Hoe lang duurt een innestelingsbloeding?
+17
Razz
Printje
Paper Crown
Silver
Ooh La La!
_Lana_
Pompoen
Mama
Stokstaartje
Balloon
Viva
Taeda
Sanne
Roza
Puggle
Charles
Susan
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoe lang duurt een innestelingsbloeding?
Mijn cyclus is nog niet helemaal op orde. Het begon met 70, 39, 50, maar de laatste keren was het 35 en 32. Het lijkt er dus op dat het aan het bijtrekken is. Ik ben uitgegaan van 35 om zo mijn ovulatie een beetje te berekenen. Volgens een app die ik heb begon op 1 juni mijn ovulatieweek. We hebben die week om de dag gevreen. Nu op dag 27 van mijn cyclus verlies ik wat bloed. Het begon met lichtrood en nu is het donkerder. Maar niet veel.
Het kan ook gewoon het begin van mijn menstruatie zijn natuurlijk. En ik weet dat een innestelingsbloeding vaker niet voor komt dan wel. Maar hoe lang duurt het ongeveer? En voel je ook een beetje menstruatiekrampen? Ik heb namelijk een klein heel klein beetje buikpijn. Maar zo begint mijn menstruatie ook altijd.
Het kan ook gewoon het begin van mijn menstruatie zijn natuurlijk. En ik weet dat een innestelingsbloeding vaker niet voor komt dan wel. Maar hoe lang duurt het ongeveer? En voel je ook een beetje menstruatiekrampen? Ik heb namelijk een klein heel klein beetje buikpijn. Maar zo begint mijn menstruatie ook altijd.
Gast- Gast
Re: Hoe lang duurt een innestelingsbloeding?
Volgens mij een paar dagen, en lichte krampen herken ik ook wel van het begin van een zwangerschap. Als het nu veel lichter of gewoon anders is dan normaal en het zet niet echt door dan zou ik zeker over een paar dagen even testen. Ik hoop het voor je, Carrie!
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Hier durf ik niks op te zeggen...maar wat spannend!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop dat het goed nieuws is voor je!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ah lief, tnx! Ik durf er eigenlijk niet op te hopen, maar moet maar even rustig afwachtenSusan schreef:Volgens mij een paar dagen, en lichte krampen herken ik ook wel van het begin van een zwangerschap. Als het nu veel lichter of gewoon anders is dan normaal en het zet niet echt door dan zou ik zeker over een paar dagen even testen. Ik hoop het voor je, Carrie!
Gast- Gast
Ik vind het eigenlijk niet spannend, stom he? Maar wie weet is het dit keer raak!Charles schreef:Hier durf ik niks op te zeggen...maar wat spannend!
Gast- Gast
Wat spannend, er is misschien wel een mini-Carrie in de maak!
Ik snap heel goed dat je niet durft te hopen, dus dan hoop ik gewoon heel hard voor je! Deal?
Ik snap heel goed dat je niet durft te hopen, dus dan hoop ik gewoon heel hard voor je! Deal?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Ik kan me voorstellen dat je niet te veel hoop wil hebben. Ik vind het altijd zo lastig om iets zo graag te willen en als het dan niet het geval is, ben ik altijd even extra teleurgesteld. Hoe begint een normale menstruatie eigenlijk bij je? Is dat heel anders?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Wat spannend Carrie! Ik hoop het zo voor jullie!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Spannend! Bij onze 1e heb ik een innestelingsbloeding gehad. 4 dagen nadat we sex gehad hadden geloof ik. Het begon 's avonds met helderrood bloedverlies. Ik dacht dat ik veel te vroeg ongesteld was geworden en had een tampon ingedaan. De volgende dag was er niets meer aan de hand. Pas achteraf heb ik doorgekregen dat dat een innestelingsbloeding was.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Oh dat vind ik heel lief van je, dank je welRoza schreef:Wat spannend, er is misschien wel een mini-Carrie in de maak!
Gast- Gast
Het gaat me er eigenlijk niet eens om dat ik dan nog meer teleurgesteld ben, maar ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ik ooit wel zwanger zal worden.Sanne schreef:Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Ik kan me voorstellen dat je niet te veel hoop wil hebben. Ik vind het altijd zo lastig om iets zo graag te willen en als het dan niet het geval is, ben ik altijd even extra teleurgesteld. Hoe begint een normale menstruatie eigenlijk bij je? Is dat heel anders?
Een normale menstruatie begint bij mij eigenlijk hetzelfde als nu. Maar omdat het eigenlijk veel te vroeg is moest ik daar aan denken.
Gast- Gast
Ik had geen innestelingsbloedingen maar wel een paar dagen flinke menstruatiekrampen.
Ik duim voor je!
Ik duim voor je!
Balloon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13
ik geloof dat ik 1 dag rood/rozig verlies had en tot 2 dagen daarna bruinig....
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
ik geloof dat ik 1 dag rood/rozig verlies had en tot 2 dagen daarna bruinig....Voor mij was dit bijzonder want dit heb ik nog nooit eerder gehad. (ja toen ik onbewust zwanger was had ik het ook gehad achteraf gezien)
Stokstaartje- Prater
ik dacht ook dat ik te vroeg ongesteld was geworden. Ik had een onregelmatige cyclus. Ik heb 2 dagen donker, licht en helder rood bloedverlies gehad, maar toen het na 2 dagen ineens stopte vond ik dat wel erg vreemd, ik heb toen een paar dagen later toch een test gedaan en die was licht positief!
Had ik dus een veel latere eisprong dan ik dacht en was het de innestelings bloeding. Nu alweer 20 weken zwanger!
Spannend hoor! Ik duim voor je!
Had ik dus een veel latere eisprong dan ik dacht en was het de innestelings bloeding. Nu alweer 20 weken zwanger!
Spannend hoor! Ik duim voor je!
Mama- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13
Carrie schreef:Het gaat me er eigenlijk niet eens om dat ik dan nog meer teleurgesteld ben, maar ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ik ooit wel zwanger zal worden.Sanne schreef:Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is. Ik kan me voorstellen dat je niet te veel hoop wil hebben. Ik vind het altijd zo lastig om iets zo graag te willen en als het dan niet het geval is, ben ik altijd even extra teleurgesteld. Hoe begint een normale menstruatie eigenlijk bij je? Is dat heel anders?
Een normale menstruatie begint bij mij eigenlijk hetzelfde als nu. Maar omdat het eigenlijk veel te vroeg is moest ik daar aan denken.
Ik werd ook veel te vroeg 'ongesteld', mijn cyclus was ontegelmatig maar zo kort toch meestal niet. Ik geloof dat het idd een paar dagen duurde en toen was het weer weg. Ik heb een week daarna getest en toen was ik dus zwanger.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had een week na de behandeling ( IUI ) een bloeding, ik dacht echt dat ik ongesteld geworden was.
Toen besefte ik de volgende dag dat het niet doorgezet had. Toen wist ik dat ik zwanger zou zijn.
Het was dus maar eenmalig.
Spannend hoor! Dat kun je je ook niet voorstellen, dat je zwanger zou kunnen zijn.
Zo kan ik me echt niet voorstellen dat die 2 kleintjes in mijn buik hebben gezeten.
Toen besefte ik de volgende dag dat het niet doorgezet had. Toen wist ik dat ik zwanger zou zijn.
Het was dus maar eenmalig.
Spannend hoor! Dat kun je je ook niet voorstellen, dat je zwanger zou kunnen zijn.
Zo kan ik me echt niet voorstellen dat die 2 kleintjes in mijn buik hebben gezeten.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Spannend! Ik hoop op goed nieuws voor je.
Ik had het zelf begin vorige week ook, 4 dagen na mijn vermoedelijke eisprong. Ik zat dus met dezelfde vraag.
Bij mij duurde het 1,5 dag. Ik hoop zo dat ik volgende week ook goed nieuws heb!
Ik had het zelf begin vorige week ook, 4 dagen na mijn vermoedelijke eisprong. Ik zat dus met dezelfde vraag.
Bij mij duurde het 1,5 dag. Ik hoop zo dat ik volgende week ook goed nieuws heb!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ohh dat is inderdaad superspannend, ik zal voor je duimen!Ooh La La! schreef:Spannend! Ik hoop op goed nieuws voor je.
Gast- Gast
ik testte 10 dpo (6 dagen na 1ste dag innestelingsbloeding) negatief. 12 dpo (8 dagen na 1ste dag innestelingsbloeding) licht positief.
dan heb je een beetje een indicatie
Stokstaartje- Prater
Ah ok, dank je Ik kijk het even aan, en dan ga ik eventueel als ik niet ongesteld word gewoon testen op de eerste dag dat ik eigenlijk ongesteld had moeten worden.Stokstaartje schreef:ik testte 10 dpo (6 dagen na 1ste dag innestelingsbloeding) negatief. 12 dpo (8 dagen na 1ste dag innestelingsbloeding) licht positief.
Gast- Gast
dat was ook mijn bedoeling, maar dat heb ik niet gered door alle gekke maffe dingetjes die ik had en voelde (zelfs als ik er niet mee bezig was)
Ik duim voor je meid! En ook voor oh lala la natuurlijk he!
Ik duim voor je meid! En ook voor oh lala la natuurlijk he!
Stokstaartje- Prater
Ohh wat spannend! Ik duim voor je! En ook voor Ooh la la .
Gast- Gast
Hm, weliswaar donker, maar het blijft komen. Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden.
Heb ik meteen een andere vraag: tellen jullie de eerste dag van je ongesteldheid al bij donker of pas bij helderrood bloedverlies? Wat een vragen, maar hier leer ik van
Heb ik meteen een andere vraag: tellen jullie de eerste dag van je ongesteldheid al bij donker of pas bij helderrood bloedverlies? Wat een vragen, maar hier leer ik van
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang duurt dit?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Hoe lang duurt een nacht?
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
» Hoe lang duurt pakketbezorging?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Hoe lang duurt een nacht?
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
» Hoe lang duurt pakketbezorging?