Nav Sandalen / zomerschoenen
+3
Susan
Lindsya
Diese
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nav Sandalen / zomerschoenen
Naar aanleiding van het andere topic... Wat vinden jullie leuke zomerschoentjes/sandaaltjes voor jonge kindjes?
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Nav Sandalen / zomerschoenen
Toen mijn zoontje nog kleiner was droeg die Nike sandaaltjes, vond ik altijd heel leuk. Nu is die een stukje ouder en draag die Birkenstock sandalen.
Laatst aangepast door Lindsya op zo 4 maa 2012 - 9:36; in totaal 2 keer bewerkt
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Voor Ezra bruine leren sandalen, een beetje klassiek/Italiaans. Dit jaar krijgt hij denk ik weer sandalen van Develab, net als vorig jaar. Als gewone schoenen had hij vorig jaar zwarte suède Vans.
Yrsa had vorig jaar een soort Indianensandaaltjes van Naturino, die waren erg leuk, dit jaar ga ik denk ik voor roze leren sandaaltjes met bloemetjes, bijvoorbeeld van Clic, Shoesme of Develab, ik moet ze nog gaan uitzoeken. Als gewone schoenen had ze vorig jaar lavendel ballerina's van Clarks.
Yrsa had vorig jaar een soort Indianensandaaltjes van Naturino, die waren erg leuk, dit jaar ga ik denk ik voor roze leren sandaaltjes met bloemetjes, bijvoorbeeld van Clic, Shoesme of Develab, ik moet ze nog gaan uitzoeken. Als gewone schoenen had ze vorig jaar lavendel ballerina's van Clarks.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
L had teva's vorig jaar. Ideaal, je spoelt ze zo onder de kraan af als ze vies zijn.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind Birckenstocks ook het leukst tot nu toe. Maar ik kan me voorstellen dat de zool idd nog te stug is. Wat ik zo snel zie beginnen ze pas bij mt 24. Nog een jaartje wachten en op zoek naar wat anders. Ik heb nog even
Diese- Prater
Ik vind Birckenstocks ook leuk! Alleen denk ik niet dat ze die voorlopig krijgt, zo geweldig zijn ze niet voor voetjes die nog volop in ontwikkeling zijn. Geen idee wat het dan wel gaat worden, ik ben nog een beetje inspiratieloos Ze moeten in elk geval goed voor de voetjes zijn, maar als het kan ook nog wel een beetje leuk zijn.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Diese schreef:
Ik vind Birckenstocks ook het leukst tot nu toe. Maar ik kan me voorstellen dat de zool idd nog te stug is. Wat ik zo snel zie beginnen ze pas bij mt 24. Nog een jaartje wachten en op zoek naar wat anders. Ik heb nog even
Ik denk dat ze voor jonge kinderen te stug zijn. Misschien kan je kijken van het merk kipling, ik weet niet hoe die zool is. Die heeft ook kleinere maatje geloof ik.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
ik wil voor D. teva's kopen.
verder weet ik het nog niet, ik vind van die schoentjes met een open stuk in het midden wel leuk maar niet met sokken en dichte schoentjes zijn misschien weer te warm dus ik ga nog op zoek.
verder weet ik het nog niet, ik vind van die schoentjes met een open stuk in het midden wel leuk maar niet met sokken en dichte schoentjes zijn misschien weer te warm dus ik ga nog op zoek.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik wil voor de Birckenstocks gaan maar denk dat haar voetje daar te smal voor is. Voig jaar was het ook drama om leuke sandaaltjes te vinden voor vanwege haar smalle voet.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Lindsya schreef:Diese schreef:
Ik denk dat ze voor jonge kinderen te stug zijn. Misschien kan je kijken van het merk kipling, ik weet niet hoe die zool is. Die heeft ook kleinere maatje geloof ik.
Kipling''s zijn inderdaad vanaf maat 21. Maar eens in het echt gaan bekijken tzt. Denk dat die zool ook te stug is.
Bovenstaande ook wel aardig (-ster), en Develab heeft volgens mij ook wel leuken. Dat merk kende ik nog niet.
Diese- Prater
Wij kopen vaak hier schoenen:
www.mooieschoenen.nl
en
www.zero2twelve.nl
Meestal gaan we dan echt naar de winkel toe, we bestellen niet online, maar je kunt online wel vast de collectie bekijken.
www.mooieschoenen.nl
en
www.zero2twelve.nl
Meestal gaan we dan echt naar de winkel toe, we bestellen niet online, maar je kunt online wel vast de collectie bekijken.
Susan- Lady Post-a-lot
@Susan. Dank je wel voor de links! Die bovenste heeft veel keuze zeg! Ik zou het alleen ook niet online kopen, en de winkel is te ver weg. De onderste link was alleen van kinderkleding?
Diese- Prater
Oh, dat is wel raar, want er is ook een schoenenwinkel van Zero2Twelve, maar blijkbaar staat de collectie daarvan niet online.
Susan- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Zomerschoenen
» Zomerschoenen jongens
» Zomerschoenen - ballerina´s
» wat voor zomerschoenen heb jij?
» Show je zomerschoenen!
» Zomerschoenen jongens
» Zomerschoenen - ballerina´s