer doet. Echt een fase dus!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Haha T doet dat ook altijd als hij in bad zit, of bloot is haha.
Maar die is wel een stukje jonger. Maar volgens mij is het wel gewoon gedrag..
Even Offtopic, omdat je het hebt over je vriend en schoonmoeder. Gaan jullie het samen weer proberen?
Maar die is wel een stukje jonger. Maar volgens mij is het wel gewoon gedrag..
Even Offtopic, omdat je het hebt over je vriend en schoonmoeder. Gaan jullie het samen weer proberen?
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Jup herkenbaar..
Mijn zoontje was daar ook heel erg mee bezig toen hij in zijn blote billen liep.
Mijn zoontje was daar ook heel erg mee bezig toen hij in zijn blote billen liep.
Gast- Gast
Ja, ook hier is het niet anders. Zodra de broeken uitgaan zitten ze gelijk te frunniken.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ja hier ook (maar mijn zoon is ook wat jonger, 10 mnd), vooral tijdens verschonen en in bad. Ik denk dat het puur ontdekken is.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn zoontje ook als hij in bad zit of tijdens verschonen.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Tomas doet het maar soms, maar op een KDV waar ik werkte was een jongetje dat het de halve dag deed.
Een goede regel vind ik: 'aan je piemel zitten doe je als je alleen bent'
Hoe fout het ook klinkt Het is gewoon niet netjes waar andere mensen bij zijn. Je moet dan ook geen onderscheid maken tussen je moeder en vreemden vind ik. Ik zit ook niet aan mijn billen te krabben waar Tomas bij is
Een goede regel vind ik: 'aan je piemel zitten doe je als je alleen bent'
Hoe fout het ook klinkt Het is gewoon niet netjes waar andere mensen bij zijn. Je moet dan ook geen onderscheid maken tussen je moeder en vreemden vind ik. Ik zit ook niet aan mijn billen te krabben waar Tomas bij is
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Onze zoon is pas 10 maanden maar doet dit dus ook (sinds een maand ongeveer). Telkens als hij bloot is, in bad, verschonen (al zit alles onder de poep het maakt hem niet uit ).
Ik vroeg me al af of het normaal was of dat hij er misschien last van heeft (pijn).
Ik vroeg me al af of het normaal was of dat hij er misschien last van heeft (pijn).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oja nu je het zegt, Tomas deed het inderdaad ook toen hij een baby was! Met een enorme kracht ook. Het zag eruit alsof hij zijn hele piemel lostrok Die fase ging over gelukkig.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja inderdaad echt met kracht. Ik had het al eens tegen mijn man gezegd en toen hij hem laatst aan het verschonen was deed hij het weer. Mijn man zei ook al dat hij veel kracht gebruikte, die keek ook echt 'met pijn' toe.Filoria schreef:Oja nu je het zegt, Tomas deed het inderdaad ook toen hij een baby was! Met een enorme kracht ook. Het zag eruit alsof hij zijn hele piemel lostrok Die fase ging over gelukkig.
Gelukkig is het dus een fase. Ik heb morgen een afspraak bij de dokter voor wat anders en twijfelde al of ik het moest vragen daar.
Floor- Ratel
Jep! Ik heb hier 2 Al Bundy's en dat zullen er wel 3 worden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Whaha hier ook zo'n friemelaar.
Hij vindt het bijster interessant en wikkelt hem steeds om zijn vinger zeg maar. Ik moet er wel om lachen en ach als er visite is, moet hij sowieso aangekleed en als hij straks ouder is, zal hij wel snappen dat het niet overal kan
Hij vindt het bijster interessant en wikkelt hem steeds om zijn vinger zeg maar. Ik moet er wel om lachen en ach als er visite is, moet hij sowieso aangekleed en als hij straks ouder is, zal hij wel snappen dat het niet overal kan
Gast- Gast
Filoria schreef:Oja nu je het zegt, Tomas deed het inderdaad ook toen hij een baby was! Met een enorme kracht ook. Het zag eruit alsof hij zijn hele piemel lostrok .
+1
Gast- Gast
Hier ook!! Zodra hij uit de luier is gaat zijn hand richting piemel. Als ik dan pielie pielie zeg dan schatert hij het uit met zijn piemel in zijn hand
Hij grijpt er ook naar als hij onder de poep zit, dan is het even gehannes om eerder de poep eraf te halen voordat hij er vol in grijpt
Hij grijpt er ook naar als hij onder de poep zit, dan is het even gehannes om eerder de poep eraf te halen voordat hij er vol in grijpt
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Als mijn zoon in zijn blootje is, dan is het ook volop friemelen. Dat is wel normaal denk ik. Hopelijk is ie snel zindelijk mijn zoon doet het niet als hij gewoon z'n boxer aan heeft.
Gast- Gast
Theeleut schreef:Hier ook!! Zodra hij uit de luier is gaat zijn hand richting piemel. Als ik dan pielie pielie zeg dan schatert hij het uit met zijn piemel in zijn hand
+1 doet f ook. Altijd gelijk friemelen als zijn luier af is.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Hier nog 1, broek uit is friemelen.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
+1Happydobby schreef:Hier nog 1, broek uit is friemelen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wat 'fijn' om te horen dat het normaal is, haha.
Gast- Gast
Zelda schreef:Wat 'fijn' om te horen dat het normaal is, haha.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ja, ik begon al te twijfelenHappydobby schreef:Zelda schreef:Wat 'fijn' om te horen dat het normaal is, haha.
Gast- Gast
Stopt dat ooit dan bij mannen? Die obsessie met hun 'ding'? Mijn man doet het vaak zelfs in zijn slaap, hij slaapt dan als Al Bundy. Zo een hand in die broek..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Stopt dat ooit dan bij mannen? Die obsessie met hun 'ding'? Mijn man doet het vaak zelfs in zijn slaap, hij slaapt dan als Al Bundy. Zo een hand in die broek..
Ik geloof niet dat het ooit stopt Hier nog zo'n man..
Floor- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» zelfstandig zitten/ zelf gaan zitten.
» tandjesdruppels continu geven?
» zitten in kinderstoel vs los zitten
» piemeltje schoonmaken
» piemeltje wassen...
» tandjesdruppels continu geven?