kort ongesteld -> zwanger?
+2
snoezel
Mandy
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
kort ongesteld -> zwanger?
--
Laatst aangepast door Mandy op zo 29 jan 2012 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
Mandy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 37
Registratiedatum : 19-11-10
Re: kort ongesteld -> zwanger?
Nee ik geloof daar niet zo in.
Ongesteld is bij mij ook ongesteld :o
Ik ben ook de ene keer 5 dagen ongesteld, dan maar weer 1,5.
Ongesteld is bij mij ook ongesteld :o
Ik ben ook de ene keer 5 dagen ongesteld, dan maar weer 1,5.
Gast- Gast
Mijn laatste menstruatie was heel licht, had aan inlegkruisjes genoeg en had eigenlijk alleen wat bloed bij afvegen. Dus dachten ze ook aan mogelijke innesteling ipv menstuatie maar het was toch echt gewoon ongesteldheid... De ronde erna was ik namelijk wel zwanger, en was het dus spannend hoe ver ik zou zijn, mogelijk al 4 weken verder. Maar helaas...
En inderdaad, een testje geeft zekerheid!
En inderdaad, een testje geeft zekerheid!
Gast- Gast
---
Laatst aangepast door Mandy op zo 29 jan 2012 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Mandy- Fluisteraar
Ik had overigens de laatste menstruatie soortgelijk verhaal als jou, en PM dus ook, dus wellicht ben je volgende maand zwanger
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk altijd maar één tot heel soms maximaal twee dagen echt ongesteld, en de andere dagen vrijwel niets. Maar hier niet zwanger (helaas). Maar ik vind het wel heerlijk om maar zo kort ongesteld te zijn
Gast- Gast
Kan. Zou een test doen.
Toen wij bezig waren met zwanger worden kreeg ik 1 dag voordat ik ongesteld had moeten worden bloedverlies. 3 Dagen ipv 5, ok, iets minder dan normaal, maar als ik erop terug kijk, belachelijk veel.
Ik dacht ECHT dat ik ongesteld was, ik ben ook echt niet achterlijk of dom ofzo.. Toch had ik twee weken later heen mooie zwangerschapstest van clearblue vast waarop stond dat ik langer dan 3 weken zwanger was... Hoe vaak mensen me vragend aan hebben staan kijken van- huh? Het was toch wel ANDERS?
Maar nee, dat viel enorm tegen. Of het een innestelingsbloeding was of een bloeding tussendoor.. geen idee. Maar ik was toch echt zwanger en het bewijs ligt nu op mijn schoot
Dussss... testen meid, enige manier van zekerheid...
Toen wij bezig waren met zwanger worden kreeg ik 1 dag voordat ik ongesteld had moeten worden bloedverlies. 3 Dagen ipv 5, ok, iets minder dan normaal, maar als ik erop terug kijk, belachelijk veel.
Ik dacht ECHT dat ik ongesteld was, ik ben ook echt niet achterlijk of dom ofzo.. Toch had ik twee weken later heen mooie zwangerschapstest van clearblue vast waarop stond dat ik langer dan 3 weken zwanger was... Hoe vaak mensen me vragend aan hebben staan kijken van- huh? Het was toch wel ANDERS?
Maar nee, dat viel enorm tegen. Of het een innestelingsbloeding was of een bloeding tussendoor.. geen idee. Maar ik was toch echt zwanger en het bewijs ligt nu op mijn schoot
Dussss... testen meid, enige manier van zekerheid...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik zou even testen voor de zekerheid.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was ook nooit echt lang ongesteld, meestal ook 3dgn. Ik zou testen dat kan alleen uitsluitsel geven of je wel of niet zwanger kjan zijn.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
---
Laatst aangepast door Mandy op zo 29 jan 2012 - 2:49; in totaal 1 keer bewerkt
Mandy- Fluisteraar
ik heb dat nu ook heel raar... zondag tot woensdag ongesteld... zonder stolsels... en heb grotere tepels... meer bultjes op de tepels en andere vage klachten.. misschien moet ik toch ook maar een testje doen...
marissie21- Fluisteraar
- Aantal berichten : 49
Punten : 66
Registratiedatum : 29-11-10
marissie21 schreef:ik heb dat nu ook heel raar... zondag tot woensdag ongesteld... zonder stolsels... en heb grotere tepels... meer bultjes op de tepels en andere vage klachten.. misschien moet ik toch ook maar een testje doen...
Dat is inderdaad de enige manier om zekerheid te hebben! Verder blijft het gokken wat het zou kunnen zijn..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Kort zwanger meeschrijf topic
» Lang of "kort"?
» lutheale fase, wat is te kort?
» Biechttopic 3
» Haar te kort geknipt
» Lang of "kort"?
» lutheale fase, wat is te kort?