Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

+7
Flemy
Bruintje Beer
Tinkie
blauwwitrood
Domingo
Liadan
xDebbiex
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 6:54

Hallo Lieve Meiden,
Ik hoorde van Carebear dat er heel wat meiden na mijn gevraagd hadden ook nog op het oude forum dus dacht laat ik eens mee verhuizen en wat van me horen. Ik ben een lange tijd niet meer geweest op het forum omdat we allerlei tegenslagen hadden betreft het zwanger worden. Maar voor de meiden die na zo een tijd nog na me hebben gevraagd wil ik toch even reageren wel zo netjes vond het ontzettend lief en fijn om te horen dat er nog aan ons gedacht werd. Ik ben inmiddels 4 jaar pilvrij. We hebben 4 iui behandelingen ondergaan en 3 ivf behandelingen gehad waarbij alle 3 de keren 2 mooie embryo's zijn teruggeplaatst. Helaas na al deze behandelingen en 4 jaar verder mogen wij nog geen kindje verwachten. Ik vertel het nu een beetje beknopt omdat het voor jullie anders zolang lezen word maar jullie snappen ook wel dat dit alles niet in de koude kleren is gaan zitten bij ons. Volgens de arts is het een kwestie van geluk hebben omdat er bij ons allebei dus weinig mis is. We hopen nu in 2011 dat we dan eindelijk eens geluk mogen gaan hebben want we willen nog wel verder gaan met behandelen we willen nog niet alle hoop opgeven. Ik ben pas 27 dus het kan nog. Voor alle lieve meiden waarbij het ook niet lukt een hele dikke knuffel en bedankt voor de meiden die na al die tijd nog aan me dachten.
Ik ga proberen weer gezellig mee te kletsen op het forum.
Liefs Debbie
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Liadan wo 8 dec 2010 - 6:57

Wat fijn om iets van je te horen, ik heb ook nog regelmatig aan je gedacht. Wat erg dat het voor jullie nog niet zo heeft mogen zijn, wat moet dat moeilijk zijn. Ik hoop dat 2011 jullie jaar wordt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 6:58

Ik heb je verhaal op het oude forum niet gevolgd, maar wil wel even tegen je zeggen dat ik het enorm rot voor jullie vindt! Je schrijft dat er verder weinig mis is bij julllie allebei? Dus jullie hebben gewoon domweg pech? Wat erg!
Wat voor een behandelingen zijn er nu nog over?
Heel veel sterkte! hug
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 7:05

Liadan bedankt voor je reactie heel erg lief. En wat gaaf jullie een broertje of zusje gefeliciteerd cheers

Domingo ja tis idd gewoon domme pech hebben helaas. We hebben nog 6 iui behandelingen tegoed met hormonen dat kunnen we nog proberen en we kunnen nog proberen om een vierde ivf te doen maar dat kost ons dan rond de 5000 euro en die hebben we nu niet voor het oprapen net een huis gekocht enzo. Dus we gaan volgend jaar dan weer verder kijken en hard sparen.
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 7:10

xDebbiex schreef:Liadan bedankt voor je reactie heel erg lief. En wat gaaf jullie een broertje of zusje gefeliciteerd cheers

Domingo ja tis idd gewoon domme pech hebben helaas. We hebben nog 6 iui behandelingen tegoed met hormonen dat kunnen we nog proberen en we kunnen nog proberen om een vierde ivf te doen maar dat kost ons dan rond de 5000 euro en die hebben we nu niet voor het oprapen net een huis gekocht enzo. Dus we gaan volgend jaar dan weer verder kijken en hard sparen.

Krijg je in totaal 10 IUI behandelingen dan? Ik dacht dat dat er ook maar 3 waren..
Ja 5000 euro.. echt niet normaal!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 7:13

Domingo schreef:
xDebbiex schreef:Liadan bedankt voor je reactie heel erg lief. En wat gaaf jullie een broertje of zusje gefeliciteerd cheers

Domingo ja tis idd gewoon domme pech hebben helaas. We hebben nog 6 iui behandelingen tegoed met hormonen dat kunnen we nog proberen en we kunnen nog proberen om een vierde ivf te doen maar dat kost ons dan rond de 5000 euro en die hebben we nu niet voor het oprapen net een huis gekocht enzo. Dus we gaan volgend jaar dan weer verder kijken en hard sparen.

Krijg je in totaal 10 IUI behandelingen dan? Ik dacht dat dat er ook maar 3 waren..
Ja 5000 euro.. echt niet normaal!

Ik weet niet precies hoeveel maar weet wel dat het er 6 met hormoonspuiten vergoed word. Zonder hormonen weet ik eigenlijk niet hoeveel.
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Domingo wo 8 dec 2010 - 7:14

Ah oke, dus als ik het goed begrijp hebben jullie er nu 3 zonder hormonen gehad?
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 7:16

Domingo schreef:Ah oke, dus als ik het goed begrijp hebben jullie er nu 3 zonder hormonen gehad?

4 iui zonder hormonen en 3 ivf behandelingen hebben wij gehad.
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  blauwwitrood wo 8 dec 2010 - 7:43

Lieve Debbie,

Wat fijn om weer wat van je te horen/lezen!! Echt zo oneerlijk dat het nog steeds niet gelukt is! Ik hoop echt heel hard voor jullie dat 2011 jullie heel veel geluk gaat brengen!

Dat van die IUI-vergoedingen wist ik ook niet. Ik dacht ook dat het in totaal max 6x was, maar missch is dat ook alleen maar zo als je meds gebruikt. Ik heb tijdens mijn 2 IUI's geen meds gehad, dus dan telt dat misschien anders.
Hoe dan ook, ik duim ontzettend hard voor jullie! Het is jullie zooo gegund na al die jaren en behandelingen hug

Liefs
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 7:46

blauwwitrood schreef:Lieve Debbie,

Wat fijn om weer wat van je te horen/lezen!! Echt zo oneerlijk dat het nog steeds niet gelukt is! Ik hoop echt heel hard voor jullie dat 2011 jullie heel veel geluk gaat brengen!

Dat van die IUI-vergoedingen wist ik ook niet. Ik dacht ook dat het in totaal max 6x was, maar missch is dat ook alleen maar zo als je meds gebruikt. Ik heb tijdens mijn 2 IUI's geen meds gehad, dus dan telt dat misschien anders.
Hoe dan ook, ik duim ontzettend hard voor jullie! Het is jullie zooo gegund na al die jaren en behandelingen hug

Liefs

Blauwwitrood jij ook hier weer meis hug Ik lees je onderschrift en zie dat de vierde icsi ook mislukt is zit hier echt gewoon te janken wat ontzettend oneerlijk is het Sad Gaan jullie nog verder??
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  blauwwitrood wo 8 dec 2010 - 7:53

Nee, wij gaan niet meer door. We hadden vooraf de grens gesteld aan 1 poging zelf betalen en die poging is mislukt. Dus helaas houdt het voor ons hier op Sad Het is nu 3 wkn geleden dat de 4e mislukt is..
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 8:01

blauwwitrood schreef:Nee, wij gaan niet meer door. We hadden vooraf de grens gesteld aan 1 poging zelf betalen en die poging is mislukt. Dus helaas houdt het voor ons hier op Sad Het is nu 3 wkn geleden dat de 4e mislukt is..

O Sorry meis dacht dat jullie nog vollop aan het spuiten waren. Maar wat moet dat vreselijk moeilijk zijn zeg Cry Of is het besef er nog niet helemaal? Ik weet gewoon echt niet wat te zeggen niks zal helpen in deze situatie wel een hele dikke knuffel hug Wij zijn ook bang voor het einde vandaar dat we er een poos minder aan hebben gedaan. Maar nu we straks weer verder willen zit die angst er ook wel in. Misschien kunnen we via hyves een keer echt iets af gaan spreken.
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:05

Lieve schat, wat fijn dat je weer komt kletsen.. Zoals ik je gemaild had ben ik nu ook met ivf bezig en is de eerste poging net mislukt. En dan besef je pas echt hoe zwaar het allemaal is en hoe weinig kans je hebt! En hoe ontzettend oneerlijk de wereld in elkaar steekt. Ik hoop dat een 4e poging voor jullie dé poging zal zijn. Ik wens je heel veel sterkte en succes toe!

Liefs, Liva (Kersje)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 8:08

Liva schreef:Lieve schat, wat fijn dat je weer komt kletsen.. Zoals ik je gemaild had ben ik nu ook met ivf bezig en is de eerste poging net mislukt. En dan besef je pas echt hoe zwaar het allemaal is en hoe weinig kans je hebt! En hoe ontzettend oneerlijk de wereld in elkaar steekt. Ik hoop dat een 4e poging voor jullie dé poging zal zijn. Ik wens je heel veel sterkte en succes toe!

Liefs, Liva (Kersje)

Hey Kersje, het word hier een ware reunie wat leuk hug Maar wat ontzettend balen dat jullie eerste poging is mislukt Cry Hoe is de poging verder gegaan? Wel goede embryo's en eitjes? En ja tis idd allemaal erg zwaar als je dan uiteindelijk zwanger mag worden is het misschien zo vergeten maar dat moet dan nog gebeuren he dikke knuff voor jou kei leuk jou hier ook weer te zien hug
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Tinkie wo 8 dec 2010 - 8:14

Het is alweer een tijd geleden dat we samen in het ik wil zwanger worden topic zaten.
Ik vind het zo oneerlijk dat jullie nog steeds met lege handen staan.
hug en ik hoop dat 2011 jullie jaar wordt!
Tinkie
Tinkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:19

xDebbiex schreef:
Liva schreef:Lieve schat, wat fijn dat je weer komt kletsen.. Zoals ik je gemaild had ben ik nu ook met ivf bezig en is de eerste poging net mislukt. En dan besef je pas echt hoe zwaar het allemaal is en hoe weinig kans je hebt! En hoe ontzettend oneerlijk de wereld in elkaar steekt. Ik hoop dat een 4e poging voor jullie dé poging zal zijn. Ik wens je heel veel sterkte en succes toe!

Liefs, Liva (Kersje)

Hey Kersje, het word hier een ware reunie wat leuk hug Maar wat ontzettend balen dat jullie eerste poging is mislukt Cry Hoe is de poging verder gegaan? Wel goede embryo's en eitjes? En ja tis idd allemaal erg zwaar als je dan uiteindelijk zwanger mag worden is het misschien zo vergeten maar dat moet dan nog gebeuren he dikke knuff voor jou kei leuk jou hier ook weer te zien hug

hug terug! Ja er zijn 2 embryo's terug geplaatst van zogenaamde topkwaliteit, maar toch mocht dat niet baten. Ik had na de punctie 14 eicellen en 7 embryo's waren bevrucht, waarvan 2 embryo's dus 'maar' goed waren. De eerste week van april heb ik poging 2. Hebben jullie je al aangemeld of?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Bruintje Beer wo 8 dec 2010 - 8:20

Hier ook een hug voor jullie!!
Ik heb ook nog met je in het zwanger willen worden gezeten. En vond het toen al zo knap hoe je er mee omgaat met alles. Ik heb echt bewondering voor je!! Het is niet iets wat in je koude kleding gaat zitten.
Nogmaals een hug
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Flemy wo 8 dec 2010 - 8:32

Hee meis, wat fijn weer wat van je te lezen!!
Ik heb nog een lange tijd je website in de gaten gehouden, maar daar kwamen na de laatste mislukte poging natuurlijk geen berichten meer op..
Ik vind het echt heel erg voor jullie dat het nog steeds niet zo mag zijn Sad Het gevoel van een kindje willen is zó sterk.. de pijn die het moet geven als het al zo lang niet lukt is gewoon onvoorstelbaar.
Ik wens jullie alle geluk in het nieuwe jaar en hopelijk blijf je ons op de hoogte houden dan! Super knap dat jullie het blijven proberen!!

Liva, ik wist nog helemaal niet dat jij Kersje was en dat jullie met IVF bezig zijn. Was dat voor je eerste ook zo? Ik meen mij te herinneren dat je het toen zelf moest doen zeg maar (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, omdat ik niet weet hoeveel je erover kwijt wilt).
Hoe dan ook, super balen dat de eerste keer al mislukt is!
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:36

Flemy schreef:
Liva, ik wist nog helemaal niet dat jij Kersje was en dat jullie met IVF bezig zijn. Was dat voor je eerste ook zo? Ik meen mij te herinneren dat je het toen zelf moest doen zeg maar (weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, omdat ik niet weet hoeveel je erover kwijt wilt).
Hoe dan ook, super balen dat de eerste keer al mislukt is!

Hey, ik ben draagster van een erfelijke ziekte, dus ik doe mee aan het embryoselectietraject door middel van IVF. Bij mijn zoon was die optie er nog niet en moest het op ''goed geluk''. Nu heb ik de kans om sowieso een gezond kindje te krijgen als het lukt en anders moet je afwachten hoe het loopt. Ik heb 25 procent kans op een ziek kindje. Vandaar dat we het eerst zo proberen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Flemy wo 8 dec 2010 - 8:39

Liva: Ah dat wist ik wel, ik wist alleen niet dat dit via IVF ging. Logisch ook wel eigenlijk.. scratch
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  *Lookie* wo 8 dec 2010 - 8:47

Hey Debbie,

Je naam komt mij niet heel bekend voor, zit zelf al wel al wel een aantal jaar op het forum maar in andere topics denk ik. Maar inmiddels klets ik alweer een aantal maanden mee met de meiden die wat moeilijker zwanger worden.
Maar wat lijkt me dat naar zeg, dat je niet zwanger wordt terwijl er bij jullie beide niet echt iets mis lijkt. Als er niets gevonden wordt, kunnen ze natuurlijk ook niet heel gericht behandelen. En dat de behandelingen tot nu toe ook niet zijn aangeslagen is natuurlijk ook heel vervelend. We zijn trouwens even oud, maar wij zijn wel minder lang 'bezig', nu 15 maanden. Gezellig dat je hier mee komt kletsen en heel veel succes en geluk met de komende behandeling!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  blauwwitrood wo 8 dec 2010 - 9:04

Hé, ik zie hier ineens bekende tickers voorbij komen smile Ik weet ineens weer wie er achter de namen van Bruintje Beer en Flemy zitten!

@Bruintje Beer: ik zie dat je weer zwanger bent, gefeliciteerd!!!

@Debbie: het besef is er wel, maar toch ook weer niet. Net alsof ik het nog niet wíl geloven, heb niet het gevoel dat ik nooit zwanger ga worden. Maar dat is misschien ook wel een soort van zelfbescherming ofzo. Ik weet het niet, alles gaat ook 'gewoon' weer door. Werk, feestjes en alles om ons heen gaat ook weer verder.

Ik snap heel goed dat jullie ff een pauze hebben ingelast! Wij hadden die mogelijkheid niet echt ivm mijn meds. Maar ik had op dat moment ook niet het gevoel dat ik pauze nodig had, wou het liefst steeds zsm door! Maar dat is ook per persoon heel erg verschillend. Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt! Dat is net zoals Liva mij vroeg hoe ik een poging ervaarde.. Dat is ook zo persoonlijk hoe je dat beleeft.

Ja, het lijkt me leuk om weer wat meer contact te houden. Sowieso straks als je weer gaat beginnen, ben erg nieuwsgierig hoe het allemaal weer zal gaan!!

Liefs
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  xDebbiex wo 8 dec 2010 - 10:02

Liva: Inprincipe wel een hele goede poging dus hopelijk volgende keer weer zo een poging met als resultaat wel zwanger ga echt heel hard voor jullie duimen. Wij hebben ook tot 3 keer toe 2 'toppers' laten terugplaatsen maar toppers wilt dus eigenlijk ook niet veel zeggen. Je leest van meerdere dames die met mindere kwaliteit embyo wel zwanger worden.

Blauwwitrood: Jaa doen we echt een keer afspreken en snap precies wat je voelt meis het beseffen gaat gewoon haast niet hug Is er voor jullie wel kans op een wonder of helemaal niet?

Flemy: Heey Flemy ik weet gelijk waar flemy voor staat cheers Hoe is het met jou en je man? En met jullie 2 mooie meiden? Kei leuk jou ook weer hier te zien.

Andere meiden die gereageerd hebben ook heel erg bedankt sommige namen herken ik niet gelijk sorry Embarassed maar ik duim zeker weten ook voor jullie mee iedereen gun ik het om die grote wens in vervulling te zien gaan.
xDebbiex
xDebbiex
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 26
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 10:54

Debbie, wat oneerlijk he dat het nog steeds niet gelukt is terwijl je er al zoveel voor gedaan hebt. Ik kan daar heel boos om worden.... andere mensen krijgen zonder pardon kinderen en wij moeten er zo veel moeite voor doen.
Jullie verhaal lijkt op dat van mij alleen een beetje omgekeerd. Wij zijn net klaar met alle iui behandelingen *7 keer met 6 keer hormoonstimulatie* en staan op de wachtlijst van ivf. Maar ook bij ons kunnen ze geen oorzaak vinden waarom het zwanger worden maar niet wil lukken.
Het is enorm frusterend om geen aanwijsbaar probleem te hebben, terwijl het niet lukt, ik denk dat jij dat als geen ander weet.
Veel succes voor de komende tijd en hopelijk wordt 2011 het jaar waarin je lang verwachte wens uitkomt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 11:05

sharky schreef: andere mensen krijgen zonder pardon kinderen en wij moeten er zo veel moeite voor doen.
\

Ehm ik bedoelde eigenlijk mensen die niet goed voor hun kinderen zijn he. Andere mensen gun ik het van harte begrijp me neit verkeerd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas. Empty Re: Ook ik nu hier en nog niet zwanger helaas.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum