Sandalen
+3
meisjesmama
Limburg85
Susan
7 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Sandalen
Limburg85 schreef:Dan ga ik toch maar maat 28 bestellen, hopelijk passen die wel want maat 27 van Birckenstocks waren te groot en heb geen zin om weer terug te moeten sturen, ben er een beetje klaar mee.
Inmiddels maat 26 binnen en ook die vind ik iets te krap. Het kan nu maar als zn voeten maar ietsiepietsie groeien, zijn ze al te klein. Ik ga nu maat 27 bestellen. Ze vallen dus wel klein!
Gast- Gast
Elodie schreef:Limburg85 schreef:Dan ga ik toch maar maat 28 bestellen, hopelijk passen die wel want maat 27 van Birckenstocks waren te groot en heb geen zin om weer terug te moeten sturen, ben er een beetje klaar mee.
Inmiddels maat 26 binnen en ook die vind ik iets te krap. Het kan nu maar als zn voeten maar ietsiepietsie groeien, zijn ze al te klein. Ik ga nu maat 27 bestellen. Ze vallen dus wel klein!
O jee, laat ik nou net maat 28 vanmiddag besteld hebben, nou ja vrijdag gelijk passen als hij hier is en hopen dat ze passen. Vind het sneu voor hem als ik ze weer terug moet sturen, vorige keer vond die dat echt niet leuk hij wou ze zo graag houden haha.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Elodie schreef:Limburg85 schreef:Dan ga ik toch maar maat 28 bestellen, hopelijk passen die wel want maat 27 van Birckenstocks waren te groot en heb geen zin om weer terug te moeten sturen, ben er een beetje klaar mee.
Flinke knul is het of niet?
Nee volgens mij valt dat wel mee voor zijn leeftijd, tenminste denk ik haha. Hoe oud is jouw zoontje?
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Limburg85 schreef:Elodie schreef:Limburg85 schreef:Dan ga ik toch maar maat 28 bestellen, hopelijk passen die wel want maat 27 van Birckenstocks waren te groot en heb geen zin om weer terug te moeten sturen, ben er een beetje klaar mee.
Flinke knul is het of niet?
Nee volgens mij valt dat wel mee voor zijn leeftijd, tenminste denk ik haha. Hoe oud is jouw zoontje?
Ik heb er verder ook geen verstand van hoor, van wat gemiddeld is
Mijn zoon wordt over 3 maanden 4 jaar oud.
Hopen dat de sandalen passen. L vindt het nu ook echt niet leuk meer... Ik vind het vooral jammer dat hij er niet al lekker van heeft kunnen genieten. Het mooie weer is vanaf zaterdag ook weer even voorbij.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: