Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

+2
Sarah1985
Gray
6 plaatsers

Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gray zo 6 maa 2011 - 2:25

Volgend jaar willen we misschien een nieuwe badkamer. ik hou van wit en grijs. Wil het liefst van die grote antrectiet kleurige tegels op de vloer. Hebben jullie foto's van de badkamer zodat ik een beetje inspiratie op kan doen.?? en hoeveel waren jullie ongeveer kwaijt aan een nieuwe badkamer?
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:08

Ik weet niet wat je precies wilt...
Wij hebben grote antraciete tegels op de muur en o pde vloer en ik heb er enorm veel spijt van.
Er zit al mega veel kalk aanslag op terwijl ik elke week de badkamer van boven tot onder boen.

Maar wij hebben een inloopdouche.

Als je een douchkabine neemt, scheelt het al heel veel.
Maar in het douche gedeelte zou ik echt geen antraciete tegels pakken.

Wij waren rond de 8000.- kwijt maar bij ons moesten de leidingen nog gelegd worden.
Dat scheelt wel veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Sarah1985 zo 6 maa 2011 - 8:18

dit is onze badkamer, zelf aangelegt, eerst was dit een slaapkamer we moesten dus alle leidingen verleggen. We waren volgens mij rond de 2000/2500 kwijt
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer DSCN1370
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer DSCN1371
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer DSCN1372
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 8:34

@ Paris1985 ik vind jou mozaïk steentjes in je badkamer echt helemaal ge-wel-dig !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Live Laugh Love zo 6 maa 2011 - 21:49

Paris1985 schreef:dit is onze badkamer, zelf aangelegt, eerst was dit een slaapkamer we moesten dus alle leidingen verleggen. We waren volgens mij rond de 2000/2500 kwijt

Waauuww wat mooi! smile Ik doe alvast ideetjes op voor als 'ons' huis doorgaat, maar dit ziet er zeker goed uit! smile En ik vind dat je het vrij goedkoop voor elkaar heb gekregen, helemaal zelf gedaan?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  RedRose ma 7 maa 2011 - 1:08

Wij hebben een nieuwbouw huis en dus onze badkamer en toiletten zelf bedacht en door de aannemer laten zetten:

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249820_5_aX5Y
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249850_5_vRlt
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249883_5_B25m
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Zininzon ma 7 maa 2011 - 1:08

Misschien heb je wat aan de foto's in mijn klustopic:
https://yescafe.actieforum.com/t2930p15-zininzon-s-klustopic

Ik zal gauw nieuwe foto's plaatsen
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Sarah1985 ma 7 maa 2011 - 7:51

Razz_ schreef:@ Paris1985 ik vind jou mozaïk steentjes in je badkamer echt helemaal ge-wel-dig !

Nou het is inderdaad erg mooi maar wat een enorme rot klus om dat erin te doen. als het lijm gaat tussen die voegen zitten. Ben 2 dagen bezig geweest om die lijm resten er tussen uit te halen en nog steeds zie je het.

@Live Laugh Love ja we hebben het helemaal zelf gedaan, We hadden wel het voordeel dat we de badkuip gratis hadden van de bouw, er zaten 3 krasjes in, daar zie je niks meer van. En het hout werk allemaal goedkooper
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gray ma 7 maa 2011 - 9:12

RedRose schreef:Wij hebben een nieuwbouw huis en dus onze badkamer en toiletten zelf bedacht en door de aannemer laten zetten:

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249820_5_aX5Y
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249850_5_vRlt
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249883_5_B25m


o, wouw!! dit vindt ik wel heel erg mooi!! Komt goed in de richting!!!!!!
Gray
Gray
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 123
Punten : 582
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 11:23

Het was zo:

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Afbeelding002

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Afbeelding003

En nu is het zo:

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer P1020112

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer P1020116

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer P1020005

We waren er ongeveer € 6250 aan kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:17

Gray schreef:
RedRose schreef:Wij hebben een nieuwbouw huis en dus onze badkamer en toiletten zelf bedacht en door de aannemer laten zetten:

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249820_5_aX5Y
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249850_5_vRlt
inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1244249883_5_B25m


o, wouw!! dit vindt ik wel heel erg mooi!! Komt goed in de richting!!!!!!

Wow dit vind ik ook super Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 23:22

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer 1249247898_5_0rSA

Deze is van de vorige bewoners. Maar wij vinden het erg mooi dus laten het lekker zitten. Ben al blij dat ik straks heerlijk in bad kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Silver ma 7 maa 2011 - 23:26

Wij hebben ook zwarte tegels op de vloer, en ook hebben daar enorm spijt van. Zoals iemand al zei op het forum, de kalkaanslag zie je gewoon heel erg, En dat terwijl ik ook elke week gewoon poets.
Onze badkamer, ik meende dat mijn vriend er 6000,- voor had betaald incl tegels.
De toiletten zien er hetzelfde uit qua tegels en kleur etc...

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer GroteFoto-CWRSC3GM

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer GroteFoto-ACDSRAWC

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Foto-TLIIVDG3

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Foto-GPC3C7PT

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Foto-44EUDLZJ
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  RedRose di 8 maa 2011 - 2:04

Bedankt voor de leuke reacties, wij zijn er ook super trots op Very Happy

Wij hebben helemaal geen last van kalkaanslag op onze antrasiete tegels. We hebben er wel heel goed op gelet dat er geen relief in de tegels zat, want dan heb je natuurlijk wel snel kalkaanslag. Dus gewoon gladde tegels nemen en je hebt nergens last van (tenminste wij)
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Silver di 8 maa 2011 - 2:06

Redrose, wat heb jij aan de binnenkant van je douchekabine? aan de buitenkant zie ik antraciet, heb je er nog een laag voor? Want die lijken naar mijn idee wel mat....
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  RedRose di 8 maa 2011 - 2:08

Aan de binnenkant van de douchcabine en de linkerkant van de badkamer hebben we grote witte, glanzende tegels. Die antraciete zij wel mat van kleur, maar glad van structuur.
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Silver di 8 maa 2011 - 2:10

aaah oké hetzelfde dus als wat wij hebben... alleen met die vloer heb ik wel een drama, is ook glans en mat van kleur, niet structuur ofzo.... hoe houd jij die schoon?
(wij hebben die zwarte tegels ook in de cabine, denk dat dat het is... daarom ook die aanslag)
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  RedRose di 8 maa 2011 - 2:14

Ik doe helemaal niks bijzonders om ze schoon te houden. 1x per week alle tegels afnemen met een natte doek. Meestal met gewone anti-kalk badkamer reiniger, soms met schoonmaak azijn (ruikt zo lekker).
Dus de vloer gewoon dweilen zeg maar, verder niks.
Het scheelt idd wel dat in de douchcabine we gewoon witte tegels hebben.
Alleen die douchedeur vind ik een ramp, heb je 'm net streeploos schoon en na het douchen weer allemaal vlekken :s
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Silver di 8 maa 2011 - 2:16

RedRose schreef:Alleen die douchedeur vind ik een ramp, heb je 'm net streeploos schoon en na het douchen weer allemaal vlekken :s

Hehe dat herken ik, en heb je een week geen tijd om goed af te nemen is het een drama weer schoon te krijgen. Maar wel bij blijven houden, anders word het steeds erger. :o
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 8:25

Wij hebben ook een antraciete vloer en hebben geen last van kalkaanslag. Ga er 2 x per week met wat ajax overheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gast di 8 maa 2011 - 22:06

Dit is die van ons. Wij hebben ook een nieuwbouwhuis dus dit is echt helemaal onze smaak.
Er hangt nu alleen een kastje met 2 lades onder de wasbak.

*knip*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

inspiratie nodig voor een nieuw badkamer Empty Re: inspiratie nodig voor een nieuw badkamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum