grey's anatomy
+48
Pommes
Pink!
Wennes
BlackPoint
Cow
Enelya
Vancity_girl
Bacio
Vino
Gympie
Penélope
IlikeBali
Clapperdie
JD
SnowWhite
Arwyn
Lejow
Monte
GeKKiE
Esperanza
Tazz
mzcharlotte
Sam
Tiana
Verona
Blond
Isis
Niekske
Mute_
Lonely Goatherd
Yare
TNMN
Jeanette
Dani
Marsy28
Bazinga
Sweety
Davinia
Sarah1985
girli
SuperGrover
Guus
dolfijntje24
Bex
psv-forever
CCC
Happydobby
Filoria
52 plaatsers
Pagina 18 van 23
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Re: grey's anatomy
Happydobby schreef:Stylegirl schreef:Waar downloaden jullie de afleveringen? Is zeker zonder ondertiteling?
Torrents. En die zijn idd zonder ondertiteling.
+1
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Oke, via welke site downloaden jullie ze dan? Heb namelijk wel eens afleveringen gedownload, maar dat was zeer slechte kwaliteit..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Oke, via welke site downloaden jullie ze dan? Heb namelijk wel eens afleveringen gedownload, maar dat was zeer slechte kwaliteit..
isohunt
Edit: ik weet eigenlijk niet we dit soort dingen mogen 'promoten' hier...
Niekske- Kletskop
Ik kijk altijd via:
http://www.free-tv-video-online.me/internet/
http://www.free-tv-video-online.me/internet/
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Spotnet
Alleen ik vind het zóveel fijner kijken mét ondertitels (ben een luie tv kijker ) dus ik wacht nog even tot morgen, hopelijk staat ie er dan op.
Alleen ik vind het zóveel fijner kijken mét ondertitels (ben een luie tv kijker ) dus ik wacht nog even tot morgen, hopelijk staat ie er dan op.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Oke dankjewel ladies!
Tiana- Ratel
Heb net aflevering 2 gezien.. In t begin had ik echt zoiets van
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
JaneDoe schreef:Spotnet
Ik ook.. Zo relaxed
(Is ook een super makkelijk en snel systeem. Ik gebruik het samen met Grabit.. Dan krijg je het binnen als winzip bestandje, even uitpakken en kijken in HD kwaliteit )
Gast- Gast
Zou iemand mij misschien (per pm als het hier niet mag) uit willen leggen hoe Spotnet werkt? Heb het net geïnstalleerd, maar ik moet een provider en account etc invullen. Krijg alleen steeds een foutmelding.
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Zou iemand mij misschien (per pm als het hier niet mag) uit willen leggen hoe Spotnet werkt? Heb het net geïnstalleerd, maar ik moet een provider en account etc invullen. Krijg alleen steeds een foutmelding.
Ja, je moet wel ergens een account hebben waar je via kunt downloaden.
Wij downloaden via Eweka, dat is 7,50 per maand en dan kun je alles goed en compleet binnen halen. Daar maak je dan een account bij aan.
Maar ik download greys nu via Torrents (het programma U torent downloaden) en dan op google: Torent grey's anatomy s09e01 / 02 / 03 intypen, en dan de torent downloaden!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij zitten bij SunnyUsenet voor 37 euro per jaar. Daarmee kun je downloaden via Spotnet.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Sam schreef:Wij zitten bij SunnyUsenet voor 37 euro per jaar. Daarmee kun je downloaden via Spotnet.
Wij zitten ook bij SunnyUsenet.. Iets van €3,- per maand.. (haha ohja ongeveer hetzelfde als dat jullie hebben).
Een Divx bestand (1 aflevering) hebben wij in ongeveer 5 minuten compleet binnen.. En een HD bestand (1 aflevering) duurt ongeveer 10/12 minuten.
Een DVD om te branden (dus 4 afleveringen) doet er meestal 20/25 minuten over om te downloaden.
Gast- Gast
Hmm.. dat is een stuk goedkoper dan eweka
Zo, ik heb aflevering 3 gekeken, even in de spoiler
- Spoiler:
- Vond hem een beetje tegenvallen eigenlijk. Weet niet zo goed waarom. Vond het einde tussen Callie en Arizona wel mooi!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Hmm.. dat is een stuk goedkoper dan eweka
- Spoiler:
Vond hem een beetje tegenvallen eigenlijk. Weet niet zo goed waarom. Vond het einde tussen Callie en Arizona wel mooi!
- Spoiler:
- Eindelijk gebeurde er wat tussen Arizona en Callie.. Dat werd wel tijd.. want dit 'gedoe' vond ik wel weer aardig geweest haha. Ik vond de aflevering verder juist wel leuk.. Weer met Avery en Kepner haha ik vind hun zo leuk samen
Gast- Gast
- Spoiler:
- Avery en April vind ik ook zo leuk. Maar geen idee hoe dat zou moeten gaan werken.
Ik vond het best een leuke aflevering verder. Leuk om niet alleen boze Christina te zien. Zou wel willen dat het weer goedkomt met Owen. Maar ze krijgt vast wat met die baasdude van het ziekenhuis.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik heb ook weer gekeken
- Spoiler:
- Eindelijk een aflevering waar ik geen zakdoekjes bij nodig had, mocht ook wel weer een keer
Ik denk niet dat Yang iets met haar baas gaat krijgen, zou wel heel eentonig worden (hoppen van de ene naar de andere chief/arts). Denk eerder dat ze straks in gaat zien dat ze wel bij Owen hoort en weer terug naar Seattle gaat (nouja, dat hoop ik tenminste). Wat er tussen Arizona en Callie gebeurde vond ik mooi!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb net ook weer gekeken.
- Spoiler:
- Vond het wel een leuke aflevering, Avery en Kepner zat er overduidelijk aan te komen, ben wel benieuwd hoe dat verder loopt. Ik ben ook benieuwd wat er met Christina gaat gebeuren, of ze daar blijft of toch terug naar Seatle gaat. Ik hoop eigenlijk dat ze terugkomt. Ik vond die scene met Calli en Arizona ook erg mooi. En inderdaad goed dat er eindelijk wat gebeurde, want dat gemok van Arizona begon wel een beetje saai te worden.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Esperanza schreef:Ik heb net ook weer gekeken.
- Spoiler:
Vond het wel een leuke aflevering, Avery en Kepner zat er overduidelijk aan te komen, ben wel benieuwd hoe dat verder loopt. Ik ben ook benieuwd wat er met Christina gaat gebeuren, of ze daar blijft of toch terug naar Seatle gaat. Ik hoop eigenlijk dat ze terugkomt. Ik vond die scene met Calli en Arizona ook erg mooi. En inderdaad goed dat er eindelijk wat gebeurde, want dat gemok van Arizona begon wel een beetje saai te worden.
+1
Niekske- Kletskop
Hebben ze op Net5 de volgorde omgedraaid of wat? Ik heb het idee dat ik naar een aflevering zit te kijken die ik vorige week had moeten zien.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja, ik ook!
En verdorie, dat het zo slecht gaat met Arizona ga je toch niet tijdens die operatie zeggen..
Wat is er nou eigenlijk met Sloan gebeurd dan..
En verdorie, dat het zo slecht gaat met Arizona ga je toch niet tijdens die operatie zeggen..
Wat is er nou eigenlijk met Sloan gebeurd dan..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Niekske schreef:Tazz schreef:Er zou vandaag toch weer een nieuwe komen (de derde)? Ik zie nog niks?
die verschijnt dan in Amerika en die kun je dan op vrijdag, vandaag dus, downloaden
Het is nu al zaterdag en ik heb er deze week nog geen gezien? Ben ik nou zo'n zeur?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Er was deze week geen uitzending
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Owwww.... Ik kijk ook al 3 dagen lang wanneer ie nou komt!
Komt dus niet...
Komt dus niet...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Hieronder kun je zien wanneer de aflevering is uitgezonden in Amerika. Weet je ook wanneer je online kunt gaan kijken, scheelt weer wat 'teleurstelling'
http://en.wikipedia.org/wiki/Grey's_Anatomy_(season_9)
http://en.wikipedia.org/wiki/Grey's_Anatomy_(season_9)
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb de nieuwe aflevering al gekeken....
Leuk einde!
Leuk einde!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Pagina 18 van 23 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» greys anatomy
» Grey's Anatomy seizoen 6 -spoiler-
» Grey's Anatomy gemist..........:(
» Nieuwe afleveringen Grey's Anatomy