Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?
+19
Flippin' Bitch
Pien
Carra
Inge
Melis_je
SoGood
Lien
Toet
Jeanette
Shisha
Serena
teletascha
Suus
Sterre
Blond
Arwyn
Antibes
Linnie1985
Atelier Madame
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat heb jij gekocht maar trek je nooit aan?
Ik heb een heel leuk one shoulder truitje, gewoon een zwarte. Heel leuk eigenlijk maar ik vind het nergens echt heel leuk op staan..
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Oja, en héle dure suède Fornarinapumps met zwarte Swarovski kristallen erop. Ik was zo verliefd in de winkel dat ik mezelf wijs maakte dat ze echt niet te klein waren en ze nog wel een beetje uit zouden lopen. In my dreams, dat deden ze dus niet. Heb nog een poging gedaan om ze op te laten rekken maar daar durfde de schoenenmaker niet aan te beginnen vanwege de kristallen. ZONDE!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Prachtige paarse pumps, één maat te groot. Echt zonde dat ik geen andere filialen heb gebeld. Nu heb ik een miskoop én niet die mooie pumps.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Op het moment een heleboel kleding omdat ik veel afgevallen ben
Verder pumps, vond ze erg leuk... maar kan er gewoon echt niet op lopen
Verder pumps, vond ze erg leuk... maar kan er gewoon echt niet op lopen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Melis_je schreef:Prachtige paarse pumps, één maat te groot. Echt zonde dat ik geen andere filialen heb gebeld. Nu heb ik een miskoop én niet die mooie pumps.
Zelfs niet met een wat dikker zooltje erin?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
een hele mooie zwart jurk met leren pumps erbij, echt zo'n outfit die je alleen met een hele sjieke gelegenheid draagt. zelfs voor kerst is het niet praktisch omdat de jurk lang hangt met een klein sleepje.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Een kokerrok.
Ik ben niet zo groot en heb brede heupen en bovenbenen (of gewoon dik) en in die (witte) rok lijkt het enorm!
Kokerrokken zijn echt voor lange, slanke vrouwen. ik ben er een proppie in, een soort Teckel.
Ik ben niet zo groot en heb brede heupen en bovenbenen (of gewoon dik) en in die (witte) rok lijkt het enorm!
Kokerrokken zijn echt voor lange, slanke vrouwen. ik ben er een proppie in, een soort Teckel.
Gast- Gast
Jada schreef:
Slank ben ik het mee eens, lang niet.
Gast- Gast
Pumps... Aangezien ik een halve maat verschil heb, is dat niet zo'n succes. Moet echt iets met een bandje om de wreef hebben.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Carra schreef:Melis_je schreef:Prachtige paarse pumps, één maat te groot. Echt zonde dat ik geen andere filialen heb gebeld. Nu heb ik een miskoop én niet die mooie pumps.
Zelfs niet met een wat dikker zooltje erin?
Nee, dan zijn ze nog steeds ruim en steken mijn tenen uit helaas.. Maar bedankt voor het meedenken!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Twee paar heup(spijker)broeken.
Prachtig idee tot ik die muffintops zie verschijnen....
Prachtig idee tot ik die muffintops zie verschijnen....
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
3 paar broeken draag ik nooit. 1 is skinny en daar voel ik me gewoon niet fijn in, 2 zijn wat lichter en daar voel ik me ook niet fijn in. Mijn moeder snapt dat niet, zo'n onderbuikgevoel over broeken
1 trui, was nog best duur voor mijn doen, maar heel lekker gevoerd met donsachtig spul aan de binnenkant. Ik heb het altijd koud in de winter, dus dat leek me echt een prima koop. Maar door die wollige binnenkant voel ik me er zo dik in, dat ik hem alleen op zondagmiddag binnenshuis draag.
1 trui, was nog best duur voor mijn doen, maar heel lekker gevoerd met donsachtig spul aan de binnenkant. Ik heb het altijd koud in de winter, dus dat leek me echt een prima koop. Maar door die wollige binnenkant voel ik me er zo dik in, dat ik hem alleen op zondagmiddag binnenshuis draag.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Heb je even? Stapels rokjes, een soort blouse jurk maar dan van iets zwaardere kwaliteit dan de H&M versie (echt heel erg mooi is ie, maar ik voel me er toch niet helemaal zeker in), pumps (sneakers zijn toch makkelijker), zwarte trenchcoat (te koud in de winter, te donkergekleurd voor het voorjaar/zomer) en zo kan ik nog wel even door gaan.
Gast- Gast
Ik heb een twee paar heeeeele geweldige pumps, maar ze zitten ZO strak. Ik moet ze inlopen, I know, maar ik zie er zo tegenop omdat ze zo strak zitten. Maar ik moet er even doorheen want ik wil ze wel aandoen, want ze zijn echt prachtig!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
_Suus_ schreef:Ik heb een twee paar heeeeele geweldige pumps, maar ze zitten ZO strak. Ik moet ze inlopen, I know, maar ik zie er zo tegenop omdat ze zo strak zitten. Maar ik moet er even doorheen want ik wil ze wel aandoen, want ze zijn echt prachtig!
Heb je al een natte krantenprop erin geprobeerd? Of lopen met dikke, natte sokken aan?
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Heel veel pumps, maar mijn voeten schelen een maat dus het is nooit een succes, We kunnen wel een algemeen verkoop je miskoop topic beginnen
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
» Wat trek ik aan??
» Ik wilde het al jaren maar durfde nooit...
» Wat trek jij aan met de kerst?
» Wat trek jij aan vandaag?
» Wat trek ik aan??
» Ik wilde het al jaren maar durfde nooit...
» Wat trek jij aan met de kerst?
» Wat trek jij aan vandaag?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: