Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

+7
Flemy
Bruintje Beer
Tinkie
blauwwitrood
Domingo
Liadan
xDebbiex
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 20:26

Hey Debbie, leuk je hier weer te zien! Wat erg dat het bij jullie ook nog steeds niet is gelukt. Ik keek laatst nog op je site, was al benieuwd hoe het met je ging. Veel sterkte en succes met alles en ik blijf je volgen hoor! (weet niet of je weet wie ik ben.. ik ken je van de 'oude garde' Wink )

X

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  sheila123 wo 8 dec 2010 - 21:17

Ik had mezelf voorgenomen geen account aan te maken maken op het nieuwe forum maar nu lees ik dit berichtje dus kon nu niet meer achterblijven! :P Debbie,lieverd wat leuk dat je weer mee komt kletsen hier op et forum en ik hoop dat jullie kinderwens snel in vervulling mag gaan! 2011 word jullie jaar!

Liefs sheila123
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 21:24

Debbie ook ik vroeg me wel eens af hoe het er nu voor stond bij jullie.
Ik vind het echt jammer dat jullie wens nog niet in vervulling is gegaan.
Hoop echt voor jullie dat 2011 jullie jaar word en het lange wachten beloond word.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 23:05

Ookal ken ik je niet van het vorige forum, toch wil ik je heel veel sterkte wensen met alles en hoop dat 2011 jullie jaar mag worden!

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Flemy do 9 dec 2010 - 2:01

Haha je de mensen die mij persoonlijk kennen weten wel waar Flemy voor staat :P Maar dat is verder geen geheim hoor, post de namen ook gewoon hier.
Ik wilde nog zeggen, ik zie aan je onderschrift dat je er nog een Ragdoll bij hebt!! Very Happy Wat gaaf joh, gewoon 3 van die prachtige beestjes..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  blauwwitrood do 9 dec 2010 - 2:56

xDebbiex schreef: Blauwwitrood: Jaa doen we echt een keer afspreken en snap precies wat je voelt meis het beseffen gaat gewoon haast niet hug Is er voor jullie wel kans op een wonder of helemaal niet?

Tja, er is maar 1 goed zaadje nodig voor bevruchting Wink Dus er is natuurlijk altijd nog een kans, maar die is wel ontzettend klein. Als je al nagaat dat we na 1 matige, 4 toppers en 2 cryo's nog steeds niet zwanger zijn, dan zal het op de natuurlijke manier ook wel ontzettende moeilijk gaan worden Sad Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet...
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  CareBear vr 10 dec 2010 - 4:31

Debbie: Zie je berichtje nu pas Very Happy En ik hoop natuurlijk ook voor jullie dat het een keer raak mag zijn. Maar dat wist je al Very Happy

Bruintje Beer: Wie is u dan Question



CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex vr 10 dec 2010 - 21:29

[b] Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve berichten ik was helemaal verbaasd dat er nog zoveel gereageerd werd door bekende en onbekende zoo lief allemaal doet ons echt goed Very Happy Ik hoop voor iedereen bij wie het nog niet is gelukt een kindje te krijgen of nog bezig ermee zijn dat het voor iedereen gaat lukken. Een onvervulde kinderwens hebben is gewoon heel moeilijk.
Echt heel erg bedankt allemaal vind het echt geweldig al die lieve reactie's straks mijn mams even laten lezen cheers
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Bruintje Beer vr 10 dec 2010 - 23:10

Carebear:Ik was Zuster Klivia en voordat was ik Diantje82
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Wennes za 11 dec 2010 - 23:25

Debbie, ik heb toen ook met jou in het topic gezeten.
Wat jammer dat het nog niet gelukt is! Het is jullie zo gegunt!
Ik hoop dat 2011 een prachtig jaar voor jullie gaat worden. Veel sterkte meid.
hug
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 4:09

Lieve Debbie,

wat vervelend om te lezen dat het nog steeds niet gelukt is. Ik hoop dat jullie wens toch nog in vervulling zal mogen gaan!

Liefs Tea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. - Pagina 2 Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum