Inspiratie nodig voor voorgerecht
+2
Toet
Mizz_S
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Inspiratie nodig voor voorgerecht
Aanstaande zondag komen mijn ouders en de ouders van mn vriend bij ons eten. Normaal ben ik altijd heel goed in het bedenken van een voorgerecht, maar dit keer ben ik een beetje inspiratieloos. Ik wil eigenlijk een keer wat origineels maken, we hebben eerder al eens 'standaard' dingen gemaakt als kipcocktail/garnalencocktail/carpacciopakketje. Overigens vind iedereen garnalencocktail heerlijk, en het is supersimpel om te maken dus als ik echt niets anders kan bedenken doe ik dat misschien toch wel. Ook zat ik misschien te denken aan een klein puntje quiche misschien, maar dat is dan weer best veel werk om te maken in combinatie met alle andere dingen.
Hebben jullie nog een goed idee?
Er mag iig niet inzitten:
-gehakt
-bloemkool
-geitenkaas of blauwschimmelkaas
Alvast bedankt!
-gehakt
-bloemkool
Alvast bedankt!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Inspiratie nodig voor voorgerecht
Ham met meloen.
Gevulde campignons.
Salade met gerookte zalm en dan een spiesje met een paar gamba's er aan.
Ik noem maar wat dingetjes die ik lekker vind hoor:P
Gevulde campignons.
Salade met gerookte zalm en dan een spiesje met een paar gamba's er aan.
Ik noem maar wat dingetjes die ik lekker vind hoor:P
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
(kleine) gevulde paprika
Gevulde tomaten
Gevulden courgettes
Dat maak ik regelmatig als voorgerecht. Met verschillende recepten van internet & kookboeken is het elke keer anders!
Gevulde tomaten
Gevulden courgettes
Dat maak ik regelmatig als voorgerecht. Met verschillende recepten van internet & kookboeken is het elke keer anders!
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Mozzarella/tomaat/basilicum
(plakje mozzarella, plakje tomaat, blaadje basilicum in een rondje op een bordje neerleggen) Beetje peper/zout/olie erover en klaar
[
(plakje mozzarella, plakje tomaat, blaadje basilicum in een rondje op een bordje neerleggen) Beetje peper/zout/olie erover en klaar
[
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Huppekee schreef:Mozzarella/tomaat/basilicum
[
Dit is lekker en ziet er ook leuk en smakelijk uit! En simpel! Bedankt voor de tip!
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Huppekee schreef:Mozzarella/tomaat/basilicum
[
Dit is lekker en ziet er ook leuk en smakelijk uit! En simpel! Bedankt voor de tip!
Dit ziet er inderdaad lekker uit. Ik zou nog wat groene pesto op de mozzarella smeren, dat maakt het helemaal af.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor de tips tot nu toe! Ham met meloen vind ik wel lekker, alleen is t niet echt de tijd voor meloen nu volgens mij, ik dacht dat die in de winter niet zo lekker waren meestal. Die mozzarella/tomaat vind ik er heel leuk uitzien, maar vind ik zelf nooit zo lekker, n beetje saai.
Gevulde tomaten vind ik zelf heel lekker, maar maak ik al heel vaak als hapje, maar misschien doe ik het nu een keer op een andere manier.
Als anderen nog tips hebben, graag.
Gevulde tomaten vind ik zelf heel lekker, maar maak ik al heel vaak als hapje, maar misschien doe ik het nu een keer op een andere manier.
Als anderen nog tips hebben, graag.
Mizz_S- Kletskop
We hebben het etentje inmiddels achter de rug, en het is geworden een trio van tonijn: een gevuld tomaatje met tonijnsalade, een wrap gevuld met tonijn en dan in plakjes en een tonijnflapje, tonijn met pesto gemengd en dan is bladerdeeg. Iedereen was erg enthousiast!
Mizz_S- Kletskop
Mizz_S schreef:Aanstaande zondag komen mijn ouders en de ouders van mn vriend bij ons eten. Normaal ben ik altijd heel goed in het bedenken van een voorgerecht, maar dit keer ben ik een beetje inspiratieloos. Ik wil eigenlijk een keer wat origineels maken, we hebben eerder al eens 'standaard' dingen gemaakt als kipcocktail/garnalencocktail/carpacciopakketje. Overigens vind iedereen garnalencocktail heerlijk, en het is supersimpel om te maken dus als ik echt niets anders kan bedenken doe ik dat misschien toch wel. Ook zat ik misschien te denken aan een klein puntje quiche misschien, maar dat is dan weer best veel werk om te maken in combinatie met alle andere dingen.
-gehakt
-bloemkool
Alvast bedankt!
Heb je een recept voor de kipcocktail
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen