Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

duurt nog even maar vaderdagtips....

+10
Bosjesvrouw
Tania
Nana
Pien
VeryCherry
Parisienne
loesje
Mida4you
Sjonno
duckie
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

duurt nog even maar vaderdagtips.... Empty duurt nog even maar vaderdagtips....

Bericht  duckie zo 8 mei 2011 - 22:39

ik weet dat het nog even duurt maar binnenkort is het weer vaderdag (bij ons de 1ex Very Happy ) maar wat geven jullie met vaderdag?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

duurt nog even maar vaderdagtips.... Empty Re: duurt nog even maar vaderdagtips....

Bericht  Sjonno zo 8 mei 2011 - 22:46

Ik denk een nieuwe bbq. Ik vond dan een gasbarbecue wel makkelijk maar Chris vindt dat als je barbecued je dat op kolen moet doen dus ik moet nog even bekijken wat ik doe.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

duurt nog even maar vaderdagtips.... Empty Re: duurt nog even maar vaderdagtips....

Bericht  Mida4you zo 8 mei 2011 - 22:55

Ik denk iets van gereedschap smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  loesje zo 8 mei 2011 - 22:59

ik heb niks gekregen op moederdag maar ik geef hem een vel papier met lijst met alex zn handjes en voetjes erop. vind ik zobie zo leuk om op te hangen in de kamer
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:23

Pfoe, ik heb geen idee. Denk dat ik een tekening maak met Max' handjes en voetjes erop. Als ie meewerkt scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:26

Een leuk shirt, maar weet nog niet precies wat Wink

Gast
Gast

Bericht  Parisienne zo 8 mei 2011 - 23:54

Ik denk dat ik ook ga voor iets van een nieuw shirt of een nieuwe korte broek of iets dergelijks.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:10

Mijn man krijgt een portemonnee. En ik moet nog even iets creatiefs bedenken om namens Jesper te geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:57

Ik heb nog geeeeeen idee eigenlijk.
Denk het nieuwste FIFA spel...

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 9 mei 2011 - 2:00

Een zwemshort Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pien ma 9 mei 2011 - 2:11

vorig jaar heeft alex volgens mij iets heel leuks gemaakt maar haar dochter voor vaderdag!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 2:43

Ik denk dat ik mijn dochter stukjes vrijetijd laat knutselen, daar heeft ie namelijk altijd tekort van Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 9 mei 2011 - 6:33

Dromertje schreef:Ik denk dat ik mijn dochter stukjes vrijetijd laat knutselen, daar heeft ie namelijk altijd tekort van Very Happy

Hahaha! Mannen.....
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 1:23

Handjes en voetjes of in gips of lekker ondergekliederd in de vingerverf en dat op een tekening zeg maar! Dat lijkt me wel wat! En dan iets van een douchegel of scheergel dr bij (was bijna op zag ik haha)

Gast
Gast

Bericht  Nana di 10 mei 2011 - 1:27

Mijn man krijgt een abonnement op de dierentuin zodat hij met ons zoontje lekker vaak daarheen kan.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tania di 10 mei 2011 - 1:28

Het lijkt me zo grappig om hem een nieuwe zwembroek te geven en dan dezelfde voor J. te kopen, maar ik heb geen idee of ik dat ergens kan kopen. Iemand een idee?
En verder krijgt hij denk ik een nieuw zakmes want die wil hij graag hebben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:39

niets,

Mijn man doet nooit iets met de kinderen als ik Moederdag heb, heb wel die keren voor hem altijd iets gedaan , maar nu doe ik niets meer

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:43

1982Angel1982 schreef:niets,

Mijn man doet nooit iets met de kinderen als ik Moederdag heb, heb wel die keren voor hem altijd iets gedaan , maar nu doe ik niets meer

tjonge kan me voorstellen dat je daar van baalt zeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 3:46

Petra* schreef:
1982Angel1982 schreef:niets,

tjonge kan me voorstellen dat je daar van baalt zeg!
Ik raak er langzaam aan gewend, maar toch is het telkens weer een beetje een teleurstelling, hoop altijd stiekem dat toch eens de knop omgaat en hij iets doet, al is het maar een ontbijtje, maar kan het het eigenlijk niet heel kwalijk nemen, zijn ouders deden ook nooit iets met zo'n dagen, die vonden dat allemaal onzin dus hij heeft ook nooit gezien hoe het wel kan....maarja stiekem baal ik er wel van en laat hem dat ook telkens merken, maar hij hecht er gewoon totaal geen waarde aan zo'n dagen net als verjaardagen enz

Gast
Gast

Bericht  Bosjesvrouw di 10 mei 2011 - 5:24

Ik zag dat je bij de action gips kan kopen om een afdruk van een voetje en handje kunt maken.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Spring di 10 mei 2011 - 6:34

Hetzelfde als loesje en Storm.
Afdrukken maken met vingerverf van haar handen en voeten.

Bij de action zijn de doosjes voor een afdruk in het roze en blauw. Iets van drie euro! Scheelt nogal met bijv. prenatal want daar kosten ze 10 euro.

Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Dolphinne di 10 mei 2011 - 7:17

Tania schreef:Het lijkt me zo grappig om hem een nieuwe zwembroek te geven en dan dezelfde voor J. te kopen, maar ik heb geen idee of ik dat ergens kan kopen. Iemand een idee?
En verder krijgt hij denk ik een nieuw zakmes want die wil hij graag hebben.

Bij de Hema hadden ze een paar weken geleden dezelfde zwemshorts voor jongens en voor mannen. Weet alleen niet meer bij welke maat die voor jongens begonnen (in elk geval vanaf maat 92-98, kleiner weet ik niet).
Die waren rood of grijs met sterren erop.

Ik wil ook nog wat bedenken voor vaderdag. Vorig jaar heb ik bij de action een canvas doek incl. lijst gekocht en daar hand en voetafdrukjes op gemaakt en erbij geschreven Voor de liefste Papa.
(foto heb ik laatst al een keer geplaatst in een vader/moederdag topic)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465

Bericht  Pussycat di 10 mei 2011 - 7:43

Bosjesvrouw schreef:Ik zag dat je bij de action gips kan kopen om een afdruk van een voetje en handje kunt maken.

Dat wil ik gaan geven. Hij zei van de week nog dat hem dat zo leuk leek haha volgens mij was dat een hint Wink

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:54

Nog geen idee meestal gaan we met zulke dagen en met verjaardagen wat leuks doen, zo zijn we met moederdag naar de Apenheul geweest. Misschien gaan we nu naar een pretpark? En natuurlijk een ontbijt op bed Wink

Gast
Gast

Bericht  Vancity_girl di 10 mei 2011 - 10:21

Dromertje schreef:Ik denk dat ik mijn dochter stukjes vrijetijd laat knutselen, daar heeft ie namelijk altijd tekort van Very Happy

Kan je mij dan ff de bouwtekening sturen, zet ik die van mij ook aan de slag! :-)
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: