eerst hoektanden?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
eerst hoektanden?
Hallo allemaal,
N. kreeg met 7 maanden de onderste twee tandjes in een keer! Heel fijn!
Nu komt er weer een tandje, en zou verwachten de bovenste.
Nu is hij een hoektand boven!! Dat is toch vreemd?? Je zou denken dat eerst de middelste twee tandjes doorkomen.
Maar nee dus...
Hebben er meer dat meegemaakt???
N. kreeg met 7 maanden de onderste twee tandjes in een keer! Heel fijn!
Nu komt er weer een tandje, en zou verwachten de bovenste.
Nu is hij een hoektand boven!! Dat is toch vreemd?? Je zou denken dat eerst de middelste twee tandjes doorkomen.
Maar nee dus...
Hebben er meer dat meegemaakt???
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Re: eerst hoektanden?
Bij Yenthe kwam eerst tandje 1 beneden door, 2e tandje ernaast nu ook iets..en dan zien we in ene een kies? Ook zo'n rare combi..
Gast- Gast
whaha! Dat is zeker ook vreemd...
Beetje vreemd, maar wel lekker zullen we maar zeggen!
Heeft ze er last van??
Beetje vreemd, maar wel lekker zullen we maar zeggen!
Heeft ze er last van??
holaagirl- Prater
Totaal NIET..ze lacht super veel is juist super vrolijk, eerst had ze 1x per dag een normale poepluier nu 2 of 3x, maar dat zou wel door de groente komen die ze nu ook krijgt, maar nee geen directe klachten omtrend tandjes...
Ja, SUPER veel kwijlen..en bij jullie?
Ja, SUPER veel kwijlen..en bij jullie?
Gast- Gast
Ja...Hij meut veel, zeuren...Waar hij normaal heerlijk kan spelen, gaat íe nu snel zeuren en wil hij bij mama.
Kwijlt als een gek, echt ALLES is doorweekt.
Poept meer, uitslag op zijn gezicht en lijfje...
Slaapt overdag slecht en komt snachts ook paar keer ( en ook weer voor een voeding)!
Dus ja...hoop dat dit snel doorzet!
Kwijlt als een gek, echt ALLES is doorweekt.
Poept meer, uitslag op zijn gezicht en lijfje...
Slaapt overdag slecht en komt snachts ook paar keer ( en ook weer voor een voeding)!
Dus ja...hoop dat dit snel doorzet!
holaagirl- Prater
Het tweede zoontje van mijn vriendin kreeg als eerste zijn 2 bovenste hoek tanden, dat zag er grappig uit. Ondertussen is hij 11 maanden en heeft hij 10 tanden.
Gast- Gast
Wow..ik hoop niet dat Yenthe dat straks krijgt..maargoed we zullen zien..hihi..hoop dat het snel door zet en dat het dan weer de goeie kant op gaat bij jullie!
Gast- Gast
@mama van 2:
Het zag er wel grappig uit? haha gelukkig maar, lijkt me een vreemd gezicht!! Ach, we zien het wel..
Maar nu al 10 tanden? Dan is het wel opgeschoten!
Hopelijk gebeurt dat hier dan ook!!
Het zag er wel grappig uit? haha gelukkig maar, lijkt me een vreemd gezicht!! Ach, we zien het wel..
Maar nu al 10 tanden? Dan is het wel opgeschoten!
Hopelijk gebeurt dat hier dan ook!!
holaagirl- Prater
Mama_van2 schreef:Het tweede zoontje van mijn vriendin kreeg als eerste zijn 2 bovenste hoek tanden, dat zag er grappig uit. Ondertussen is hij 11 maanden en heeft hij 10 tanden.
net een klein vampiertje
Hier zijn al een paar maanden de twee onderste voortandjes door en het lijkt erop dat het rechter onderhoektandje aan het doorkomen is, boven zie en voel ik ook nog niets.
Gast- Gast
Ja zo zag hij er ook uit haha was echt een heel grappig gezicht met alleen boven 2 hoektanden. Ondertussen heeft hij er 6 boven en 4 onder gekregen.
Gast- Gast
Hier kregen ze ook eerst de hoektanden boven en daarna pas twee voortanden. Bij I. zijn tandje 9 en 10 onderweg en ik meende ook een kies te voelen, maar mocht niet meer voelen, dus ben er niet zeker van...maar wat een kwijlen weer zeg en dan is de arme schat ook nog eens verkouden.
Gast- Gast
Owwwww, bij jou ook al Coco, en ik maar denken dat ik een vreemd kind had!! Hahaha!
Het is dus niet heel raar, als ik het goed begrijp???
Ze komen dan wat later?! Niet dat hij voor altijd met een gat blijft zitten.
Ja, ik mag dus ook niet voelen of kijken, maar bij het lachen zie ik het soms!
En dan ook nog verkouden? ahh....dubbel zielig!!
het is een leed!! die tandjes...Voor ons en de babbies!!
Het is dus niet heel raar, als ik het goed begrijp???
Ze komen dan wat later?! Niet dat hij voor altijd met een gat blijft zitten.
Ja, ik mag dus ook niet voelen of kijken, maar bij het lachen zie ik het soms!
En dan ook nog verkouden? ahh....dubbel zielig!!
het is een leed!! die tandjes...Voor ons en de babbies!!
holaagirl- Prater
Leed is het idd en uitgerekend nu, nu er voor het eerst een paar dagen goed geslapen werd.
Maar hij is nu wel heel zielig, hij is niet eerder verkouden geweest en toen hij zijn eerste snotterbel had paar dagen geleden wist hij echt niet wat hem overkwam, hij kwam echt vliegensvlug naar me toe gekropen, keek me echt aan van mama help mij! En moest ervan huilen. Zo zielig. En dan die tanden, hij heeft er echt heel veel last van altijd. N. eigenlijk helemaal niet.
Volgens mij wel normaal hoor. De voortanden kwamen bij beiden zo'n 2,5/3 weken nadat dat de hoektanden erdoor waren. Zou wat zijn, altijd zonder voortanden. :o
Maar hij is nu wel heel zielig, hij is niet eerder verkouden geweest en toen hij zijn eerste snotterbel had paar dagen geleden wist hij echt niet wat hem overkwam, hij kwam echt vliegensvlug naar me toe gekropen, keek me echt aan van mama help mij! En moest ervan huilen. Zo zielig. En dan die tanden, hij heeft er echt heel veel last van altijd. N. eigenlijk helemaal niet.
Volgens mij wel normaal hoor. De voortanden kwamen bij beiden zo'n 2,5/3 weken nadat dat de hoektanden erdoor waren. Zou wat zijn, altijd zonder voortanden. :o
Gast- Gast
Hier had ze eerst de ondertandje en boven kwamen ook eerst de hoektanden. Ik vond het ook vreemd maar komt regelmatig voor.
Ze heeft nu al een mooi gebitje met ook voortandjes
Ze heeft nu al een mooi gebitje met ook voortandjes
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
hoektanden hier juist het laatst, maar hij kreeg bovenin als eerste (dus nog helemaal geen tanden boven) twee kiezen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ja S. heeft dat ook. De eerste 2 waren de middelste onder. En de tweede en derde waren de hoektanden boven. Nu beginnen de 2 tandjes onder langs de middelste, de middelste boven en 2 kiesjes onder. We vonden het al zo raar dat hij de laatste tijd wat minder sliep. Maar als er 6 tanden en kiezen tegelijk aan het doorkomen zijn snap ik dat ook wel
Gast- Gast
Jens zijn eerste tandje was boven en dan het tandje naast de hoektand. Dat zag er ook echt heel gek uit haha, ook net een vampiertje.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wat komt er als eerst in je op ...
» eerst los staan, of eerst los lopen?
» Eerst voorwoord of eerst inhoudsopgave?
» Vandaag voor het eerst ...
» tomaten eerst ontvellen?
» eerst los staan, of eerst los lopen?
» Eerst voorwoord of eerst inhoudsopgave?
» Vandaag voor het eerst ...
» tomaten eerst ontvellen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: