Rekening van Belastingsamenwerking.
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rekening van Belastingsamenwerking.
Mijn vriend en ik hebben een rekening gehad, die we nog nooit gehad hebben.
Het is 177 euro en het gaat over belastingsamenwerking tussen de belasting en het waterschap. Je krijgt dit alleen als in het Rijnland en in andere gemeenten woont. Nou geloof ik dat we niet eens in Rijnland wonen.
We hebben net al een rekening van ruim 300 euro betaalt die ook al bestond uit waterschapsheffing en rioolbelasting. Het wordt gewoon steeds gekker met die Belastingdienst.
Weet iemand misschien wat dit is? Wie kent het?
Het is 177 euro en het gaat over belastingsamenwerking tussen de belasting en het waterschap. Je krijgt dit alleen als in het Rijnland en in andere gemeenten woont. Nou geloof ik dat we niet eens in Rijnland wonen.
We hebben net al een rekening van ruim 300 euro betaalt die ook al bestond uit waterschapsheffing en rioolbelasting. Het wordt gewoon steeds gekker met die Belastingdienst.
Weet iemand misschien wat dit is? Wie kent het?
Gast- Gast
Re: Rekening van Belastingsamenwerking.
Wij hebben dat ook gehad. Het heeft verder niks met de Belastingdienst te maken volgens mij, het zijn gewoon allerlei gemeentelijke heffingen die zijn samengevoegd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maar we hebben laatst al een rekening met alle gemeentelijke heffingen betaald + waterschap + rioolheffing.
Het heet Belastingsamenwerking. Het is iets anders dan de gemeentelijke heffingen.
Het heet Belastingsamenwerking. Het is iets anders dan de gemeentelijke heffingen.
Gast- Gast
Wij krijgen ook altijd 2 rekeningen. 1 van de gemeente en 1 van de waterschapsbelasting en dat heet inderdaad Rijnland of iets in die richting. Wij hebben die al in februari gehad.
catgirl85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 245
catgirl85 schreef:Wij krijgen ook altijd 2 rekeningen. 1 van de gemeente en 1 van de waterschapsbelasting en dat heet inderdaad Rijnland of iets in die richting. Wij hebben die al in februari gehad.
Idem hier
eentje van de gemeente
en eentje van stichtse rijnlanden
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Misschien heb je wat aan deze link?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Soortgelijke onderwerpen
» woz rekening
» Rekening Vodafone???
» Hou jij al rekening met de BTW verhoging?
» Nav: een onbekend bedrag op je rekening
» Hoeveel rekening hou je met elkaar?
» Rekening Vodafone???
» Hou jij al rekening met de BTW verhoging?
» Nav: een onbekend bedrag op je rekening
» Hoeveel rekening hou je met elkaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: