Dagcafé
+28
Lotus
Curious
bolus26
girli
Kaboutertje
mzcharlotte
Pien
Sjaantje
May
Zwoesj
Atelier Madame
Suus
Lotus_
Admin
Kamperseboekenwurm
Susan
Lavendel
Mida4you
_Lacey_
Laquisia
Burn
Jordana
Chocolate Cookie
Luthien
Caroow
Zininzon
Jeanette
Lejow
32 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
Megara schreef:Denk ook dat het op dit moment helemaal niet zo verkeerd is om voor jezelf te kiezen.
Voor het eerst in acht jaar heb ik gewoon rust. Rust in mijn hoofd. En mijn moeder zag dat ook. Het gaat goed met mij. En dat zag ze ook. Dus nu is het aan mij om "iets" een plaats te geven en dan kunnen we wellicht op een bepaalde voet verder. Wat mij pijn doet is dat onze vriendschap naar de maan is. Het extra'tje wat moeder en dochter soms kunnen hebben...
Gast- Gast
Dan heb je de goede keus gemaakt. Ik denk overigens niet dat die vriendschap per se meteen weg is. Dat extraatje blijft wel, alleen staat er op het moment zoveel tussen jullie in dat je het misschien op dit moment niet kan zien. Als jij er uiteindelijk klaar voor bent en wel weer toe bent aan contact dan zal je ook dat deel wel weer terug vinden. Voor nu vooral genieten van je rust en blij zijn met jezelf.
Gast- Gast
Jullie nog wilde plannen vanavond?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga misschien straks even naar mijn vriend en misschien later op de avond nog wat drinken met mijn broertje. Maar nog niets wat echt vast staat. Jij?
Gast- Gast
Ik denk dat je op dit moment echt voor jezelf moet kiezen, ABE.. En kijk over een tijdje weer verder.
Gast- Gast
Thanks, Megara en anderen.
Zo, nu iets anders!
Wat hebben jullie vandaag gedaan/te vertellen?
Zo, nu iets anders!
Wat hebben jullie vandaag gedaan/te vertellen?
Gast- Gast
Even naar een vriendin. maar geen wilde stapplannen ofzo. Dat komt volgende week weer!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik MOET MOET MOET echt patat hebben.
Bezorgen is geen optie qua snackbar hier in buurt. De buurmansnackbar is niet te vreten (gelukkig). De Febo gaat om 18u dicht (belachelijk!! Al vind ik de patatjes niet heel lekker, maar de snackjes wel, haha) en een andere snackbar verderop die heeeeel lekkere patat heeft sluit naar ik vrees ook niet zo laat (stom toch eigenlijk). Maar ik wil nu nog niet eten. Dilemma! Er sluit er wel eentje pas om 01.00, maar daar vind ik de dame die er staat niet aardig van (oud collega van paar jaar terug in andere winkel). Zij mij wel, dus dan moet ik zo'n dom koetjes en kalfjes praatje houden + dat de patatjes niet zo lekker zijn als die ander.
Wat een problemen in mijn leven
OF ik maak gewoon braaf voer uit mn koelkast klaar.
Bezorgen is geen optie qua snackbar hier in buurt. De buurmansnackbar is niet te vreten (gelukkig). De Febo gaat om 18u dicht (belachelijk!! Al vind ik de patatjes niet heel lekker, maar de snackjes wel, haha) en een andere snackbar verderop die heeeeel lekkere patat heeft sluit naar ik vrees ook niet zo laat (stom toch eigenlijk). Maar ik wil nu nog niet eten. Dilemma! Er sluit er wel eentje pas om 01.00, maar daar vind ik de dame die er staat niet aardig van (oud collega van paar jaar terug in andere winkel). Zij mij wel, dus dan moet ik zo'n dom koetjes en kalfjes praatje houden + dat de patatjes niet zo lekker zijn als die ander.
Wat een problemen in mijn leven
OF ik maak gewoon braaf voer uit mn koelkast klaar.
Gast- Gast
Megara schreef:Anders ga je even ingewikkeld doen haha. Wat heb je nog in je koelkast liggen?
Irritant he? Ik had net al een vegavleesje uit de vriezer gehaald en mn haar in een elastiekje gedaan (lees: dan ga ik de deur niet meer uit) en mn sportbroek aan. En daarna toch maar het vleesje weer terug in de vriezer gedaan. En toen zat ik voor mn vriezer en toen twijfelde ik weer. En daarna op thuisbezorgd gekeken. Eentje kan patatjes bezorgen, maar die kan ik zien vanaf mn tuin, dus dat is echt te grof voor woorden (en bestelbedrag is minimaal 11 euro...dus dan zie ik mezelf genoodzaakt B&J's bij te bestellen om aan dat bedrag te komen, wat ook weer niet echt een slimme keuze is). Maar ik kan van goulash richting pastasaus naar maaltijdsalade tot wraps maken uit mn vriezer/koelkast. MAAR, dat is geen patat
Gast- Gast
Ik zou gewoon lekker patat bestellen en B&J's erbij. Moet kunnen voor een keertje.
Gast- Gast
Megara schreef:Ik zou gewoon lekker patat bestellen en B&J's erbij. Moet kunnen voor een keertje.
Gast- Gast
Krijg honger van je Reva! Opeens zin in Pizza, Lahmachun, shoarma, moet kunnen voor een keertje, wil het alleen elke dag.
Gast- Gast
Mijn man is Roti aan het maken. Gewoon de Nederlandse versie van Knorr hoor, maar ruikt erg goed!
Gast- Gast
Klinkt goed. Er is hier ook iemand voor mij aan het wokken met groenten, aardappels en kip. Dat begint ook al lekker te ruiken.
Gast- Gast
Hallo dames, ik verveel me een beetje en kom hier ff kijken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik bedenk me net dat ik wederom niets in huis heb. Dus ik ga vanavond sowieso een 5 euro shoarma halen hier beneden. Dat moet gewoon, want op een rijstewafel ding kan ik niet leven. En morgen zijn de winkels dicht, dus als ik nu mijn avondmaal van morgen nuttig, dan heb ik morgen echt niets te eten.... Ik moet echt een opleiding boodschappen doen hebben, want heb nog nooit zo weinig in huis gehad!
Gast- Gast
Waarom ga je dan vanavond geen boodschappen doen? Supermarkt is toch wel open tot een uur of zeven?
Gast- Gast
lekker hoor roti, heb ik van de week nog gehad
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Megara schreef:Waarom ga je dan vanavond geen boodschappen doen? Supermarkt is toch wel open tot een uur of zeven?
21.00u.
Maar ik heb op het terras bier gehad en ik heb betraande ogen, dus ik sta niet heel stabiel meer, zeg maar. Ik ga zo even een tukkie doen en dan hoop ik dat ik wakker word voor 20.00u, zodat ik dan nog even kan boodschappen. Maar eigenlijk heb ik gewoon heel erg veel zin in iets van de turk of italiaan....
Gast- Gast
Reva schreef:Verdorie, ik wil de lekkere patatjes
Ga die bestelling eens plaatsen.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: