Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sandalen

+3
meisjesmama
Limburg85
Susan
7 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sandalen - Pagina 2 Empty Re: Sandalen

Bericht  Darius vr 6 mei 2011 - 6:07

Ik heb dezelfde Teva's voor mijn zoon als die van Giacomo. Ik lees hier dat sommigen het niet kopen voor alledaagse schoenen (omdat ze minder goed zijn voor voeten?) maar Laurens heeft die dingen misschien 1 of 2 uurtjes per dag aan, als we naar de winkel gaan. Buiten in de tuin loopt hij gewoon op blote voeten. Me dunkt kan zo kort sandalen aan echt geen kwaad.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  -Ieniemienie- vr 6 mei 2011 - 8:20

Ik heb ook de Teva sandaaltjes voor mn dochter.
Sandalen - Pagina 2 Image

En heb voor ik ze kocht verschillende sites, winkelverkoopsters, en mn nichtje (is student orthopedie) en die zeggen allemaal dat die Teva sandalen gewoon goede sandalen voor altijd zijn. Ze hebben een goed voetenbed, hebben flexibele zolen en de bandjes geven genoeg stevigheid.

Dus hoezo kunnen ze niet voor de hele dag vinden jullie?
Ik vind dat erg belangrijk, dus als het blijkt dat ze echt slecht zijn, ga ik voor nog andere sandalen kijken..

-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan vr 6 mei 2011 - 8:42

Ik denk niet dat Teva's slecht zijn, ik vind leren sandaaltjes gewoon leuker.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 8:49

Ik denk niet dat Teva's slecht zijn maar persoonlijk zou ik ze niet te hele dag aantrekken zo ook niet naar school omdat ik ze minder 'gekleed' vind dan mooie leren sandaaltjes maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 6 mei 2011 - 8:52

Mama_van2 schreef:Ik denk niet dat Teva's slecht zijn maar persoonlijk zou ik ze niet te hele dag aantrekken zo ook niet naar school omdat ik ze minder 'gekleed' vind dan mooie leren sandaaltjes maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Ben ik het helemaal meer eens.
Ik ga ook eerder voor leren snadaaltjes.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Darius vr 6 mei 2011 - 18:10

Ben het eens met wat ieniemienie zegt. Maar het is dus een kwestie van smaak.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer vr 6 mei 2011 - 19:42

Darius schreef:Ben het eens met wat ieniemienie zegt. Maar het is dus een kwestie van smaak.
Klopt. Al zou ik het bij een jongen sneller aandoen dan bij een meisje.
Ik vind ze bij een meisje niet mooi staan onder rokjes en jurkjes. Wel weer onder capribroekjes. Maar aangezien ze hier veel jurkjes en rokjes heeft koop ik ze ook niet.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Darius vr 6 mei 2011 - 20:29

Ik vind sowieso dat er voor meisjes leukere schoenen en sandalen zijn dan voor jongens. Maar die teva's met aardbeien zien er wel schattig uit.

Overigens vind ik sandalen idd ook alleen maar leuk onder capri of korte broeken. Donderdagmorgen op L zijn verjaardag was het nog wat fris eerst (hij kreeg toen die sandalen dus) en toen had hij de sandalen aan onder een lange broek. Dat was een hoog geitewollensok gehalte!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 6 mei 2011 - 21:28

S.enna heeft nu ook ieder jaar teva's aangekregen maar dan naar het strand/op vakantie/dagje weg/buiten spelen omdat ze zoooo makkelijk zijn om schoon te maken je kan ze zelfs in de wasmachine stoppen. Voor netjes heeft ze leren sandalen en roze lak birkenstocks.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne vr 6 mei 2011 - 21:55

Mama_van2 schreef:S.enna heeft nu ook ieder jaar teva's aangekregen maar dan naar het strand/op vakantie/dagje weg/buiten spelen omdat ze zoooo makkelijk zijn om schoon te maken je kan ze zelfs in de wasmachine stoppen. Voor netjes heeft ze leren sandalen en roze lak birkenstocks.
+1, ik zal ze bij N. ook aantrekken op zulke dagen. Voor netjes of over een tijdje voor naar school vind ik Teva's dan weer minder geschikt. Dat is inderdaad een kwestie van smaak.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 21:27

Die Develab sandalen dus besteld..zijn ze te klein en hebben de maat groter niet... Twisted Evil best vermoeiend sandalen online bestellen Wink

Die aardbei Teva's zijn wel leuk. Als ik weer geld heb, dan koop ik waarschijnlijk ook wel Teva's voor mn zoon. Toch wel handig straks op vakantie ook. Hoe vallen ze?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 21:46

Mama_van2 schreef:Ik denk niet dat Teva's slecht zijn maar persoonlijk zou ik ze niet te hele dag aantrekken zo ook niet naar school omdat ik ze minder 'gekleed' vind dan mooie leren sandaaltjes maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Dat duurt voor ons nog even smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:24

Maar Teva's zijn dus wel goed voor de voetjes?

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 8 mei 2011 - 23:40

Volgens mij is er niks mis met Teva's.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan zo 8 mei 2011 - 23:40

Elodie schreef:Die Develab sandalen dus besteld..zijn ze te klein en hebben de maat groter niet... Twisted Evil best vermoeiend sandalen online bestellen Wink

Balen! Waar had je ze besteld? Hebben ze die grotere maat niet ergens anders?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 zo 8 mei 2011 - 23:43

[quote="Susan"]
Elodie schreef:Die Develab sandalen dus besteld..zijn ze te klein en hebben de maat groter niet... Twisted Evil best vermoeiend sandalen online bestellen Wink

Hoe vallen de sandalen? Klein, normaal of groot?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:43

Het enige nadeel wat ik met Teva's op mijn werk merk, is dat het klitteband al vrij snel los kan laten (het stofje met het motief laat dan los van de klitteband) of gewoon helemaal niet meer 'plakt'. En, als de maat niet goed is, floepen de kleinste teentjes geregeld onder het bandje door.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:52

Susan schreef:

Balen! Waar had je ze besteld? Hebben ze die grotere maat niet ergens anders?

Had ze bij O'moda besteld en nu een nieuwe bestelling geplaatst bij Shoehoo. Betaal nu trouwens maar 40euro, zijn wel nog iets donkere bruine..dus ben benieuwd.

Limburg85, maat 25 was dus te klein (zat al tegen de voorkant met zn tenen) terwijl de birkenstocks in die maat te groot waren, maar die vallen dus ruim. Ik heb nu maat 26 besteld. Allstars heeft mn zoon in maat 25 maar volgens mij vallen die ook ruim? Conclusie: ik denk dat ze dus vrij normaal vallen;) iig niet groot.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer zo 8 mei 2011 - 23:52

Elodie schreef:Nee, ik bedoel deze: http://www.mooieschoenen.nl/nl/develab-2339-d-white-wit/g100/p163491/
Zijn er ook in het roze, maar ik vind ze in het wit ook zoooo schattig! Maar misschien moet ik je hier helemaal niet op wijzen, haha.

Ow en nu zie ik dat ze alleen de roze in het klein hebben.

S. heeft deze gepast. Ben er helemaal verliefd op maar helaas blijkt ze een smalle voet te hebben.
Hebben de schoen uiteindelijk niet genomen omdat het bij de hiel niet helemaal aansloot. Dus onze zoektoch gaat verder.
Maar volgens mij valt Devalab wel klein volgens mij dus hopen dat ze passen
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 23:55

Bruintje Beer schreef:
Elodie schreef:Nee, ik bedoel deze: http://www.mooieschoenen.nl/nl/develab-2339-d-white-wit/g100/p163491/
Zijn er ook in het roze, maar ik vind ze in het wit ook zoooo schattig! Maar misschien moet ik je hier helemaal niet op wijzen, haha.

Ow en nu zie ik dat ze alleen de roze in het klein hebben.

S. heeft deze gepast. Ben er helemaal verliefd op maar helaas blijkt ze een smalle voet te hebben.
Hebben de schoen uiteindelijk niet genomen omdat het bij de hiel niet helemaal aansloot. Dus onze zoektoch gaat verder.
Maar volgens mij valt Devalab wel klein volgens mij dus hopen dat ze passen

Jammer!

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 0:00

@Elodie, dan heeft hij dus dezelfde maat nodig als Ezra. Dat is weer het nadeel van online kopen, dat je niet even kan passen. Wij gaan altijd naar Wicor Telkamp in Maarssen, de winkel die hoort bij www.mooieschoenen.nl en dan moeten ze de schoenen toch altijd maar even passen, al vinden ze het niet leuk. Ze hebben daar ontzettend veel keuze, dus we verwachten altijd wel dat we daar iets vinden en dus niet winkel in, winkel uit hoeven.

@Bruintje Beer, dat is ook jammer, dat het dan niet past door de vorm van haar voet. Yrsa heeft van die kleine, compacte voetjes, dus een hoge wreef en daardoor passen sommige schoentjes ook niet goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Limburg85 ma 9 mei 2011 - 0:00

Dan ga ik toch maar maat 28 bestellen, hopelijk passen die wel want maat 27 van Birckenstocks waren te groot en heb geen zin om weer terug te moeten sturen, ben er een beetje klaar mee.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Bruintje Beer ma 9 mei 2011 - 0:02

Ik baal er ook best wel van eigenlijk. Want nu ben je aangewezen op bepaalde merken die smal vallen maar wat als je die niet leuk vindt... Pff moeilijk..

Morgen gaan we weer op pad.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 0:05

Misschien kun je die van Shoesme proberen, die lijken er een beetje op.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 0:11

Limburg85 schreef:Dan ga ik toch maar maat 28 bestellen, hopelijk passen die wel want maat 27 van Birckenstocks waren te groot en heb geen zin om weer terug te moeten sturen, ben er een beetje klaar mee.

Flinke knul is het of niet? smile

Susan, ja dat is eigenlijk natuurlijk ook veel beter. Hij moet het misschien ook maar eens leren..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: