Vraagje whatsapp Iphone
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje whatsapp Iphone
Ik krijg de volgende melding als ik een nieuw whatsappberichtje heb:
Maar bij vrienden zie ik dit (linkse plaatje, de voorvertoning):
Waarom is ie bij mij stom blauw en heb ik niet zo'n zwart vakje met groen icoontje?
Maar bij vrienden zie ik dit (linkse plaatje, de voorvertoning):
Waarom is ie bij mij stom blauw en heb ik niet zo'n zwart vakje met groen icoontje?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Re: Vraagje whatsapp Iphone
misschien omdat jij de nieuwe pop-up-versie hebt en je vrienden de oude (zoals ook in de plaatjes zelf staat beschreven dat 't aan de linkerkant om de oude versie en aan de rechterkant om de nieuwe versie gaat)..?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Nee, ik heb die bovenste.. dat saaie blauwe.. dus niet zo'n pop-up waar je in kan typen (onderste plaatje rechts)
Maar die van mij laat maar 1 melding zien.. Terwijl die andere volgens mij onder elkaar gaat staan. Nu mis ik af en toe nog wel eens een berichtje omdat er 4 tegelijk whatsappen en ik maar 1 melding krijg (van de laatste zeg maar)
Maar die van mij laat maar 1 melding zien.. Terwijl die andere volgens mij onder elkaar gaat staan. Nu mis ik af en toe nog wel eens een berichtje omdat er 4 tegelijk whatsappen en ik maar 1 melding krijg (van de laatste zeg maar)
Feline- Kletskop
Misschien je whatsapp updaten? Die jij nu nog hebt is volgens mij de nog de oude versie... Al is die met dat groene icoontje er ook al wel een half jaar ofzo volgens mij..
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Hoe doe ik dat? Heb deze telefoon sinds 2 maanden.. Had daarvoor al wel whatsapp op m'n HTC. Wil eigenlijk niet al m'n berichten kwijt raken..
Feline- Kletskop
Hm als je de telefoon pas 2 maanden hebt zou daar toch gewoon de nieuwe versie op moeten staan als je die uit de app store hebt gehaald....
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Het bovenste plaatje is Whatsapp op een Iphone en die andere 2 zijn Whatsapp op een Android telefoon.
De rechtse van de onderste is de vernieuwde versie (na update).
ALs je een ander besturingssysteem hebt (android vs. IOS) kan het er ook anders uit zien!
De rechtse van de onderste is de vernieuwde versie (na update).
ALs je een ander besturingssysteem hebt (android vs. IOS) kan het er ook anders uit zien!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Oh, das gewoon toeval Greengrass.. heb niet gelet op de telefoon.. Maar als m'n vrienden hebben zo ongeveer een Iphone en die andere versie, vandaar!
Feline- Kletskop
Haha, toch niet zo handig? Ik weet denk ik hoe het komt! Dat ligt niet aan je whatsapp maar aan je instellingen van je telefoon.
Bij berichtgeving kun je je whatsapp ook instellen, daar kun je kiezen wat voor melding je krijgt. Ik heb het zo staan:
Berichtcentrum: aan.
Toon: 5 recente onderdelen
Meldingsstijl: stroken
badge-appsymbool: aan
geluiden: aan
in toegangsscherm: aan
Bij berichtgeving kun je je whatsapp ook instellen, daar kun je kiezen wat voor melding je krijgt. Ik heb het zo staan:
Berichtcentrum: aan.
Toon: 5 recente onderdelen
Meldingsstijl: stroken
badge-appsymbool: aan
geluiden: aan
in toegangsscherm: aan
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Whatsapp op de Iphone
» Whatsapp vraagje 'laatst gezien'
» Smileys voor Whatsapp Iphone (4)
» Whatsapp downloaden in AppStore (iPhone)
» Vraagje Whatsapp
» Whatsapp vraagje 'laatst gezien'
» Smileys voor Whatsapp Iphone (4)
» Whatsapp downloaden in AppStore (iPhone)
» Vraagje Whatsapp
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: