Whatsapp vraagje 'laatst gezien'
+4
Sugarfall
RYW
Rush
FruttiTutti
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Whatsapp vraagje 'laatst gezien'
Sinds vandaag geeft mijn whatsapp bij bijna niemand meer aan wanneer hij/zij voor het laatst gezien is. Vanochtend deed hij dit nog wel, en in mijn lijst met lopende gesprekken (zo'n 15 stuks) is er nog 1 bij wie het nog wel wordt aangegeven.
Ik kan me niet voorstellen dat de overige allemaal die nieuwe instelling gedaan hebben dat je dat kunt uitschakelen (heb het bij een paar nagevraagd die hadden geen instellingen gewijzigd).
Iemand een idee hoe dit kan? Opzich is het geen ramp natuurlijk, maar vond het altijd wel fijn (ook al werkte het niet altijd even zuiver). Ik heb mn telefoon al opnieuw opgestart en whatsapp geupdate. Ook heb ik bij mijn eigen instellingen gekeken, maar ik zie daar niet die optie om 'laatst gezien' uit te schakelen.
Ik heb een Galaxy S.
Ik kan me niet voorstellen dat de overige allemaal die nieuwe instelling gedaan hebben dat je dat kunt uitschakelen (heb het bij een paar nagevraagd die hadden geen instellingen gewijzigd).
Iemand een idee hoe dit kan? Opzich is het geen ramp natuurlijk, maar vond het altijd wel fijn (ook al werkte het niet altijd even zuiver). Ik heb mn telefoon al opnieuw opgestart en whatsapp geupdate. Ook heb ik bij mijn eigen instellingen gekeken, maar ik zie daar niet die optie om 'laatst gezien' uit te schakelen.
Ik heb een Galaxy S.
FruttiTutti- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Re: Whatsapp vraagje 'laatst gezien'
Storing. Ik heb het ook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ooooh gelukkig dan maar Ik merk dat k het toch regelmatig gebruik!
FruttiTutti- Fluisteraar
Same here, heel fijn! Anders had ik het vandaag zelf gedaan.
Gast- Gast
Nour schreef:Same here, heel fijn! Anders had ik het vandaag zelf gedaan.
Ja, het is nou niet alsof het ook echt klopt, enzo ik ben kennelijk wel eens om 4 uur 's nachts gespot terwijl ik dan echt lig te slapen, en pas stond er bij mijn vriend dat hij voor het laatst gezien was om 11.15 terwijl hij om 11.45 nog een bericht had gestuurd dus mij maakt het niet uit
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het ook, las ergens dat WhatsApp het verwijderd heeft en het dus niet meer terugkomt, maar ik hoop dat dat niet waar is want ik vond het soms wel handig.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Van mij mogen ze het verwijderen. Ik gebruik het ook, maar kan me soms irriteren als ik iets aan iemand vraag, die dat hij/zij geen antwoord geeft terwijl hij/zij volgens die functie wel online is geweest. Al klopt dat ook niet altijd heb ik wel in de gaten.
Gast- Gast
Jaya schreef:Van mij mogen ze het verwijderen. Ik gebruik het ook, maar kan me soms irriteren als ik iets aan iemand vraag, die dat hij/zij geen antwoord geeft terwijl hij/zij volgens die functie wel online is geweest. Al klopt dat ook niet altijd heb ik wel in de gaten.
En dit is dus precies waar ik me aan erger; dat WA opeens een controlemiddel lijkt te zijn geworden. Waarom? Toen je nog alleen sms'te was het toch neem ik aan ook geen ergernis? Ik krijg appjes binnen en dan lees ik het; maar dat wil niet zeggen dat het me op dat moment schikt om meteen te antwoorden. Vandaar dat ik me er ook aan stoor als ik erop word aangesproken of dat er daarna nog een appje/sms/mailtje binnenkomt. Ik vind het bijna stalkerig overkomen en word er een beetje nerveus van.
Gast- Gast
Inderdaad Nour, het kan enorm stalkerig overkomen. Ik was laatst ook met een jongen (die ik dacht wel leuk te vinden) aan het whatsappen en ik kreeg me toch wat over me heen toen ik wel het berichtje las en niet meteen reageerde! "Verwaande *! Ik zie heus wel dat je het gelezen hebt, reageer gewoon!"
Dat was het contact
Conclusie: van mij mogen ze het verwijderen.
Dat was het contact
Conclusie: van mij mogen ze het verwijderen.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Oh ik vind het wel handig. Hoop dat het gewoon een tijdelijke storing is.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nour schreef:Jaya schreef:Van mij mogen ze het verwijderen. Ik gebruik het ook, maar kan me soms irriteren als ik iets aan iemand vraag, die dat hij/zij geen antwoord geeft terwijl hij/zij volgens die functie wel online is geweest. Al klopt dat ook niet altijd heb ik wel in de gaten.
En dit is dus precies waar ik me aan erger; dat WA opeens een controlemiddel lijkt te zijn geworden. Waarom? Toen je nog alleen sms'te was het toch neem ik aan ook geen ergernis? Ik krijg appjes binnen en dan lees ik het; maar dat wil niet zeggen dat het me op dat moment schikt om meteen te antwoorden. Vandaar dat ik me er ook aan stoor als ik erop word aangesproken of dat er daarna nog een appje/sms/mailtje binnenkomt. Ik vind het bijna stalkerig overkomen en word er een beetje nerveus van.
Daarom mag het van mij ook weg. Ik vind het helemaal niet fijn dat ik daarop let, want inderdaad heb je niet altijd de tijd om meteen reageren. Doe ik zelf ook niet. Ik moet wel zeggen dat ik er nog nooit iemand op aangesproken heb.
Gast- Gast
Haha, klopt inderdaad niks van op dit moment: bij mijn man staat dat hij 25 september voor het laatst online is geweest, terwijl we vandaag nog gewhats'appt hebben
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Yeaaaah hij doet het weer gewoon
FruttiTutti- Fluisteraar
ik had het gisteren ook, soms bleef het scherm gewoon helemaal leeg, nu doet hij het weer
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst verstuurde smsje/whatsapp
» Vraagje Whatsapp
» Vraagje over Ping, Whatsapp etc
» Vraagje whatsapp Iphone
» Laatst ontvangen/laatst verstuurde sms
» Vraagje Whatsapp
» Vraagje over Ping, Whatsapp etc