Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje over Ping, Whatsapp etc

+5
Middleme
Sarah1985
Atelier Madame
Pien
Geluk
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vraagje over Ping, Whatsapp etc  Empty Vraagje over Ping, Whatsapp etc

Bericht  Geluk vr 6 mei 2011 - 1:20

Dames,

Gezien het feit dat mijn sim-only abonnementje bijna is afgelopen én mijn twintig-euro-kostende Samsung het bijna begeeft, ben ik opzoek naar iets nieuws. Iets beters, om precies te zijn.

Gevonden op de Telfortsite: een Iphone 3GS met 250 belminuten en surf&mail voor 17,90 per maand (eerste 9 mnd), daarna 15 maanden voor 35.90

Is dit een goede deal?

En kun je met een Iphone pingen en whatsappen? Ik heb hier totaal geen verstand van namelijk, maar ik heb op dit moment 300 belmin en 1000 smsjes, waarvan ik er maandelijks gemiddeld 280 en 500 gebruik. Ik heb vernomen dat de meeste mensen met BB en Iphone veel minder smsen en bellen, aangezien veel via Ping en Whatsapp gebeurt.

Wie verheldert de situatie even voor me? Ik snap er echt geen biet van namelijk.. laughcry

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over Ping, Whatsapp etc  Empty Re: Vraagje over Ping, Whatsapp etc

Bericht  Pien vr 6 mei 2011 - 1:27

Op een iPhone kan je sowieso whatsappen... pingen is volgens mij echt alleen op blackberrys. Vergeet alleen niet dat niet iedereen whatsapp heeft. Ik heb van de 20mensen met wie ik herhaaldelijk sms maar 4mensen die ik kan whatsappen...

Ik zou zelf alleen nooit voor de iPhone 3 gaan, aangezien de 4 nieuwer is en volgens mij binnen het half jaar de 5ook komt.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 6 mei 2011 - 1:32

Iphone 3 zou ik idd nooit nemen! Die is zo achterhaald inmiddels, de 5e komt bijna uit.. dan zou ik eventjes wat meer neerleggen voor iig de 4e.

Of gewoon een Htc nemen of een samsung, android I love you

Whatsapp is ideaal! Gelukkig krijgen steeds meer mensen om me heen het.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Geluk vr 6 mei 2011 - 1:43

Bedankt voor jullie reacties, ik vraag me alleen af wat er 'mis' is met een oudere versie? Ik kan er toch nog steeds mee bellen, smsen, internetten en whatsappen? Ik ben echt een nitwit op dit vlak, maar ik zie de nadelen niet zo..?

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Atelier Madame vr 6 mei 2011 - 1:44

Nou ja, de derde generatie is alweer zon2 jaar oud he. Er is op zich niets mis mee, maar je hebt wel minder geheugen, de batterij is minder sterk dan de nieuwste versies, ik weet niet of hij zo optimaal draait als de 4 etc.
tuurlijk kan je er alles mee doen, maar soms kan je beter een iets nieuwere kopen zodat je niet over een jaartje 'te' achterhaald bent.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Geluk vr 6 mei 2011 - 2:09

Ah ok, dat is wel iets om over na te denken ja, vooral omdat de batterij kennelijk minder lang meegaat, ik ben namelijk zoiemand die niet zo heel trouw is met het opladen van haar telefoon en daardoor geregeld ongewenst gesprekken moet afbreken Wink

En wat als jullie moesten kiezen tussen een BB en een Iphone? En indien BB, Curve of Bold?

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:11

Geluk schreef:l trouw is met het opladen van haar telefoon en daardoor geregeld ongewenst gesprekken moet afbreken Wink

En wat als jullie moesten kiezen tussen een BB en een Iphone? En indien BB, Curve of Bold?
Een iPhone en BB moet je veel vaker opladen dan je telefoontje nu hoor! Ik heb beide gehad en kies zeker voor een BB maar dat is erg persoonlijk. De curve is al een oude, dan kun je beter de Bold of Torch nemen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:11

Ik heb de 3 en moet 'm elke dag opladen. Niet echt ideaal. Pingen kan overigens ook op de iPhone, maar whatsapp is zo veel bekenden intussen, dus veel meer mensen hebben dat.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 6 mei 2011 - 2:40

pingen kan je op de meeste anroid telefoons wel gewoon ping dowlouden ideaal gratis berichtjes sturen

Ik zou wel voor de iphone 4 gaan, Wij hebben net een nieuw abbo bij sizz is onderdeel van vodafone en we betalen 28 euro voor 300 minuten en internet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Middleme vr 6 mei 2011 - 2:42

Als ik veel aan het whatsappen ben moet ik mijn telefoon (Nokia N97 mini) ook elke dag opladen! En WA loopt bij mij ook geregeld vast..
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:42

Bij mij heeft echt bijna iedereen whatsapp. Ik moet mijn Iphone 3 ook elke dag opladen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 2:46

Maar ja, hij ligt bij mij nu standaard thuis in de oplader op de bank, dus eigenlijk merk ik het bijna niet dat ie snel leeg is. Alleen bij lange reizen in de trein gebruik ik 'm bijvoorbeeld echt een paar uur lang zonder oplader, en dan is ie wel heel snel leeg. Maar dat hoort ook wel beetje bij een smartphone.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 6 mei 2011 - 4:00

De 4 moet je ook elke dag opladen hoor. Maar ik zou zeker voor de 4 gaan!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  BJA vr 6 mei 2011 - 4:01

Ik houd echt van Whatsapp!
Ik heb toch best wel wat mensen die het ook hebben, en het mooie van deze applicatie is dat je mensen niet hoeft toe te voegen zoals bij ping. De app matched de telefoonnummers met elkaar.
Ik heb een BB Bold 9700 en laad hem 1 maal in de 2 dagen op. Pingen doe ik nooit!
Ik heb trouwens een belbundel van 100 minuten.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:01

Ik hou ook van whatsapp Very Happy Soms is het net msn :P

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:07

Ik ben fan van Blackberry, ik heb zelf een Curve (omdat ik een kniert was en voor deze hoefde je niet bij te betalen Very Happy ) maar de BB Bold 9780 is wel mooier stiekem, hoewel mijne lichter is en de batterij langer gaat/mee lijkt te gaan.

Maaaarrr; waar neem je een smartphone voor? Mensen lijken gelijk voor de iPhone of Blackberry te willen gaan, terwijl beide toestellen een kopie hebben van andere merken.

Nadeel iPhone; duur lel; je moet veel bijbetalen voor een iPhone 4.
Vervanger iPhone; Samsung Galaxy; veel gelijke functies, groot touchscreen, stukken goedkoper.

Nadeel Blackberry; duur internet; met een BB kun je pingen maar je kunt niet pingen zonder een BIS (Blackberry Internet Service) á 17,50€ per maand....
Vervanger Blackberry; Nokia E72 ; soortgelijk toestel qua uiterlijk en functies, pingen is weliswaar niet mogelijk, maar Whatsapp lijkt toch groter te worden en dit toestel is optimaal te gebruiken met álle soorten internet, dat dus vaak goedkoper is dan een BIS.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:10

Marin schreef:Ik heb de 3 en moet 'm elke dag opladen. Niet echt ideaal. Pingen kan overigens ook op de iPhone, maar whatsapp is zo veel bekenden intussen, dus veel meer mensen hebben dat.

Idd, ik sms nog maar weinig eigenlijk, gebruik meer whatapp. Ik ken niemand met ping geloof ik. Ik heb ook 3 en laad elke dag maar dat maakt mij niet uit, ik heb er niets voor hoeven te betalen. Anders zou ik denk ik een HTC nemen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:14

Ik heb een Nokia e72 gehad en ik vond die echt heel irritant met internet en apps. Nokia vond ik fijn omdat het clean en zakelijk was maar ik zweer nu bij mijn iPhone.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:15

Fauve schreef:Ik heb een Nokia e72 gehad en ik vond die echt heel irritant met internet en apps. Nokia vond ik fijn omdat het clean en zakelijk was maar ik zweer nu bij mijn iPhone.

Maar zou je om kunnen gaan met een BB? Of lag 't puur aan de Nokia?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:17

Dat weet ik niet, ik kon een iphone van mijn broertje overnemen, gratish :P Dus ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 4:19

Fauve schreef:Dat weet ik niet, ik kon een iphone van mijn broertje overnemen, gratish :P Dus ja.
Ja dan zou ik spontaan iPhone-fan zijn Very Happy

Ahh opeens ben ik weer helemaal in tutch met mijn Hollander-with-in...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:03

Trisha schreef: (Blackberry Internet Service) á 17,50€ per maand....
Hoe kom je aan dat bedrag? Ik betaal veel minder namelijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:11

Op sites gekeken; ik betaal ook minder, omdat ik mijn abonnement nog in 2010 heb afgesloten, inmiddels is 't duurder...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 5:12

Trisha schreef:Op sites gekeken; ik betaal ook minder, omdat ik mijn abonnement nog in 2010 heb afgesloten, inmiddels is 't duurder...
Oh, op die manier. Naja, ik ga straks over op Sim-only, de telefoons op Marktplaats etc worden steeds goedkoper.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 6:38

Tris, ik heb 'm nog niet zo lang as you know en ik betaal 11,90pm voor bb internet hoor!

@ TO, kijk eens op studentmobiel.nl (die tip kreeg ik van Trisha) en kijk wat daar de mogelijkheden zijn voor abbo's! Ik had altijd een iPhone, de eerste generatie van de 3G, maar ik vond dat ik voor een 4 veels te veel moest bijbetalen. Misschien dat ik over 2 jaar nog weer overstap naar een iPhone, maar voorlopig ben ik blij met mijn BB Bold!

Overigens laad ik 'm eens per twee dagen op, net zo vaak als mijn iPhone 3G.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: