Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Medisch raadsel...even mn verhaal doen.(update 18-6)

+10
PapillonRose
Floor
Tania
L!ND@
Atelier Madame
Paper Crown
nina
snoezel
Lejow
vlinder19
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Medisch raadsel...even mn verhaal doen.(update 18-6) - Pagina 2 Empty Re: Medisch raadsel...even mn verhaal doen.(update 18-6)

Bericht  Burn za 18 jun 2011 - 9:54

Linda,het vetgedrukte in openingspost is nieuw!

Meid, sterkte met alles! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Medisch raadsel...even mn verhaal doen.(update 18-6) - Pagina 2 Empty Re: Medisch raadsel...even mn verhaal doen.(update 18-6)

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:13

Wat een verhaal, zeg. Lijkt me heel vervelend voor jullie, omdat er dus nog steeds geen zekerheid is over wat er aan de hand is. Sterkte met alles!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 10:17

Wat een verhaal zeg, wat moeten jullie een onzeker gevoel hebben. Ik wil jullie veel sterkte wensen met dit nieuws en deze ontwikkelingen.

Gast
Gast

Bericht  Floor za 18 jun 2011 - 19:35

Sterkte met deze nieuwe ontwikkelingen en met de operatie. Ik hoop dat je na de operatie meer duidelijkheid krijgt/hebt.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  L!ND@ za 18 jun 2011 - 21:09

Thanks Burn, daar had ik even niet aan gedacht Wink

Maar jeetje, wat een verhaal en vooral...wat een raadsel! Ik wil je heel veel sterkte toewensen en ik ben benieuwd of er alsnog wat uitkomt.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 23:21

Jeetje wat een heftig verhaal zeg!! Heel veel sterkte de komende tijd en met de operatie.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: