Sandalen
+3
meisjesmama
Limburg85
Susan
7 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Sandalen
Ik word gek van de zoektocht naar goede sandalen! En mijn zoon wordt gek als ik met hem een schoenenwinkel in loop dus zoek online. Vorig jaar had hij deze van Develab.. maar om nu weer dezelfde te kopen..
Verder had ik Birkenstocks besteld maar deze zijn te groot. Vallen deze groot uit?? En een kleinere maat kan ik niet vinden.
Iemand enig idee waar ik iets vergelijkbaars kan bestellen?
Verder had ik Birkenstocks besteld maar deze zijn te groot. Vallen deze groot uit?? En een kleinere maat kan ik niet vinden.
Iemand enig idee waar ik iets vergelijkbaars kan bestellen?
Gast- Gast
Re: Sandalen
Ezra heeft dit jaar die donkerbruine van Develab. Vorig jaar had hij lichtbruine van Kickers en het jaar daarvoor donkerbruine van BoBell. Ik vind zulke sandalen echt ideaal, zou in jouw geval denk ik wel gewoon weer die van Develab bestellen. Het is al moeilijk genoeg om dat soort jongenssandaaltjes te vinden.
Ik zou kijken op www.mooieschoenen.nl, daar hebben ze vrij veel.
Ik zou kijken op www.mooieschoenen.nl, daar hebben ze vrij veel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat zijn wel gewoon goede sandalen, eigenlijk ook wel handiger omdat hij deze zelf aan kan doen. Ik had al op die site gekeken en ze hebben ze maar t/m maat 24. Aargh!
Gast- Gast
Oh, dan zijn de grotere maten zeker uitverkocht. Ze hadden ze ook in meerdere kleuren, die zie ik ook niet meer.
Welke maat zoek je?
Welke maat zoek je?
Susan- Lady Post-a-lot
Op Omoda hebben ze nog maat 25, 27, 28 en 29, op Shoehoo.nl hebben ze ze in het lichtbruin in maat 26.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik denk maat 25. Birkenstock maat 25 is te groot maar van Develab had hij vorig jaar maat 24.
Oh en ik zie dat ze bij O'moda ze hebben in 25. Maar niet in het grijs. Best jammer om 2 jaar achterelkaar dezelfde te kopen.
Jongens sandalen zijn lastig he?!
edit: had je reactie nog niet gelezen;) bedankt voor het kijken!
Oh en ik zie dat ze bij O'moda ze hebben in 25. Maar niet in het grijs. Best jammer om 2 jaar achterelkaar dezelfde te kopen.
Jongens sandalen zijn lastig he?!
edit: had je reactie nog niet gelezen;) bedankt voor het kijken!
Gast- Gast
Bij Shoehoo.nl hebben ze blauwe in maat 25. Ze zijn alleen wel erg blauw, maar goed, misschien ligt dat aan de foto, die bruine staan er ook niet zo mooi op. Op Omoda zien die blauwe er wel minder fel uit, eerder een beetje mauve.
Jongenssandalen zijn inderdaad lastig, ik vind ze meestal veel te grof.
Jongenssandalen zijn inderdaad lastig, ik vind ze meestal veel te grof.
Susan- Lady Post-a-lot
Ow heb je die witte gezien, met bloemetjes? Die zijn zo leuk voor je dochter
Kom er net achter dat L. vorig jaar de licht bruine had, dus doe nu maar de donker bruine. Ik vind die blauwe ook minder mooi.
Kom er net achter dat L. vorig jaar de licht bruine had, dus doe nu maar de donker bruine. Ik vind die blauwe ook minder mooi.
Gast- Gast
Op welke site bedoel je?
Yrsa heeft Indianensandaaltjes met kraaltjes van Naturino, die zijn ook zo schattig. Ik moet me zo inhouden om die roze met bloemetjes van Shoesme erbij te kopen.
Yrsa heeft Indianensandaaltjes met kraaltjes van Naturino, die zijn ook zo schattig. Ik moet me zo inhouden om die roze met bloemetjes van Shoesme erbij te kopen.
Susan- Lady Post-a-lot
Oh je bedoelt die van Develab op Omoda? Die zijn inderdaad geweldig! Ze zijn alleen wel met een dingetje tussen haar tenen, dat lijkt me nooit zo lekker zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
Nee, ik bedoel deze: http://www.mooieschoenen.nl/nl/develab-2339-d-white-wit/g100/p163491/
Zijn er ook in het roze, maar ik vind ze in het wit ook zoooo schattig! Maar misschien moet ik je hier helemaal niet op wijzen, haha.
Ow en nu zie ik dat ze alleen de roze in het klein hebben.
Zijn er ook in het roze, maar ik vind ze in het wit ook zoooo schattig! Maar misschien moet ik je hier helemaal niet op wijzen, haha.
Ow en nu zie ik dat ze alleen de roze in het klein hebben.
Gast- Gast
Die zijn inderdaad leuk ja!
Yrsa heeft nu deze:
http://www.mooieschoenen.nl/nl/naturino-falcotto-138-bruin-combi/g100/p156088/
Ik vind ze helemaal bij haar passen omdat ze een tintje heeft en grote bruine ogen. Ze lijken me ook heel lekker zitten. Deze van Shoesme vind ik ook geweldig, maar die zijn er niet meer in haar maat:
http://www.mooieschoenen.nl/nl/shoesme-cr100749-c-new-fuchsia/g100/p167868/
Yrsa heeft nu deze:
http://www.mooieschoenen.nl/nl/naturino-falcotto-138-bruin-combi/g100/p156088/
Ik vind ze helemaal bij haar passen omdat ze een tintje heeft en grote bruine ogen. Ze lijken me ook heel lekker zitten. Deze van Shoesme vind ik ook geweldig, maar die zijn er niet meer in haar maat:
http://www.mooieschoenen.nl/nl/shoesme-cr100749-c-new-fuchsia/g100/p167868/
Susan- Lady Post-a-lot
Die zijn leuk!! Ik wil ook een dochter al zie ik dat dat niet goed is voor je portemonnee.
Gast- Gast
Ik heb ook de sandalen van Birkenstock voor S. besteld, net gepast en ze zijn ook te groot en ik had al een maat kleiner besteld, gelukkig hebben ze zijn maat nog wel dus ga ze nu maar terug sturen en nieuwe bestellen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik heb mijn volwassen birkenstocks ook een maat kleiner. Anders schoof ik helemaal heen en weer in het voetenbed. Bij een maat kleiner paste ik er perfect in.
Gast- Gast
Ik heb deze voor mijn zoontje, van Teva:
Ideaal! Kan ze gewoon afspoelen onder de kraan en ze zijn binnen no time weer droog.
Ideaal! Kan ze gewoon afspoelen onder de kraan en ze zijn binnen no time weer droog.
Gast- Gast
Elodie schreef:Die zullen vast heel handig zijn, maar ik vind dat niet iets voor elke dag.
Oh, dat kan prima hoor! Ze zijn stevig genoeg. Maar kan me voorstellen dat je iets anders zoekt. Hoe oud is je zoon?
Gast- Gast
Het lijkt me wel echt ideaal voor erbij. Mijn zoon is over een paar maanden vier jaar.
Gast- Gast
Bij dolcis hebben ze hele leuk sandalen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik heb ook Teva's voor N. en zal ze elk jaar weer opnieuw kopen voor de zomer. Ideale sandalen om bijvoorbeeld mee naar het strand/water te gaan, het bos, om haar lekker op te laten spelen, om wandelingetjes mee te maken en om mee te nemen op vakantie. Nu heeft N. ze eigenlijk alleen nog maar in de kinderwagen aan zal er dit jaar misschien nog niet op lopen, maar de jaren erna zal ik deze altijd voor haar kopen.
Echter zou ik nog wel wat andere paar sandalen/schoenen willen voor 'gewoon' en voor net. Vind Teva's ook niet echt alledaagse schoenen.
Echter zou ik nog wel wat andere paar sandalen/schoenen willen voor 'gewoon' en voor net. Vind Teva's ook niet echt alledaagse schoenen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Voor in het water hebben ze van die surfschoentjes, daar zijn die leren sandaaltjes inderdaad niet voor geschikt.
Susan- Lady Post-a-lot
Wat zijn die bovenste sandalen in je eerste post leuk zeg, als ik een zoon zou hebben zoe ik die kopen.
Gast- Gast
Ons probleem is dus weer dat wij sandalen lelijk vinden. Ik ben nog nooit een sandaal tegen gekomen die ik enigszins leuk en mooi vond. Hier lopen ze dan ook gewoon op goede slippers en op zomerschoentjes. Thuis lopen ze altijd op blote voeten.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Soepele sandalen
» Sandalen
» Nav Sandalen / zomerschoenen
» kipling sandalen
» alternatief voor sandalen
» Sandalen
» Nav Sandalen / zomerschoenen
» kipling sandalen
» alternatief voor sandalen