Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje over Ping, Whatsapp etc

+5
Middleme
Sarah1985
Atelier Madame
Pien
Geluk
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vraagje over Ping, Whatsapp etc  Empty Vraagje over Ping, Whatsapp etc

Bericht  Geluk vr 6 mei 2011 - 1:20

Dames,

Gezien het feit dat mijn sim-only abonnementje bijna is afgelopen én mijn twintig-euro-kostende Samsung het bijna begeeft, ben ik opzoek naar iets nieuws. Iets beters, om precies te zijn.

Gevonden op de Telfortsite: een Iphone 3GS met 250 belminuten en surf&mail voor 17,90 per maand (eerste 9 mnd), daarna 15 maanden voor 35.90

Is dit een goede deal?

En kun je met een Iphone pingen en whatsappen? Ik heb hier totaal geen verstand van namelijk, maar ik heb op dit moment 300 belmin en 1000 smsjes, waarvan ik er maandelijks gemiddeld 280 en 500 gebruik. Ik heb vernomen dat de meeste mensen met BB en Iphone veel minder smsen en bellen, aangezien veel via Ping en Whatsapp gebeurt.

Wie verheldert de situatie even voor me? Ik snap er echt geen biet van namelijk.. laughcry

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje over Ping, Whatsapp etc  Empty Re: Vraagje over Ping, Whatsapp etc

Bericht  Pien vr 6 mei 2011 - 1:27

Op een iPhone kan je sowieso whatsappen... pingen is volgens mij echt alleen op blackberrys. Vergeet alleen niet dat niet iedereen whatsapp heeft. Ik heb van de 20mensen met wie ik herhaaldelijk sms maar 4mensen die ik kan whatsappen...

Ik zou zelf alleen nooit voor de iPhone 3 gaan, aangezien de 4 nieuwer is en volgens mij binnen het half jaar de 5ook komt.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 6 mei 2011 - 1:32